Voi että, tätä samaa toivovat kaikki patasydämet. Itse olen jo karistanut Porin pölyt jaloistani ja olen jo turvallisesti Pirkanmaalla. Porissa on aina kiva käydä ja kaupunki on minulle rakas, mutta harvoin on ollut vitutus pelin jälkeen niin massiivisella tasolla kuin tänään. Jotakin pitää nyt oikeasti tapahtua.
Tää peli oli ainakin itelle se viimeinen niitti. Koko seuran uskottavuus on koetuksella. Porissa pelataan uneliainta kiekkoa miesmuistiin. Yleisön saa vaan hereille tättärähattu päässään Julle huutamassa "kamonia". Näin fanina vois sanoo, kaik on annettu. Ei vaan kiinnosta enää. Toisin sanoen ei edes vituta enää nää tappiot. Lampaat hävii järjestään tylsimmällä tavalla otteluita, minkäänlaista intohimon paloa ei näy ulospäin. Periksiantamattomuus on täysin vieras käsite. Someen kirjaillaan sitten pelien jälkeen miten oli tiukka taistelu, mut ei vaan riittänyt. Ketjulotosta koitetaan heitellä vähän jos sattuis jollekki osumaan hyvä päivä, lukittuja paikkoja pidetään väkisin yhdessä vaikka mitään ei tunnu tulevan.
"Puolustaminen hyvää ja valmius pelata peliä..." Mitä vittua oikeesti? Jos mä Liigapelaajana löisin hokkarit jalkaan ja patapaidan päälle, pitäis valmius pelata peliä olla joka kerta täysin 100%. Joojoo hokijargonia, mut tätä samaa paskaa ollaan suollettu ny melkee joka toisessa lehdistössä. Ja tappiosarake lihavoituu samaa tahtia.
Onko tässä seurassa mitään tulosvastuuta? Kenelle täällä tehdään töitä? Ihan vitun puulaaki puuhastelua koko vitun organisaatio, jossei nyt 23 pelin jälkeen ala palli heilua ihan Pantsea ja Rosendahlia myöden. Ja jos se Kerttuli seisoo edelleen Lehtisen kanssa valmennuksen takana ni HUH HUH.... Erottakaa sitte vaikka pelaajistosta lähtien porukkaa, sieltä sais kunnolla säästöä. Huijatkaa jotain ruottalaista alemman kastin joukkuetta Sakke-Kärki kaksikolla. Söden voi laittaa samaan osoitteeseen jos ylipäätään Porissa enää on. Volkov näyttänyt ihan kelpo kaverilta ja ei varmaan mikää kallein soppari ni hänellä voidaa lasketella tää kausi. Sometiimi vois koota koosteen jokaisesta Moutreyn tönäsystä olkapäähän, niin saadaan fyysinen videoklippi markkinointiin, joku HIFK brändikiekko kusis hunajaa ko sais tommosen mörön joukkueeseen. Lindsten kelpaa varmaan jollekkin, kellä on suhteet kunnossa johonkin pätevään terveyslaitokseen. Mielellää vois kattella jotain Niemeä tai Viitalaa 20min peliajalla, joilla on oikeasti paloa eteenpäin. Siihen jämerät kaverit opastamaan näitä nuoria.
EI VOISI AINAKAAN HUONOMMIN MENNÄ.
7.1.2022 ollaan varattu jo matka NOKIA-Areenalle. Tältä seisomalta sen sanon, että jollei tuossa seurassa mitään muutoksia tapahdu, on se seuraava Ässien ottelu, minkä seuraan paikan päältä tai television välityksellä. Ja jos noin pitkään tulen olemaan katsomatta Ässien ottelua, on se luultavasti viimeinen tällä kaudella. Puuhastelu ei kiinnosta enää. Uskomattoman paskaan tilanteeseen on tämä seura ajettu.
Anteeksi tämä pieni avautuminen. Listaa tulen edelleen jatkamaan, vaikken pelejä katsoisikaan.