Miten olisit itse koonnutEi järjen hitustakaan noissa kokoonpanoissa, mutta katsotaan miten käy.
Miten olisit itse koonnutEi järjen hitustakaan noissa kokoonpanoissa, mutta katsotaan miten käy.
Leveä, syvä ja pitkä joukkue!!!Yksi mitat täyttävä ketju ja yksi mitat täyttävä maalivahti. Voi voi.
Ei pysty.Dykin kausaria ei vaan pysty ymmärtämään.
Teissala-Koivistoinen-KaskimäkiMiten olisit itse koonnut
Teissala-Koivistoinen-Kaskimäki
Tallberg-Paajanen-Dyk
Åsten-Väänänen-Seppälä
Valitettavasti ei ole paljon valinnan varaa.
Vaikka alunperin olisin korvannut noista Dykin, Tallbergin, Väänäsen ja Åstenin paremmilla pelaajilla.
Mutta Toope tykkää tehdä sopparit ensin puukäsien kanssa ja jättää tärkeimmät viimeiseksi. Silloin on myöhäistä katua ja pakko yrittää paikata myöhemmin ja selittää kaikenlaista soopaa.
Luulen että Koivistoinen pelaa taas vastustajan kärkiketjua vastaan ja sikäli Seppälä sopii siihen laitaan. Muuten näyttäisi siltä, että siihen odotetaan Hirvosta kun sairastelu on ohi ja ketju on muodossa Hirvonen-Koivistoinen-Dyk. Seppälä voisi sitten sopia vaikka Paajasen ja Teissalan viereen.
Taas?
Keskiviikkona eivät pelanneet Jolya vastaan vaikka täällä niin kaavailtiin.
Mutta Nordis on silti loppuunmyyty. Toimistosta käsin kaikki on reilassa. Tuntuu kyllä siltä, että Taposelta vaaditaan liikoja.Raju on kieltämättä kokoonpano vielä runkosarjan viime metreillä.
Miten olisit itse koonnut
Teissala-Koivistoinen-Kaskimäki
Tallberg-Paajanen-Dyk
Åsten-Väänänen-Seppälä
Ja saatana, miestin viestnelikkohan sitten oli palkintopallilla! Ai että lämmittää tällaista hiihtosikaa.Vähän sama kuin viestijoukkeiden kasaaminen Suomen hiihtomaajoukkueesta. Loppujen lopuksi ihan sama miten päin ne kasaa, kun lopputulos on kuitenkin selvästi kaukana palkintopallilta.
Tämä 100%Teissala-Koivistoinen-Kaskimäki
Tallberg-Paajanen-Dyk
Åsten-Väänänen-Seppälä
Valitettavasti ei ole paljon valinnan varaa.
Vaikka alunperin olisin korvannut noista Dykin, Tallbergin, Väänäsen ja Åstenin paremmilla pelaajilla.
Mutta Toope tykkää tehdä sopparit ensin puukäsien kanssa ja jättää tärkeimmät viimeiseksi. Silloin on myöhäistä katua ja pakko yrittää paikata myöhemmin ja selittää kaikenlaista soopaa.
Ensin mokaa läpiajon, ja sit järjestää minuutin rullan omiin.Dyk huomenna paistamaan pannukakkua ja Roy mukaan.
Dyk ei tuosta enää lähde, mutta Roy voi, tai pelaavassa hänestä voi vielä olla apujakin. Uskomatonta. Dykin taso on nyt nähty, ei mitään käyttöä mihinkään suuntaan kentällä. Roy sentään ajoittain pystyy myös itse olemaan vaarallinen ja siellä on ketsuppipullossta hiukan avattu reunaa jo..Dyk huomenna paistamaan pannukakkua ja Roy mukaan.
Åsten ei pelaa.Voittavaa joukkuetta ei yleensä vaihdetta, mutta olisikohan tänään syytä ottaa hieman tuoreita jalkoja kokoonpanoon peräkkäisen päivän peliin. Hyökkäysketjut tänään tähän muotoon kiitos:
Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Roy-Koivistoinen-Teissala
Tallberg-Paajanen-Dyk (eikös tämä kolmikko pelannut aikoinaan ketjuna hyvin yhdessä?)
Seppälä-Väänänen-Åsten
Kaskimäki