Mikset. Itse olen 2,5 vko ollut sairaana influenssan jälkeen. Pahaan saumaan tuli kyllä.
Tänään ottelusarja tasoihin, Jäky ensi viikolla mukaan ja uutta matoa koukkuun. Kerrankin pelataan tilanteessa jossa mitään hävittävää ei ole. Ehkä tämä kasvattaa ja tuo kokemusta ensi kautta ajatellen.
Mun mielestä näissä on potentiaalia.Halttunen tulee kolmoseen ja Teissala kakkoseen.
Ite en näe yhtään hyvänä et avainpelaajia kokoajan tippuu.Mun mielestä hyvät siirrot.
Tais sitten ottaa osumaa siinä puhtaassa takluksessa, Dyk nimittäin.Toiveissa oli, että Melart ja/tai Jääskä olisi mukana. Molemmat pois ja Dyk myös pudonnut. Halttunen tulee kolmoseen ja Teissala kakkoseen. Perkele!
Ei tietenkään, mutta mukava nähdä näitä nuoria myös kovissa paikoissa, kos se jos mikä kasvattaa.Ite en näe yhtään hyvänä et avainpelaajia kokoajan tippuu.
Melkein toivon nyt niin ettei taas joku tauti siellä riehu.Tais sitten ottaa osumaa siinä puhtaassa takluksessa, Dyk nimittäin.
Puhtaasti keskelle pärstävärkkiä.Tais sitten ottaa osumaa siinä puhtaassa takluksessa, Dyk nimittäin.
Tämä totta et saadaan mielenkiintoisia pelaajia paikkaan(potentiaaliasia junnuja).Ei tietenkään, mutta mukava nähdä näitä nuoria myös kovissa paikoissa, kos se jos mikä kasvattaa.
Vaikenee koko ajan. Dyk on ollut yksi parhaita koko playoff kevään. Työmäärä ollut ihan älytön ja on vahvalla luistelullaan aiheuttanut jatkuvia ongelmia senä Lukon, että Tapparan puolustukselle. Melkein pahempi juttu, kuin Jääskän puuttuminen. No, ei auta kuin uskoa kentällä oleviin ukkoihin. Tähän mennessä nähty Teissala ei kyllä mitenkään korvaa Dykiä, mutta ehkä hän löytää Hirvosen kanssa yhteisen sävelen.Toiveissa oli, että Melart ja/tai Jääskä olisi mukana. Molemmat pois ja Dyk myös pudonnut. Halttunen tulee kolmoseen ja Teissala kakkoseen. Perkele!
Ei noita jätkiä huimaa. Penan perintö elää.Pelottavaan paikkaan vaan Euroopan kovinta vastaan.
Joko Väänänen saa pelata?
Vai onko joku muu tauti? Esim. Korona.Pitkä on Jääskällä flunssa.
No sekin on totta. Eikä tuonne tietysti haluta ketään tartuttamaan muita ainakaan. Turhauttava tilanne joka tapauksessa.Vai onko joku muu tauti? Esim. Korona.
Mua ei ainakaan pelota mikään muu, kun ehkä Jussin sormi.Pelottavaan paikkaan vaan Euroopan kovinta vastaan.