Varmasti paljon mukavaa sakkia pyörii palstalla, myös heissä, joiden kanssa täällä tulee toisinaan kanssavittuiltua. Ja toisaalta joku palstalla myötäkarvaan oleva voi ollakin tuopin äärellä täys mulkukas, eihän näistä aina tiedä. Mutta ihmisiä kun ollaan, veikkaisin tulevani toimeen livenä suurimman osan kanssa ja osan voisin kuvitella ihan haluavanikin tavata. Joskus olen miettinyt joihinkin miitteihin tunkemista, mutta sitten kysyn itseltäni, että miksi. Ei siksi, että ihmisissä mitään vikaa olisi, mutta lähinnä siksi, että tämä kasvottomuus on ihan hyvä juttu, ainakin tässä vaiheessa. Tai kasvottomuus ja kasvottomuus, olen tänne suoltanut sen verran dataa itsestäni, että varmasti joku sherlokki kaivaa tietoni esille minuutissa, mutta jos on niin utelias, otan osaa. Itseäni ei rehellisesti edes kiinnosta, kenen kanssa juttelen, ellei sitten aleta jostain spesifistä keskustella yv:n kautta tai palstalla joku osoita erityistä tietämystä asioista. Jälkimmäisessä tapauksessakin lopulta harvemmin jaksan kaivella mitään tietoja, ellei tarjoilla ihan suoraan lapaan. Viimeksi meinasin etsiä schollin blogin käsiini, kun asia nousi esille juoksuketjussa, mutta sitten mietin, että mitäpä minä sillä tiedolla tekisin. Antaa pojan juosta tai olla juoksematta, ja niin olen edelleenkin autuaan tietämätön, onko scholl olemassa vai ei.