Ei välttämättä voikaan, mutta itse olen ymmärtänyt, että tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jossa fanit voivat vapaasti tuoda jääkiekkoon liittyviä mielipiteitään esiin, kuten vaikkapa peluutukseen liittyen.
Hassu oletus, että joku kuvittelisi valmennusjohdon hakevan täältä vinkkejä valmennusmetodeihinsa.
Mä kritisoin lähinnä sitä, että täällä on nyt taas menty asioiden edelle. Enkä todellakaan odota, että yksikään itseään kunnioittava valmentaja hakisi täältä mitään neuvoja. Hassu oletus, että joku voisi minun sellaista edes olettaa.
Niin siis, eikö täällä lähes kaikki yhteen ääneen ole toitottanut, että HIFK:n ja Peltosen ”linja” oli tällä kaudella ajaa junnuja sisään ja antaa näille kunnon näyttöpaikka? Nyt kun näin ei tapahdu, niin junnut ei olekaan täydessä pelikunnossa ja vaikka olisivat, niin ensin pitää syrjäyttää joku nykykokoonpanosta . WOW!
Keskustelupalstan hyvä puoli on se, että kaikki saavat äänensä kuuluviin. Huono puoli taas se, että monen on vaikea ymmärtää faktoja tai välittää niistä ✌
Edessä on nyt siis peräti kolmas Liiga-ottelu. Ilmeisesti sinä et osaa lukea tai sitten et vain omassa kiihkossasi ota lainkaan huomioon faktoja:
- Kasper Halttunen on pelannut tällä kaudella kaksi U20-peliä, 15.9. ja 3.9. Saaliina näistä kahdesta pelistä 1+1.
- Tuomas Urosella samat pelit Kolleissa alla, mutta pinnoja 1+2.
Koska Kolleilla on ollut useampia pelejä kuin nuo kaksi, voisi kuvitella, että he eivät ole olleet täydessä pelikunnossa. Vai eivätkö mahdu kokoonpanoon? Mutta Liigaa pitäisi pelata? Heti, välittömästi,
koska jos nyt ei pelaa, ei pelaa enää ikinä... Tänne hankittiin ulkopuolelta kovia junnuja, mutta heille ei nyt vain haluta antaa näyttöpaikkoja, vaikka ovat elämänsä kunnossa. Uskottava teoria.
Kaskimäki ilmoitettiin torstaina poissaolevaksi day-to-day, mutta ilmeisesti sekin on vain suurta kusetusta?
"Koska Peltonen ei haluakaan ajaa junnuja sisään". Ja linja on nyt siis lukkoon lyöty, koko kaudeksi? Junnupeleihinkään ei ole ollut asiaa, koska ovat koko seuran koirankopissa.
Viimeisestä kappaleestasi tismalleen samaa mieltä. Faktoja on monen vaikea ymmärtää. Tai ainakaan niistä ei aina välitetä, kun etukäteen on päätetty, että seura tekee kaiken väärin.
Itse annan "tuomioni" marraskuussa, kun aikaa on kulunut riittävästi.