Missä sellainen on josta Melart puuttuisi?IFK julkaissut nyt kokoonpanon ja myös Melart tänään sivussa.
Missä sellainen on josta Melart puuttuisi?IFK julkaissut nyt kokoonpanon ja myös Melart tänään sivussa.
Missä sellainen on josta Melart puuttuisi?
Ihan kuin tässä ei jo tarpeeksi olisi varpaillaan kokoonpanon puolesta, perkeleen office.Ja heti perään korjattu ja Melart kehissä.
No hyvä. Kun Melart oli kyseessä, ajattelin että Lukon JoJo on löytänyt jotain uutta raskauttavaa keissiä.Twitterissä oli HIFK-julkaisussa. Heti korjattiin perään uusi kokoonpano jossa Melart mukana. Ehti jo säikäyttää.
Ihmeellistä tämä VP:n itsepäisyys taas kerran mutta enemmän katse kääntyy Tobbarin puoleen, kun joukkue jätettiin todella vajaaksi kuten aiemminkin kirjoitin (kuten myös moni muu). 2011 ei haitannut edes huippuvireisen Lennun loukki, kun syvyyttä sekä laajuutta riitti. Toisin on taas kerran tälläkin kaudella. Toki Royn hankinta oli paperilla hyvä mutta ei vaan lähtenyt.Keskushyökkääjän vaje on ollut koko kauden olemassa, ja nyt se alkaa maksaa jossakin määrin hintaa. Kaikki mahdollisuudet Lukko on kuitenkin kaataa, sääli vaan ettei Pakarisella oikein keskellä lähde, ja samalla laituriosastolle jää suuri aukko.
Itse olisin heittänyt Väänäsen Jääskän tyylisenä pelaajana ykkösen keskelle ja Åstenin nelosen sentteriksi.
Pelityyli Jääskällä sellainen, että loukkeja tulee vääjäämättä ja toisaalta jotkut pelaajat ovat "ohutluisempia" kuin toiset, joka aiheuttaa pitkiä poissaoloja. Nyt mahdollisesti muuta ongelmaa kuin loukkaantuminen.Ja onhan tämä Jäkyn poff-rekordi surullista ja jopa huvittavaa luettavaa. Joka kausi milloin mistäkin syystä enemmän pois kuin rosterissa.
Olisin edelleen kasannut ketjut näin, tosin Seppälä Kaskimäen paikalla. Tässä variaatiota reagoida pelin sisällä (Koivistoinen-Hirvonen akselilla)Itse olisin muodostanut ketjut
Vesalainen-Koivistoinen-Pakarinen
Dyk-Hirvonen-Nättinen
Teissala-Paajanen-Kaskimäki
Åsten-Väänänen-Tallberg
Ihmeellistä tämä VP:n itsepäisyys taas kerran mutta enemmän katse kääntyy Tobbarin puoleen, kun joukkue jätettiin todella vajaaksi kuten aiemminkin kirjoitin (kuten myös moni muu).
---
Silti, kaikki eväät kaataa Lukko on olemassa. Se vaatii nyt kärkiheppojen: Nättinen, Vesalainen, Koivistoinen, Hirvonen, Pakarinen, Rantakari, Berglund heräämistä takaisin tähän sarjaan ja ei haittaisi jos alemmistakin kentistä tulisi tulitukea.
LFG!!!!
Jotenkin vaan tuntuu, että jos perjantaina yhden sentterin sijaan on sivussa kaksi sentteriä, niin se lisää todennäköisyyttä, että Pakarinen löytää itsensä jälleen keskeltä. Toivottavasti olen väärässä.Ehkä jopa onni onnettomuudessa tuo Väänäsen ulosajo. Pakarinen ei pelannut enää vaihtoakaan keskellä ja molemmat Vesalainen ja Pakarinen heräsivät samantien pelaamaan.
Jokohan Villekin heräsi perjantaita varten?
Jospa se Pakarinen nyt siirrettäisiin laitaan.
Jospa se Pakarinen nyt siirrettäisiin laitaan.
Vaikka game 7. finaaleissa?Olisko huono kokeilla Kasper Lundellia edarien sentterinä kauden viimeiseen peliin? Vai tulisiko liian traumaattinen kokemus?
Pelasiko Rondo Elkins sentteriä Väänäsen ulosajon jälkeen?Jotenkin vaan tuntuu, että jos perjantaina yhden sentterin sijaan on sivussa kaksi sentteriä, niin se lisää todennäköisyyttä, että Pakarinen löytää itsensä jälleen keskeltä. Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti ainakin Jääskä saadaan parsittua kasaan. Åsten tai vaikka Seppälä tuuratkoon Väänästä nelosen keskellä.
Mielestäni pelasi. Ainakin Jatkoajalla oli joku koostumus, jossa oli Hirvonen, Teissala ja joku laituri.Pelasiko Rondo Elkins sentteriä Väänäsen ulosajon jälkeen?
Olin niin jännittynyt, etten muista.
Joo tästähän se on kiinni. Väänäselle varmaan tulee jokunen peli rangaistusta. Jääskän tilanne kyllä mielenkiintoinen.Riippunee kahdesta asiasta: Tuleeko Väänäselle pelikieltoa ja tervehtyykö Jääskä. Jos Jäky oli lähellä tervehtymistä jo maanantain peliin on hän todennäköisesti perjantaina kokoonpanossa ja siten Pakarinen takaisin laidalla. Toivottavasti kaikki muutkin nyt hieman palautuvat, joilla ollut pientä tai isompaakin vaivaa.
Riippunee kahdesta asiasta: Tuleeko Väänäselle pelikieltoa ja tervehtyykö Jääskä. Jos Jäky oli lähellä tervehtymistä jo maanantain peliin on hän todennäköisesti perjantaina kokoonpanossa ja siten Pakarinen takaisin laidalla. Toivottavasti kaikki muutkin nyt hieman palautuvat, joilla ollut pientä tai isompaakin vaivaa.
Pelasiko Rondo Elkins sentteriä Väänäsen ulosajon jälkeen?
Olin niin jännittynyt, etten muista.