Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Miten olisi Juhani Tamminen, vielä kerran? Antakaa sen tapahtua.
Heh, kyllä se taitaa olla niin päin että Kerttula tai Ässien hallitus ei ole ihan se Tamin ensimmäinen vaihtoehto! MY GOD missä kunnioitus? Tami pistäisi välittömästi Ässien ohjauspelin kuntoon. Ja se 60 minuutin paine, TAKE MY WORD!Epäilen, että Don Tami ei ole ihan Kerttulan tai Ässien hallituksen ensimmäinen vaihtoehto. Ajatuksena kieltämättä kutkuttava.
Tammisen palkan maksaisi Kela, joten säästö ennen kaikkea.
Heh, kyllä se taitaa olla niin päin että Kerttula tai Ässien hallitus ei ole ihan se Tamin ensimmäinen vaihtoehto! MY GOD missä kunnioitus? Tami pistäisi välittömästi Ässien ohjauspelin kuntoon. Ja se 60 minuutin paine, TAKE MY WORD!
Mahtuisiko Kaukoranta ja Tami samaan koppiin? Kaukorannan tiedetään kuitenkin vittuilleen todennäköisesti Suhosen käskyttämänä Tamille. Kaiken lisäksi se saatanan piipertäjä ei ole ikinä saanut yhtää ohjoispeliä toimimaan.Apuvalmentajiksi Ape Suhonen ja Pasi Kaukoranta, niin eniten draamaa olisi vaihtoaitiossa ja valmentajien kopissa. Pelaajat voisivat pelata kerrankin paineettomasti, koska valmenkus veisi median kaiken huomion. Make Ässät great again!
Mahtuisiko Kaukoranta ja Tami samaan koppiin? Kaukorannan tiedetään kuitenkin vittuilleen todennäköisesti Suhosen käskyttämänä Tamille. Kaiken lisäksi se saatanan piipertäjä ei ole ikinä saanut yhtää ohjoispeliä toimimaan.
Tähän ei varmastikaan saada kunnollista yleistä näkemystä ilman äänestystä, joten otin vastuun itselleni ja:Tamin ambitio oli silloin joskus 2000-luvun alkupuolella ostaa Ässiä yhdessä jonkun liikemiesryhmän kanssa. Jotenkin tuo saatiin estettyä, mutta joka tapauksessa tuo Tamin lähtö Ässistä oli aika riitaisa. Mutta en usko että vaadittaisiin hirveästi houkuttelua, jotta Jaguar olisi taas Isomäki areenan parkkiruudussa.
Ne jotka viesteissään manitsee edes jomman kumman näistä hahmoista, niin sietäisi saada kuukauden pelikieltoa ja jos mainitsee vielä molemmat niin reilusti korotusta. Ei edes tuplat riitä.Mahtuisiko Kaukoranta ja Tami samaan koppiin? Kaukorannan tiedetään kuitenkin vittuilleen todennäköisesti Suhosen käskyttämänä Tamille. Kaiken lisäksi se saatanan piipertäjä ei ole ikinä saanut yhtää ohjoispeliä toimimaan.
Todettakoon että itse pohdin tätä ihan tosissani. Tami ei varmasti suoriutuisi yhtään heikommin mitä Selin tällä hetkellä. Tämä siis kaikella rakkaudella Ässien suuntaan, olen aina tuntenut sympatiaa heitä kohtaan ja Ässien 2013 mestaruus oli varmasti hienoin mestaruus mitä jääkiekossa olen nähnyt oman suosikkijoukkueeni ulkopuolelta.Luulin Tami-vitsien olevan SJS:n yksityisomaisuutta.
Luulin Tami-vitsien olevan SJS:n yksityisomaisuutta.
Ne jotka viesteissään manitsee edes jomman kumman näistä hahmoista, niin sietäisi saada kuukauden pelikieltoa ja jos mainitsee vielä molemmat niin reilusti korotusta. Ei edes tuplat riitä.
Ei, koska samaan aikaan myös Juhani Tamminen on vapaana.kuvitteleeko jengi täällä nyt ihan oikeasti että Raipe Helminen olisi mikään ratkaisu mihinkään?
Ei, koska samaan aikaan myös Juhani Tamminen on vapaana.
EHKÄ, mutta korostan että eikös tässä nyt olisi kyseessä loppukauden projektivalmentaja? Olen siis ymmärtänyt että Ässillä on ensi kaudeksi jo valmentaja tiedossa. Olisi pitänyt lisätä tämä tuohon alkuperäiseen viestiini.Eikö tämä hassuttelu ole jo läpi naurettu??
EHKÄ, mutta korostan että eikös tässä nyt olisi kyseessä loppukauden projektivalmentaja? Olen siis ymmärtänyt että Ässillä on ensi kaudeksi jo valmentaja tiedossa. Olisi pitänyt lisätä tämä tuohon alkuperäiseen viestiini.
Ehkä Tami olisi aika HC-valinta mutta kai jonkinlainen loppukauden projektivalmentaja olisi parempi ratkaisu kuin Selinillä jatkaminen?