Kenkää Selinille!

  • 255 973
  • 2 097

Sens

Jäsen
Unohtakaa nyt se Pikkarainen. Karvat ihan nousee pystyyn. Selinin oppipojasta ei laulu parane. Se nähtiin myös Hifk:ssa,vaikka materiaalista ei jäänyt kiinni.

Jos se Ässiin tulisi, niin ennustan et keväällä ollaan kirjoittelemassa ketjuun ” kenkää Pikkaraiselle”
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt vaikka Kaukorannan Pasi tonne penkin taakse loppukaudeksi. Ei se huonommaks voi enää mennä.

Ei varmasti voi mennä huonommaksi, mutta itse vieläkin sitkeästi pitäisin Ässissä todella tärkeänä sitä, että mietitään myös tulevaa. Kannattavat ja tehokkaat valmentajapotkut on Liigassa nähty todella harvoin. Myrrä on viimeisin esimerkki onnistuneesta vaihdoksesta, mutta muuten minun on hirveän hankala nähdä kovin positiivista kierrettä missään.

Tässä on kuitenkin pelattu hyvin vähän tätä kautta. Jos uusi valmentaja ei esimerkiksi sitoudu Ässiin pitkään projektiin tai vaihtoehtoisesti hän ei lähtökohtaisesti kuulu Ässien suunnitelmiin ensi kaudella niin minun on hyvin vaikea nähdä, mikä pointti olisi potkia Selin.

Selin tulee ihan varmasti luomaan seuraajalleen todella hyvät pelilliset pohjat, mutta oppirahat ovat kalliita Porissa kuten muuallakin. Murskatappion jälkeen voi ainakin hetkeksi rauhoittua sen ääreen, että menetetyt pisteet eivät vastaa päästettyjä maaleja. Tämä oli nyt tällainen pohjanoteeraus toistamiseen Ässiltä lyhyen ajan sisään.

Jos jotain tällä hetkellä toivon Poriin niin nyt on oikeasti viisauden hetki. Nyt ei kannata tehdä mitään tyhmää, jonka seurauksena ongelmat ainoastaan kietoutuvat rullalle uudestaan. Näen, että Selinin potkut tulevat ajankohtaiseksi vain, jos pukukoppi on menetetty, mutta usein se vaatii valmentajalta jotain muutakin kuin tappioita.

Ässien täytyy pikku hiljaa jalostaa tuota runkoa, joka on koottu. Hedelmien kasvattaminen on tuskaista aikaa, mutta se kyllä palkitaan, mutta pokerin täytyy kestää ja perseen merivettä. Vaikealla hetkellä annetut potkut ovat usein harkitsemattomat. Suosittelen aikalisää, katsotaa nyt ainakin kymmenen peliä tätä kautta. 10 tappiollakaan ei ole vielä kaikkea menetetty.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Vähän nyt ehkä menee ohi aiheen, mut ku Pikkarainen o ollut keskusteluissa. Ni Pikkaraine tuli tänää hallilla vastaa
 
Otetaan vaikka A-junnuista Kemppainen loppukaudeksi kokeilemaan, jos rahat on finito. Siellä A vetää parhaillaan 3 pisteen pistekeskiarvolla.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Apukäsinä Salo&Rintanen, melko leveä taustajoukko, kohtuulliset resurssit pelaajarekryjen suhteen. Mutta kyllä siellä peli/ihmisjohtajana on Raipe tehnyt asioita oikeinkin, että raapi tuollasen tuloksen ja samalla korkeamman potentiaalin nuoret esiintyivät vahvasti. Yllätti ainakin itseni hienoisesti.
En tiedä voiko Rintsille ja Salolle laittaa kovin suuria odotuksia tässä. Olivat penkin takana kun oli Kaskinen puikoissa ja peli oli täyttä sitä itseään. Raipen ohella tuli Tepsiin myös uusi fysiikkavalmennus, luisteluvalmennus ja toki Mose, joka tuntuu olevan kovin aktiivinen penkin takana. Onko siis yksi henkilö määrittävä tekijä lopulta?
Toki kun Tepsiin tuli Pikkarainen niin homma kääntyi silloin heti. Taisi Hifkissäkin homma alkaa toimimaan paremmin kun Atu sai lähteä ja Pike otti komennon. Mene ja tiedä, mutta ei tuo nykyinen kokoonpano Ässissä valitettavasti toimi.
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Totuus taitaa olla se, että Ässillä ei ole varaa antaa Selinille kenkää. Eikä kyllä kellekään muullekaan, jolla on määräaikainen sopimus. Eli Selin jatkaa kauden loppuun ja sen jälkeen haetaan lisenssiä Mestikseen.
Totuus on se, että Ässillä ei ole varaa olla antamatta Atulle kenkää. Mestis-lisenssistä puhuminen on taas sellasta paskaa, että oksat pois.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En tiedä voiko Rintsille ja Salolle laittaa kovin suuria odotuksia tässä. Olivat penkin takana kun oli Kaskinen puikoissa ja peli oli täyttä sitä itseään.

Kemiat ja kuviot vaan sopis paremmin Raipen kanssa? Kaskisen loppuaikoja tuntu vaivaavan jonkinlainen turbulenssi.

Ei lähdetä nyt sotkemaan A:n peliä.

Joo, ei. Lippulaiva on saatava kuntoon, muttei kannata menna härkkimään sen kustannuksella asioita jotka seurassa toimii. Junnupuoli on jatkon ja jatkuvuuden kannalta arvokas asia.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Totuus on se, että Ässillä ei ole varaa olla antamatta Atulle kenkää. Mestis-lisenssistä puhuminen on taas sellasta paskaa, että oksat pois.
No kuule, vähän ehkä väritin juttua. Mutta jos osaat lukea tilinpäätöksiä, ni varmaan ymmärrät, mitä kyseisellä heitolla meinasin? Ässillä ei ole varaa kontata.
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No kuule, vähän ehkä väritin juttua. Mutta jos osaat lukea tilinpäätöksiä, ni varmaan ymmärrät, mitä kyseisellä heitolla meinasin? Ässillä ei ole varaa kontata.
Osaan lukea ja jos sä oot katsonut peliä, yleisömääriä ja kirjoittelua, niin ymmärrät että tulee aivan helvetin kalliiksi roikottaa Atua ja tuota muuta rytmiryhmää tuolla yhtään pidempään.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Osaan lukea ja jos sä oot katsonut peliä, yleisömääriä ja kirjoittelua, niin ymmärrät että tulee aivan helvetin kalliiksi roikottaa Atua ja tuota muuta rytmiryhmää tuolla yhtään pidempään.
Kyllä, olet oikeassa. Mutta sen lisäksi että A. Selin saa kenkää, ni tarvitaan aika paljon massia että joukkueen ongelmakohdat saataisiin tilkittyä. Eli pelaajahankintoja siis. Rahaa palaa uuteen valmentajaan ja pelaajiin ja tulos voi silti olla sama. Vaikea paikka kyllä seuran johdolle. Joka arvalla hävitään, mutta millä arvalla hävitään vähiten. Siinäpä se kysymys ratkaistavaksi.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehkä nyt liikaakin puhutaan lähinnä Lukko-peleistä, koska ei se peli ole ollut mitään timanttia muitakaan vastaan. Tosiasia on se, että näillä otteilla sarjataulukon pohja tulee äkkiä vastaan. Itse olisin valmis pistämään Atun samantien ulos Ässien pukukopista ja jonkun koutsin loppukaudeksi, joka saisi jotain tunnetta tuohon peliin. Atun virkamieskiekko saa luvan päättyä.

Olen hieman huolissani myös edustuksen nuorista, jotka kyllä kärsivät Atun valmennuksessa. Olen sitä mieltä, että esimerkiksi Heimosalmi suorittaisi huomattavasti paremmin omilla vahvuuksillaan jonkun toisen valmentajan alaisuudessa. Nyt on tainnut Atu laittaa käsijarrun päälle.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olen hieman huolissani myös edustuksen nuorista, jotka kyllä kärsivät Atun valmennuksessa. Olen sitä mieltä, että esimerkiksi Heimosalmi suorittaisi huomattavasti paremmin omilla vahvuuksillaan jonkun toisen valmentajan alaisuudessa. Nyt on tainnut Atu laittaa käsijarrun päälle.

Mulla on vähän hämärän peitossa mihin Heimosalmen rahkeet riittää tässä ja nyt. Pitäs päästä pelaamaan vahvuuksiensa kautta, johon mm. jalkavuus ja tietty pelirohkeus kuuluu. Mutta arvioisin tämän vaativan ehyempää viisikkopeliä, turvallisempaa ympäristöä. Lukkoa vastaan tuntu olevan kollektiivisesti vaikeuksia avata, rytmittää, rauhoittaa, nopeuttaa peliä. Sellasia nuorelle pelimiehelle otollisia tilanteita loistaa tulee aika vähän kun rauhallisia hetkiä ja pelitilanteita tulee vähän, kun ympärillä tuntuu koko ajan olevan kiirusta, epärytmiä ja epävarmuutta. Tuntu ainakin tänään tarttuvan hieman nuoreen pakkiinkin.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ei varmasti voi mennä huonommaksi, mutta itse vieläkin sitkeästi pitäisin Ässissä todella tärkeänä sitä, että mietitään myös tulevaa. Kannattavat ja tehokkaat valmentajapotkut on Liigassa nähty todella harvoin. Myrrä on viimeisin esimerkki onnistuneesta vaihdoksesta, mutta muuten minun on hirveän hankala nähdä kovin positiivista kierrettä missään.

Tässä on kuitenkin pelattu hyvin vähän tätä kautta. Jos uusi valmentaja ei esimerkiksi sitoudu Ässiin pitkään projektiin tai vaihtoehtoisesti hän ei lähtökohtaisesti kuulu Ässien suunnitelmiin ensi kaudella niin minun on hyvin vaikea nähdä, mikä pointti olisi potkia Selin.

Selin tulee ihan varmasti luomaan seuraajalleen todella hyvät pelilliset pohjat, mutta oppirahat ovat kalliita Porissa kuten muuallakin. Murskatappion jälkeen voi ainakin hetkeksi rauhoittua sen ääreen, että menetetyt pisteet eivät vastaa päästettyjä maaleja. Tämä oli nyt tällainen pohjanoteeraus toistamiseen Ässiltä lyhyen ajan sisään.

Jos jotain tällä hetkellä toivon Poriin niin nyt on oikeasti viisauden hetki. Nyt ei kannata tehdä mitään tyhmää, jonka seurauksena ongelmat ainoastaan kietoutuvat rullalle uudestaan. Näen, että Selinin potkut tulevat ajankohtaiseksi vain, jos pukukoppi on menetetty, mutta usein se vaatii valmentajalta jotain muutakin kuin tappioita.

Ässien täytyy pikku hiljaa jalostaa tuota runkoa, joka on koottu. Hedelmien kasvattaminen on tuskaista aikaa, mutta se kyllä palkitaan, mutta pokerin täytyy kestää ja perseen merivettä. Vaikealla hetkellä annetut potkut ovat usein harkitsemattomat. Suosittelen aikalisää, katsotaa nyt ainakin kymmenen peliä tätä kautta. 10 tappiollakaan ei ole vielä kaikkea menetetty.

Jos olisit Ässien pelit katsonut niin näkisit jotain muutakin kuin tappioita...
Voittojen takanakaan peli ei ole ollut voittavaa pitkällä tähtäimellä.
Kiekon hallinta on aina vastustajalla, joskus enemmän joskus vähemmän, en jaksa edes katsoa missä otteluissa Ässät on ollut hallitsevampi osapuoli.
Viimeinen esimerkki tuo Jukurit voitto, jonka Ässät olisi hävinnyt 9 kertaa 10:sitä, mutta muutama paikka ja niistä maalit vaikka Jukurit hallitsi kenttätapahtumia.
Viime kaudella AV toimi yhden 15 ottelun stintin ja samoin YV ja niiltä kerättiin hyvät pisteet, sen jälkeen siitä suoraan vedettiin 12 peliä ilman voiton voittoa...mielestäni juuri tuollainen ailahtelevuus on merkki siitä, että Atu ei ole tilanteen herrana.
Pelien sisällä tapahtuu paljon tason heittelyä mutta Atu on huono reagoimaan pelien sisällä, aikalisä otetaan 4-0 tilanteessa, maalivahti vaihdetaan erätauolla, kun maalin jäkeen olisi joukkuetta herättävämpi vaihtoehto...vähän sellasta näennäistä, kuten joukkueen pelaaminen, käydään tekemässä se mikä on pakko.
Silti kuitenkin aina pressissä kun on hävitty Atu ottaa esiin taisteluilmeen ja kamppailu pelaamiseen, joka vain aniharvassa pelissä on tuottanut tulosta ja hänen oma tekemisensä pelien sisällä ei tue...ja tilanne vaikuttaa siltä, että pelillisesti ei ole yksinkertaisesti mitään mistä voisi ammentaa joukkueelle tukea ja turvaa, ollaan täysin taisteluilmeen ja kamppailu pelaamisen varassa ja pitkässä sarjassa se ei ole kestävä polku.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos tuohon joku uusi koutsi tulisi, saisi nähdä, paljonko kentälliset ja pakkiparit muuttuisi, voisi myös joku nykyinen alisuorittaja pelata paremmin. Kokonaisuutena, työnteon merkitys pitäisi olla suurempi, sen parantamisesta olisi hyvä lähteä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ja tilanne vaikuttaa siltä, että pelillisesti ei ole yksinkertaisesti mitään mistä voisi ammentaa joukkueelle tukea ja turvaa, ollaan täysin taisteluilmeen ja kamppailu pelaamisen varassa ja pitkässä sarjassa se ei ole kestävä polku.

Annoin kommenttiisi tykkäyksen, koska olet 99 % oikeammassa kuin minä, koska olet oikeasti nähnyt ja tarkasti katsonut, mitä pelissä tapahtuu. Ei minulla ole mitään vasta-argumenttia mihinkään, mitä sanot, mutta se, mistä olen huolissani niin onko oikeasti parempi vaihtoehto tarjolla?

Näen kuitenkin, että Ässillä on ihan materiaalissakin puutteita eli ihan hirveän näyttävää ja monipuolista lätkää on hyvin vaikea nähdä, että tuolla materiaalilla voisi pelata. Mielestäni sijoitus tällä hetkellä on jopa suhteessa materiaaliin vielä hiukan yläkanttiin. Itse puolestaan aika voimakkaasti peilaan asioita historiaan, koska Ässissä yleensä potkuilla on saatu kahta kauheampi kaaos aikaiseksi.

Korjaa, jos olen väärässä, mutta oltiin Kivikin Ässissä laittamassa vaihtoon, mutta joukkue otti koppia juuri oikealla hetkellä. Porilaisuudessa on omat haasteensa ja tyypillisesti Porissa on kova vaade pelille. Vieraissa saa esittää vähän sinne päin, mutta kotiyleisölle pitää joka ilta laittaa parasta pöytään ja pelissä pitää tapahtua. Toki tämäkin on stereotypia, mutta pari kertaa, kun olen siellä päin peliä käynyt katsomassa niin voisin väittää, että jotain katetta tuollakin on.

Jos Ässät tekee ratkaisunsa Selinin suhteen niin toivon, että seuraaja sitten on joko se tyyppi, jonka ajatellaan vievän Ässät myös tulevalle kaudelle eikä mitään väliaikaista paikkausta. Ässien täytyisi tästä rosteristakin saada jotain hedelmää irti ja ainoastaan täydentää sitä tulevaisuudessa.

Ässät on ihan valtavan tärkeä alue ja joukkue koko Liigalle ja mielestäni organisaatio on nähnyt riittävästi huonoa taas toviksi mestaruuden jälkeen. Toivon ihan Liigan kilpailukyvynkin kannalta, että Ässät saa asiansa järjestykseen ja parempaa pöytään kuin viime kaudet ovat tarjonneet.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lehdistötilaisuus oli karmea. Selin aloittaa jollain pesäpallolla ja on täysin kuutamolla, enkä ihmettele. 0-6 tauluun "derbyssä".Tepsin aikoina Kallio, Perrin, Tallinder et co. koutsasi käytännössä joukkuetta. Atun oli helppo olla kelkassa mukana. Pudotuspeleissä olisi jo koutsiakin tarvittu, mutta se selkänoja puuttui ja TPS oli erittäin huono.
Mukavoitunut henkilö, joka ei laita todellakaan ns. kroppaa likoon.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Lehdistötilaisuus oli karmea. Selin aloittaa jollain pesäpallolla ja on täysin kuutamolla, enkä ihmettele. 0-6 tauluun "derbyssä".Tepsin aikoina Kallio, Perrin, Tallinder et co. koutsasi käytännössä joukkuetta. Atun oli helppo olla kelkassa mukana. Pudotuspeleissä olisi jo koutsiakin tarvittu, mutta se selkänoja puuttui ja TPS oli erittäin huono.
Mukavoitunut henkilö, joka ei laita todellakaan ns. kroppaa likoon.
Näiden muutaman siivellä meni atun lisäksi myös lindsten.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Annoin kommenttiisi tykkäyksen, koska olet 99 % oikeammassa kuin minä, koska olet oikeasti nähnyt ja tarkasti katsonut, mitä pelissä tapahtuu. Ei minulla ole mitään vasta-argumenttia mihinkään, mitä sanot, mutta se, mistä olen huolissani niin onko oikeasti parempi vaihtoehto tarjolla?

Näen kuitenkin, että Ässillä on ihan materiaalissakin puutteita eli ihan hirveän näyttävää ja monipuolista lätkää on hyvin vaikea nähdä, että tuolla materiaalilla voisi pelata. Mielestäni sijoitus tällä hetkellä on jopa suhteessa materiaaliin vielä hiukan yläkanttiin. Itse puolestaan aika voimakkaasti peilaan asioita historiaan, koska Ässissä yleensä potkuilla on saatu kahta kauheampi kaaos aikaiseksi.

Korjaa, jos olen väärässä, mutta oltiin Kivikin Ässissä laittamassa vaihtoon, mutta joukkue otti koppia juuri oikealla hetkellä. Porilaisuudessa on omat haasteensa ja tyypillisesti Porissa on kova vaade pelille. Vieraissa saa esittää vähän sinne päin, mutta kotiyleisölle pitää joka ilta laittaa parasta pöytään ja pelissä pitää tapahtua. Toki tämäkin on stereotypia, mutta pari kertaa, kun olen siellä päin peliä käynyt katsomassa niin voisin väittää, että jotain katetta tuollakin on.

Jos Ässät tekee ratkaisunsa Selinin suhteen niin toivon, että seuraaja sitten on joko se tyyppi, jonka ajatellaan vievän Ässät myös tulevalle kaudelle eikä mitään väliaikaista paikkausta. Ässien täytyisi tästä rosteristakin saada jotain hedelmää irti ja ainoastaan täydentää sitä tulevaisuudessa.

Ässät on ihan valtavan tärkeä alue ja joukkue koko Liigalle ja mielestäni organisaatio on nähnyt riittävästi huonoa taas toviksi mestaruuden jälkeen. Toivon ihan Liigan kilpailukyvynkin kannalta, että Ässät saa asiansa järjestykseen ja parempaa pöytään kuin viime kaudet ovat tarjonneet.

No en minäkään toivo valmentajan vaihdosta, koska siitä hyvin harvoin mitään konkreettista hyötyä saavutetaan menestyksen suhteen. Enkä oikeastaan edes usko, että niin tulee tapahtumaan.

Materiaali on mitä on ja viime kaudella se oli aivan erilainen, mutta tulos nähtiin ja syitä tai selityksiä myös.
Kuten sanottu Ässien budjetti on 14 suurin ja siihen peilaten sijoitus on ok vielä, mutta kuten kirjoitit, hyvin suurella todennäköisyydellä lähestytään materiaalia paremmin vastaavaa sijoitusta, jollei joukkueessa yksilöt kehity, pelitapa kehity tai joukkue vedä kieli vyön alla joka pelissä.


Ketä tilalle?
Minä olen eri mieltä Atun hyvästä perustasta, nyt pitäisi rohkeammin muuttaa peliä siihen suuntaan mitä ensi kaudella tai tulevaisuudessa halutaan pelata, mutta sillä tavalla ei luultavasti menestystä saada ja Atu valmentaa omasta urastaan, joten siinä on ristiriita.
Atu valmentaa miten hän uskoo saavansa parhaan tuloksen.

Eli tilalle joku nuori tai kokenut valmentaja, jolla on rohkeutta olla kokeilu haluinen, kehittää nuoria ja jatkaa vaikka valmennustiimissä ensi kaudella, jatkumo on minunkin mielestäni tärkeää.

Jos taas miettii Pikkaraisen tilannetta, hän on työttömänä ja halua varmaan tehdä valmennushommia tulevaisuudessakin, niin sieltä voisi löytyä näytönhaluja ja tsemppiä myös pätkäpestiin, koska sillä voisi ura saada vielä nosteeseen.
Se ei välttämättä palvele Ässiä parhaalla mahdollisella tavalla pitkällä tähtäimellä, mutta ehkä paremmin kuin loppukausi Atun valmennuksessa.
Pilkkaraiselle Atun tavat ovat kuitenkin tuttuja ja hän pystyisi ehkä parhaiten Atun pohjia hyödyntämään ja hiomaan niitä kulmia, sekä ihan tuomaan vaan uutta ilmapiiriä ja sähköä koppiin.

Kiven aikana tilanne olikin se, että Ässät hävisi syyskaudella pelejä välillä tavoilla, joiden ei pitäisi olla edes mahdollista. Silloin peli oli kuosissa, mutta tulos jäi piippuun, sitä odotti, että koska maalin tappiot kääntyy voitoksi. Nyt tie on sillä saralla huomattavasti pidempi, tuloksellisesti roikutaan mukana, mutta pelissä ei varsinaisesti olla mukana.

Edelleenkin näen, että Ässät on oikealla tiellä, nuoriin panostetaan ja joukkueen taloutta koitetaan pitää terveellä pohjalla.
Nyt pitäisi saada pelillinen puoli tälle vuosikymmenelle.
Totta tosiaan olisi kiva saada vakautta sinne urheilulliselle puolelle ja muutenkin asiat kulisseissa rauhoittumaan.


Arvona pitää kuitenkin olla, että virheet pitää uskaltaa myöntää ja kipeitäkin päätöksiä tehdä.
Jos tilanne on se, että Ässien organisaatiossa koetaan, että valmentajan vaihdos on tarpeellinen niin en ainakaan minä väitä sen olevan kovinkaan väärä ratkaisu nykytilanteessa.
Väärin taas on Atua roikottaa mukana, vain sillä perusteella, että uskottavuus pitää palauttaa tai kun on puhuttu pitkäjänteisyydestä ym.
Uskottavuutta on myös toimia, kun tilanne sitä vaatii.
Parhaiten asiat tiedetään joukkueessa ja hallituksessa, heillä on kyllä riittävästi tietoa tehdäkseen päätös.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Korjaa, jos olen väärässä, mutta oltiin Kivikin Ässissä laittamassa vaihtoon, mutta joukkue otti koppia juuri oikealla hetkellä. Porilaisuudessa on omat haasteensa ja tyypillisesti Porissa on kova vaade pelille. Vieraissa saa esittää vähän sinne päin, mutta kotiyleisölle pitää joka ilta laittaa parasta pöytään ja pelissä pitää tapahtua. Toki tämäkin on stereotypia, mutta pari kertaa, kun olen siellä päin peliä käynyt katsomassa niin voisin väittää, että jotain katetta tuollakin on.

Osaa Porin valmennusposti olla turbulenssinen, mutta ihan yks yhteen en vertais Kiveen, mikäli tarkotat sitä mestarikauden vaisumpaa jaksoa. Tuolloin oli kuitenkin taustalla suorat pudotuspelipaikat eli top-6 niin Rockyn kakkoskaudella kuin apuvalmentajan tontilta päävastuuseen nousseen Kiven debyytissä. Oli siten jo menestysodottamaa ja siksi kai tyytymättömyys alkoi kyteä kun joukkue vajosi johonkin 10-11. tuntumaan.

Selinin aikana puolestaan on nähty muodollisesti ja tuloksellisesti hyvää lätkää sen parisen kuukautta siinä joulu-helmikuussa 19-20. On toki ollut erikoisia kausia eikä projekteja voi suoranaisesti verrata Kiven aikoihin, mutta sellanen tietty pelillinen ja peli-ilmeellinen vakaus on loistanut poissaolollaan viittä vaille koko viime kauden, eikä se orastavan alun jälkeen vaikuta lupaavalta tällakaan. Ei tässä kuitenkaan kuuta taivaalta tällä rosterilla olla vaatimassa, mutta pelin taso, epätasaisuus ja nää täydelliset romahdukset tuntuu kuvastavan jotain samaa ongelmaa ja otteen kirpoamista kuin viime kaudellakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös