Kenet Jatkoaikalaisen haluaisit / et haluaisi tavata livenä?

  • 24 042
  • 162

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muutamia olen tavannutkin. Pisintä Kääpiötä etenkin on jo ikävä. Tulehan käymään Joensuussa taas. Soffa on vapaana. Häädetään vaimo ja lapset kirveellä pois, juodaan paljon viinaa, kuunnellaan pari vuorokautta Grateful Deadia (eli kolme keikkaa) ja puhutaan vaikka Moog Konttisesta.

Näistä uudemmista jonkun Punamustan voisi kyllä viedä baarikierrokselle, juottaa kunnolla viinaa ja soittaa jukkalaatikosta kappaleita joita levytettäessä on käytetty vähemmän meikkiä kuin Paula Koivuniemen levyillä. Näyttäisi, että puhtaallakin naamalla voi saada jotain aikaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pakko tulla tähän nihkeilemään. En tahdo tavata ketään. Kerran oli kutsukin johonkin tapaamiseen enkä mennyt. Todellakaan. Jumalauta kun ei missään saa olla rauhassa, edes perinteisellä keskustelupalstalla. Ei kun olihan se kutsu sinne kesärinkiinkin. En mennyt. Mutta kiitos kutsusta, ei ole mitään henkilökohtaista, minä en vain harrasta tapaamisia. Taisin tästä juuri viime VKL avautua.

Tykkään kun ollaan keskustelupalstalla. Se riittää minulle. Pysykää te siellä, minä pysyn täällä. Veli @Käyttäjänimetön kanssa muuten tavattiin, tapaaminen kesti kolme minuuttia, ja siitä jäi hyvä fiilis. Teimme tietyn materiaalisen vaihdon. Sitten suksimme tahoillemme ja jatkoimme viestintää muissa yhteyksissä. Yhden toisenkin olen tavannut ja meinasin käydä kravattiin kiinni että mitä sä selität ennen kuin hän kertoi että joo, kato sieltä keskustelupalstalta... Ai niin... Pahoittelin toimintaani.

Sitten, kun on iso palsta, niin on tuttuja muista yhteyksistä. Yhden jannun luona punkkasinkin joskus. En mainitse nimimerkkiä. Emme homoilleet. Mieli toki teki.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sitten kun koronapandemia on ohi, koronaketjun aktiiviväestö voisi järjestää bileet Turun Bar Koronassa. Sinne pitäisi mennä Toyota Coronalla, ja baarissa juodaan vain Coronaa, ja illan ohjelmana on koronan pelaaminen. Mutta illan aikana ei puhuta sanaakaan koronasta. Bileiden nimi voisi olla vaikkapa Viruslinko.

Lainasin surutta tässä kuulemaani puujalkavitsiä. Se oli niin huono, että meni jo taiteen puolelle.

Ja jos pyydetään joku Ilta-Sanomien toimittaja mukaan, niin saadaan lööpit taas kuntoon. "Pandemia ei olekaan ohi! Koronalle altistui useita turkulaisessa ravintolassa!".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko tulla tähän nihkeilemään. En tahdo tavata ketään. Kerran oli kutsukin johonkin tapaamiseen enkä mennyt. Todellakaan. Jumalauta kun ei missään saa olla rauhassa, edes perinteisellä keskustelupalstalla. Ei kun olihan se kutsu sinne kesärinkiinkin. En mennyt. Mutta kiitos kutsusta, ei ole mitään henkilökohtaista, minä en vain harrasta tapaamisia. Taisin tästä juuri viime VKL avautua.

Tykkään kun ollaan keskustelupalstalla. Se riittää minulle. Pysykää te siellä, minä pysyn täällä. Veli @Käyttäjänimetön kanssa muuten tavattiin, tapaaminen kesti kolme minuuttia, ja siitä jäi hyvä fiilis. Teimme tietyn materiaalisen vaihdon. Sitten suksimme tahoillemme ja jatkoimme viestintää muissa yhteyksissä. Yhden toisenkin olen tavannut ja meinasin käydä kravattiin kiinni että mitä sä selität ennen kuin hän kertoi että joo, kato sieltä keskustelupalstalta... Ai niin... Pahoittelin toimintaani.

Sitten, kun on iso palsta, niin on tuttuja muista yhteyksistä. Yhden jannun luona punkkasinkin joskus. En mainitse nimimerkkiä. Emme homoilleet. Mieli toki teki.
Mulla on tavallaan samat ajatukset. Sattumalta muuten yksi niistä livenä tapaamistani nimimerkeistä, jotka voi laskea huonon puusepän sormilla, on nimenomaan Käyttäjänimetön. Muutaman kerran hänet olen yhyttänyt, ja hyvä mielikuva on jäänyt. Kelpo veikko ja lauhkea vitun ystävä, käsittääkseni. Tällaista vastaan minulla ei ole mitään, eli tavataan jos tavataan. Näistä miittihommista mulle on - niihin osallistumattomana - aina jäänyt jotenkin keinotekoinen mielikuva. Mennään johonkin ja esitetään jotain. Tekemällä tehtyä. Nämä muutamat, jotka olen tavannut... ei ole tarvinnut esittää mitään. Kokisin aika vaivaannuttavaksi tilanteen, jossa pitäisi ilmoittaa suureen ääneen jotta minä olen se Evil. 10 ihmistä tuijottaa, 30 juttelee keskenään ja loput arpoo että kuka saa Iisopilta vai saako kukaan.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mä haluaisin nähdä joskus @nummenkallio :n. Czessen juttujen perusteella hyvä tyyppi mutta kaljapäissään arvaamaton. Mies joka on KooKoon ukkoja niin ei voi olla läpeensä paha, etenkään SaiPa ukoille Ja joka budjaa Maltsussa, se vaatii luonnetta! Sama pätee toveri @banaaninviljelijä :än. No jälkimmäinen mua jo pääsiäisenä houkutteli kylään. Joskus jos koittaisi hyvä hetki niin voitaisiin litran votukka kumota!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Varmasti paljon mukavaa sakkia pyörii palstalla, myös heissä, joiden kanssa täällä tulee toisinaan kanssavittuiltua. Ja toisaalta joku palstalla myötäkarvaan oleva voi ollakin tuopin äärellä täys mulkukas, eihän näistä aina tiedä. Mutta ihmisiä kun ollaan, veikkaisin tulevani toimeen livenä suurimman osan kanssa ja osan voisin kuvitella ihan haluavanikin tavata. Joskus olen miettinyt joihinkin miitteihin tunkemista, mutta sitten kysyn itseltäni, että miksi. Ei siksi, että ihmisissä mitään vikaa olisi, mutta lähinnä siksi, että tämä kasvottomuus on ihan hyvä juttu, ainakin tässä vaiheessa. Tai kasvottomuus ja kasvottomuus, olen tänne suoltanut sen verran dataa itsestäni, että varmasti joku sherlokki kaivaa tietoni esille minuutissa, mutta jos on niin utelias, otan osaa. Itseäni ei rehellisesti edes kiinnosta, kenen kanssa juttelen, ellei sitten aleta jostain spesifistä keskustella yv:n kautta tai palstalla joku osoita erityistä tietämystä asioista. Jälkimmäisessä tapauksessakin lopulta harvemmin jaksan kaivella mitään tietoja, ellei tarjoilla ihan suoraan lapaan. Viimeksi meinasin etsiä schollin blogin käsiini, kun asia nousi esille juoksuketjussa, mutta sitten mietin, että mitäpä minä sillä tiedolla tekisin. Antaa pojan juosta tai olla juoksematta, ja niin olen edelleenkin autuaan tietämätön, onko scholl olemassa vai ei.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Varmasti paljon mukavaa sakkia pyörii palstalla, myös heissä, joiden kanssa täällä tulee toisinaan kanssavittuiltua. Ja toisaalta joku palstalla myötäkarvaan oleva voi ollakin tuopin äärellä täys mulkukas, eihän näistä aina tiedä. Mutta ihmisiä kun ollaan, veikkaisin tulevani toimeen livenä suurimman osan kanssa ja osan voisin kuvitella ihan haluavanikin tavata. Joskus olen miettinyt joihinkin miitteihin tunkemista, mutta sitten kysyn itseltäni, että miksi. Ei siksi, että ihmisissä mitään vikaa olisi, mutta lähinnä siksi, että tämä kasvottomuus on ihan hyvä juttu, ainakin tässä vaiheessa. Tai kasvottomuus ja kasvottomuus, olen tänne suoltanut sen verran dataa itsestäni, että varmasti joku sherlokki kaivaa tietoni esille minuutissa, mutta jos on niin utelias, otan osaa. Itseäni ei rehellisesti edes kiinnosta, kenen kanssa juttelen, ellei sitten aleta jostain spesifistä keskustella yv:n kautta tai palstalla joku osoita erityistä tietämystä asioista. Jälkimmäisessä tapauksessakin lopulta harvemmin jaksan kaivella mitään tietoja, ellei tarjoilla ihan suoraan lapaan. Viimeksi meinasin etsiä schollin blogin käsiini, kun asia nousi esille juoksuketjussa, mutta sitten mietin, että mitäpä minä sillä tiedolla tekisin. Antaa pojan juosta tai olla juoksematta, ja niin olen edelleenkin autuaan tietämätön, onko scholl olemassa vai ei.
Minä olen ihan varma, että me tulisimme toimeen siviilissä. Vaikka täällä nettimaailmassa sinä pidätkin minua sivistymättömänä öykkärinä ja minä sinua rasittavana nillittäjänä. Uskoisin, että kasvotusten saisin sinut ymmärtämään miksi olen kirjoittanut sen mitä olen kirjoittanut. En välttämättä hyväksymään, tietenkään, mutta ymmärtämään. Ja vice versa. Ei täällä netissä aina kykene taustoittamaan asioita tarpeeksi, eikä maalaamaan sitä maisemaa josta kukin meistä ponnistaa. Kaikki on vain pintaraapaisua. Tai valhetta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä olen ihan varma, että me tulisimme toimeen siviilissä. Vaikka täällä nettimaailmassa sinä pidätkin minua sivistymättömänä öykkärinä ja minä sinua rasittavana nillittäjänä. Uskoisin, että kasvotusten saisin sinut ymmärtämään miksi olen kirjoittanut sen mitä olen kirjoittanut. En välttämättä hyväksymään, tietenkään, mutta ymmärtämään. Ja vice versa. Ei täällä netissä aina kykene taustoittamaan asioita tarpeeksi, eikä maalaamaan sitä maisemaa josta kukin meistä ponnistaa. Kaikki on vain pintaraapaisua. Tai valhetta.
Paljon mahdollista, me kun olemme näin palstalla hiukan yksiulotteisia väkisinkin. Toisaalta sanon kyllä tietyistä ammatillisista asioista livenäkin aika suoraan, koska en jaksa enää silittää myötäkarvaan. En pidä sitä nillittämisenä vaan ammattitaitona ja -ylpeytenä. Toki tunnustan myös toisenlaisen ammattitaidon, kun sellaista kohtaan, vaikken keinoja aina ymmärtäisikään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paljon mahdollista, me kun olemme näin palstalla hiukan yksiulotteisia väkisinkin. Toisaalta sanon kyllä tietyistä ammatillisista asioista livenäkin aika suoraan, koska en jaksa enää silittää myötäkarvaan. En pidä sitä nillittämisenä vaan ammattitaitona ja -ylpeytenä. Toki tunnustan myös toisenlaisen ammattitaidon, kun sellaista kohtaan, vaikken keinoja aina ymmärtäisikään.
En minä ammatissani ole se Jatkoajan Evil, kuten varmaan aikuisena ajattelukykyisenä ihmisenä tiedätkin. Palstoille voi värittää juttuja ja rakentaa myyttiä. Jos sinut tiputettaisiin taivaasta seuraamaan pitämääni oppituntia, et ikimaailmassa arvaisi että tuo tuossa on se Evil. Ja ammattitaidon eräs tärkeimmistä mittareista on se, ettei anna siviiliminänsä vaikuttaa työhön. Minä en anna. Toista oli 80-luvulla, kun fysiikanopettaja jakoi tunnilla Nuorten Kotkien leiriesitteitä. Poliittiset, uskonnolliset ja kaikki muutkin mielipiteeni pidän visusti omanani. Kannustan avoimeen mieleen, epäilyyn ja uteliaisuuteen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi hauska olla kärpäsenä katossa "avoimessa keskustelutilaisuudessa", missä Jatkoajan moderaattorit istuisivat pöydän takana rivissä kuin Paavo M. Petäjä & co konsanaan ja salillinen palstalaisia antaisi heille "rakentavaa palautetta" yhteen ääneen. Veikkaan, että poistuisin aika pikaisesti tupakille ja jättäisin menemättä takaisin.
 

Ralph

Jäsen
Olisi hauska olla kärpäsenä katossa "avoimessa keskustelutilaisuudessa", missä Jatkoajan moderaattorit istuisivat pöydän takana rivissä kuin Paavo M. Petäjä & co konsanaan ja salillinen palstalaisia antaisi heille "rakentavaa palautetta" yhteen ääneen. Veikkaan, että poistuisin aika pikaisesti tupakille ja jättäisin menemättä takaisin.
Minä haluaisin nähdä kokouksen, jossa @Moderaattorit ja @Ylläpito pohtii tapausta @mikko600 .

Ylläpito kysyy, että onko joku kertonut raportoinnin kohteelle raportista. Yksi moderaattoreista vastaa "ei", johon Ylläpito toteaa "hyvä, tiesin että teihin voi luottaa". Ja kokous päättyy.

Kokouksen jälkeen Ylläpito kirjottaa palstalle viestin, jossa kertoo laaja-alaisesta tutkimuksesta asian tiimoilta ja harmittelee, miten jotkut epäilevät valehtelua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ylläpito kysyy, että onko joku kertonut raportoinnin kohteelle raportista. Yksi moderaattoreista vastaa "ei", johon Ylläpito toteaa "hyvä, tiesin että teihin voi luottaa". Ja kokous päättyy.

Kokouksen jälkeen Ylläpito kirjottaa palstalle viestin, jossa kertoo laaja-alaisesta tutkimuksesta asian tiimoilta ja harmittelee, miten jotkut epäilevät valehtelua.

Aukotonta todistamista jo 19 ja puoli vuotta. Tähän ei ihan heti kyllästy.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei ole hirveää tarvetta tavata palstalaisia oikeassa elämässä, vaikka täällä onkin toinen toistaan mielenkiintoisempia tyyppejä. Jos sellainen mahdollisuus kuitenkin tulee eteen, tuskin kieltäydynkään, sillä tapaaminen erään palstalaisen kanssa yli kymmen vuotta sitten poiki mukavan ystävyyssuhteen. Nykyisin emme enää ole tavanneet vuosiin, koska minä muutin tänne Itä-Suomen puolelle ja hän asuu edelleen Oulun seudulla - moikka vaan sinne ja lycka till!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös