Kenkää Selinille!

  • 255 638
  • 2 097

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jos ei HPK olisi Tiilikaista vaihtanut pois niin Hämeenlinnassa ei pelattaisi edes säälipleijareita. Tekivät ratkaisun tarpeeksi ajoissa. Ässistä en niin perusta mutta kyllä tekee ässä fanien puolesta erittäin pahaa että Selini sen kun jatkaa vaikka olisi kuulunut potkia pellolle jo viime vuosituhannen puolella...

Toisaalta tilanne, voi olla myös se, että Tiilikainen on jotain tehnyt oikein ja Pikkarainen sai henkisen lukon auki.
Atun puheista voisi päätellä, että Ässät erottaa mestaruudesta vain se, että pelaajien pitää ymmärtää mitä voittaminen vaatii ja mikä on se vaatimustaso millä pelejä voitetaan, taktisesti asiat on jiirissä, vaikuttaa siltä, että valmentajan vaihdos auttaisi .ylös meillä, vaikka epäilen:)

Mutta rehellisesti ottaen, haluaako joku täällä oikeasti palkita Atun tästä suorituksesta palkallisella puolen vuoden vapaalla...minä en, aivan sama vaikka Ässät ei voittaisi peliäkään, kunhan Atu joutuu seisomaan vaihtoaitiossa joka pelissä, nähdäkseen mitä on saanut aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Atu kertoi lehdistötilaisuudessa, että oli tasonnosto Turun pelistä ja vastassa oli kuitenkin yksi sarjan kuumimmista joukkueista. Ja vielä tietysti onnittelut vastustajalle. Voi jumalauta, meen kohta kantamaan itse sen äijän ulos kopista, jos seurajohto siihen ei pysty. Onko tämä todellakin se suoritustaso, minkä Ässät hyväksyy? Jos on, niin viimeinen voi tänään sammuttaa valot. Tämä on häpeäksi koko suomalaiselle jääkiekolle.

Selin huokuu häviämistä koko mies. Liiton hommat sopii tälle täydelliselle vässykälle. Ei ne taida sitä erottaa ja voi pojat miten kalliiksi tää tulee. Ässät menettää ihan tajuttomasti uskottavuutta ja faneja. Mahdollisesti myös sidosryhmiä. Nyt Kerttula sitten rehellistä avoimuutta ensi viikolla....
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joko joko joko? Seuraava peli olis vasta perjantaina ni hyvin ehtii treenaa uuden koutsin kans!

Voi että, tätä samaa toivovat kaikki patasydämet. Itse olen jo karistanut Porin pölyt jaloistani ja olen jo turvallisesti Pirkanmaalla. Porissa on aina kiva käydä ja kaupunki on minulle rakas, mutta harvoin on ollut vitutus pelin jälkeen niin massiivisella tasolla kuin tänään. Jotakin pitää nyt oikeasti tapahtua.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Laittakaas joku listaa niistä valmentajista jotka realistisesti olis saatavilla.
Vaikka sieltä koutsi mistä pelaajat on lähteny traagisten tapahtumien jälkeen. Oliko bratislava capitals tms. Tai sitten Kivi loppukaudeksi ja optio ensi kaudesta tai jotain. Kerhon kelkka on kääntynyt ainakin totaalisesti vaihdon jälkeen joten ei tässä ole mitään hävittävää.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Vaikka olen satakuntalaisne kiekkoilun ystävä, koen silti kirjoittavani hieman vieraaseen pöytään. En ole juuri Ässien peliesitykisä seuranut - muuten kuin lopputuloksia. Mutta olen ottanaut tavaksi katsoa niin Ässien kuin muidenkin otteluiden lehdistötilausuuksia. Ja on pakko todeta on on tuo Selin ihan pihalla. Muutama jargon kiitoksina vastustajalle (nyt kuulemma HPK oli yksi liigan kuumimminsta joukkueista -> ilmeisesti selitys että oli liian hyvä vastustaja) ja muuten ihan lässytystä, jotain yrittää sanoa sanoa "mikä meni pieleen" ja suurin osa niistä on (minusta) asioita joista nimen omaan hänen (valmentajan) pitäisi ottaa vastuu. Jos porilainen liigakausi halutaan pelastaa, niin kuka tahansa sellainen joka ottaa VASTUUN tilalle. Huonommaksi ei voi mennä. Ei todella. Jos on rahasta kiinni ja Seliniä ei vaihdeta, myuykää vaikka pelimiehet ja kootkaa hyvää petävän valmentajan saamiseksi ensi kaudelle. En nauti tilanteesta vaikka ykkössuosikkini on onkin etelänm naapuri. Kukaan älköön pahoittako mieltään.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Nemo, Kivi, Härkälä, Kemppainen, Tirkkonen?
Noista pois heti Nemo, joka haluaa valmentaa junnuja. Tirkkonen on Atu vol2. Väsynyt ja leipääntynyt, intohimoton tuhnu. Kemppainen liian noviisi ja Härkälällä sopimus voimassa. Itse en myöskään usko, että Kivi olisi Ässistä kiinnostunut. Eli näillä mennään! Ja vähänkö vituttaa että Pikkarainen meni muualle. Kiitos hei.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Voi että, tätä samaa toivovat kaikki patasydämet. Itse olen jo karistanut Porin pölyt jaloistani ja olen jo turvallisesti Pirkanmaalla. Porissa on aina kiva käydä ja kaupunki on minulle rakas, mutta harvoin on ollut vitutus pelin jälkeen niin massiivisella tasolla kuin tänään. Jotakin pitää nyt oikeasti tapahtua.
Tää peli oli ainakin itelle se viimeinen niitti. Koko seuran uskottavuus on koetuksella. Porissa pelataan uneliainta kiekkoa miesmuistiin. Yleisön saa vaan hereille tättärähattu päässään Julle huutamassa "kamonia". Näin fanina vois sanoo, kaik on annettu. Ei vaan kiinnosta enää. Toisin sanoen ei edes vituta enää nää tappiot. Lampaat hävii järjestään tylsimmällä tavalla otteluita, minkäänlaista intohimon paloa ei näy ulospäin. Periksiantamattomuus on täysin vieras käsite. Someen kirjaillaan sitten pelien jälkeen miten oli tiukka taistelu, mut ei vaan riittänyt. Ketjulotosta koitetaan heitellä vähän jos sattuis jollekki osumaan hyvä päivä, lukittuja paikkoja pidetään väkisin yhdessä vaikka mitään ei tunnu tulevan.

"Puolustaminen hyvää ja valmius pelata peliä..." Mitä vittua oikeesti? Jos mä Liigapelaajana löisin hokkarit jalkaan ja patapaidan päälle, pitäis valmius pelata peliä olla joka kerta täysin 100%. Joojoo hokijargonia, mut tätä samaa paskaa ollaan suollettu ny melkee joka toisessa lehdistössä. Ja tappiosarake lihavoituu samaa tahtia.

Onko tässä seurassa mitään tulosvastuuta? Kenelle täällä tehdään töitä? Ihan vitun puulaaki puuhastelua koko vitun organisaatio, jossei nyt 23 pelin jälkeen ala palli heilua ihan Pantsea ja Rosendahlia myöden. Ja jos se Kerttuli seisoo edelleen Lehtisen kanssa valmennuksen takana ni HUH HUH.... Erottakaa sitte vaikka pelaajistosta lähtien porukkaa, sieltä sais kunnolla säästöä. Huijatkaa jotain ruottalaista alemman kastin joukkuetta Sakke-Kärki kaksikolla. Söden voi laittaa samaan osoitteeseen jos ylipäätään Porissa enää on. Volkov näyttänyt ihan kelpo kaverilta ja ei varmaan mikää kallein soppari ni hänellä voidaa lasketella tää kausi. Sometiimi vois koota koosteen jokaisesta Moutreyn tönäsystä olkapäähän, niin saadaan fyysinen videoklippi markkinointiin, joku HIFK brändikiekko kusis hunajaa ko sais tommosen mörön joukkueeseen. Lindsten kelpaa varmaan jollekkin, kellä on suhteet kunnossa johonkin pätevään terveyslaitokseen. Mielellää vois kattella jotain Niemeä tai Viitalaa 20min peliajalla, joilla on oikeasti paloa eteenpäin. Siihen jämerät kaverit opastamaan näitä nuoria. EI VOISI AINAKAAN HUONOMMIN MENNÄ.

7.1.2022 ollaan varattu jo matka NOKIA-Areenalle. Tältä seisomalta sen sanon, että jollei tuossa seurassa mitään muutoksia tapahdu, on se seuraava Ässien ottelu, minkä seuraan paikan päältä tai television välityksellä. Ja jos noin pitkään tulen olemaan katsomatta Ässien ottelua, on se luultavasti viimeinen tällä kaudella. Puuhastelu ei kiinnosta enää. Uskomattoman paskaan tilanteeseen on tämä seura ajettu.

Anteeksi tämä pieni avautuminen. Listaa tulen edelleen jatkamaan, vaikken pelejä katsoisikaan.
 

kepu11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset änärissä
Nemo, Kivi, Härkälä, Kemppainen, Tirkkonen?
Tirkkonen liian pehmeä tähän tilanteeseen. Nemo löis nyrkkiä pöytään mut riittääkö taidot. Kemppaisella pilataan U20 kausi? Onko Härkälä pelastaja? Kiinnostaako Kiveä vai onko mukavampi seistä cmoren studiossa?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka Kemppainen. Varmaan apukoutsit ovat U-20 joukkueen pelitavan takana
En nyt lähtisi sekoittaamaan A-junnujen hommia, Kemppainen tehköön hyvää työtään siellä, ensi kausi sitten eri asia.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tilanne on oikeasti se että katsoisin mielummin vaikka Juhani Tammista Ässien aitiossa kuin Seliniä.

Ei tässä voi vaan olla muita vaihtoehtoja. Ja jos Selin jatkaa kauden loppuun on Kerttulan lähdettävä samalla oven avauksella.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiinnostaisikohan Lehkosen Ikaa loppukauden projekti. Vähän lätkäjätkän asennetta penkin taakse.

Loppukaudeksi Ika olisi aika hyvä valinta. Ymmärtää peliä ja on työskennellyt paljon nuorten pelaajien kanssa. Toisi myös kentälle ja aitioon sitä paljon kaivattua munaa, siis jääkiekkomielessä. Olisi ehkä miljoona kertaa vaativampi kuin nykyinen "valmennus", mikä ei olisi huono asia.

Luulen kuitenkin, että Ika ei välttämättä ole enää kiinnostunut liigavalmennuksesta.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
No jos haluttaisiin vaihtaa, niin Tiilikaisen voisi saada puoleen hintaan, olisikin hauskanen skenaario jos mies kääntäisi Ässien laivan, kun on ensin saanut potkut.

Atu voisi mennä vaikka Pikkaraisen oppipojaksi vaihdossa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tilanne on oikeasti se että katsoisin mielummin vaikka Juhani Tammista Ässien aitiossa kuin Seliniä.

Ei tässä voi vaan olla muita vaihtoehtoja. Ja jos Selin jatkaa kauden loppuun on Kerttulan lähdettävä samalla oven avauksella.

Kyllä, aivan samaa mieltä. Jos Selin jatkaa, niin myös Kerttula ulos.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilanne on oikeasti se että katsoisin mielummin vaikka Juhani Tammista Ässien aitiossa kuin Seliniä.

Ei tässä voi vaan olla muita vaihtoehtoja. Ja jos Selin jatkaa kauden loppuun on Kerttulan lähdettävä samalla oven avauksella.

Alan olemaan samalla linjalla. Toki sillä erotuksella, että jos Selin jatkaa on Kerttulan lisäksi vaihdettava myös hallitus ja kaikki jotka mahdollistavat tämän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös