Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt ku abianos on jo kaveri ja oletan, että joskus lähitulaisuudessa tapaan hänen kaverinsakin eli pettterin, niin seuraava listalleni tulee kyllä mieleen @vilperi. Olen varma että juttuun tultaisiin ilman alkoholiakin.

"They're like sex, except I'm having them."

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Tulee mieleen @Ikävänkantaja ja @oiler99 .
Oilerin kanssa meitä yhdistää Kärpät ja Raahen urheilu ja Ikävänkantajan kanssa Leijonat. Olen varma, että juttu lentää. Raahen urheiluun liittyen olen tänäänkin pelissä rumpujen ksnssa.

Kukkosen kasvot. Ville Kuorilehdon laukaus. Patrik Koivisto. Täydellinen tupakkakielto. Oskar Osalan lämäri.
Löikö Mörkö sisään!?

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Kukkosen kasvot. Ville Kuorilehdon laukaus. Patrik Koivisto. Täydellinen tupakkakielto. Oskar Osalan lämäri.
Löikö Mörkö sisään!?

hammer lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Brøndby IF
Vaikka naapurin mies onkin, @Johnny B. Goode vaikuttaa persoonalta jonka kanssa vois 10-20 kaljaa turinan lomassa kumota

Heavy kertoo meille mitä luonto oikeasti on:
Kovin ahdasmielinen näkemys tuollainen luonto on vihreä. Valtaosa maapallon luonnosta on sinistä, itsekin asun kiven heiton päässä merestä, ja vielä Helsingissä. Sanoisin että helsinkiläiset asuvat lähempänä luontoa kuin valtaosa muista suomalaisista.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@oiler99 Kanssa tavattiin ja käteltiin. @Punamusta olisi kiva nähdä.
No jos totta puhutaan, tunne on molemminpuolinen, me kun olemme aika lailla samanikäisiä, teikäläinen puolisen vuotta minua vanhempi. Asut vaan kovin kaukana Porista. Jos tulet katsomaan Kärppiä tänne joko tässä kuussa taikka mahdollisesti ensi syksynä/talvena jos aikataulut sopivat yhteen, olen valmis tekemään tuttavuutta kanssasi.

Kenen tahansa nuoren palstalaisen, kuten @Kynämestari tai @SMT tapaaminen kävisi minulle hyvin. Lisäksi @Evil, @Iisoppi tai @nummenkallio tapaaminen olisi varmasti kiva kokemus, vaikka ikäero olisikin jo yli kaksinkertainen.

Mötley Crüe - Van Halen - Rage Against the Machine - Michael Jackson - Iron Maiden - Judas Priest - Ratt - Def Leppard - Toto - Quiet Riot - Dokken - Skid Row - Hanoi Rocks - AC/DC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy