Kenet Jatkoaikalaisen haluaisit / et haluaisi tavata livenä?

  • 24 226
  • 162

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näitä viimeisimpiä viestejä lukiessa saattavat jotkut huomata, että ihmisiä eli nimimerkkejä voi tavata mainitsematta siitä kertaakaan palstalla, ainakaan vuosikausiin, saati että siitä mainitaan alvariinsa, että joo on viestitelty ja nähty ja se on mahtava tyyppi ja tuo on kans ja mahtavia ootte jee. Ja seuraavalla viikolla samat maininnat uudelleen. Tai samalla viikolla.

No mutta kukin tyylillään. Korostan sanaa tyyli.
 

Ralph

Jäsen
Nimimerkkien @Roger Moore ja @Barney kanssa voisin jonkun Liiga-kierroksen ja sen päälle Mestarien liigaa katsoa. Porukalla kommentoitaisiin Jatkoajan liveseurontoihin otteluita.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Näitä viimeisimpiä viestejä lukiessa saattavat jotkut huomata, että ihmisiä eli nimimerkkejä voi tavata mainitsematta siitä kertaakaan palstalla, ainakaan vuosikausiin, saati että siitä mainitaan alvariinsa, että joo on viestitelty ja nähty ja se on mahtava tyyppi ja tuo on kans ja mahtavia ootte jee. Ja seuraavalla viikolla samat maininnat uudelleen. Tai samalla viikolla.

No mutta kukin tyylillään. Korostan sanaa tyyli.
Mielipiteensä kullakin. Minusta siinä ei ole mitään väärää että tuo ystäväsuhteitaan ilmi. Aika harmitonta touhua loppukädessä eikä edes mikään jäätävä flex mitä se voisi olla. Täälläkin on kuitenkin äänessä pääasiassa älykkäitä ihmisiä eikä narsistisia tuputtajia.

Tämä ei ole sitten mikään hyökkäys, pakko tarkentaa vielä. En tahdo hyökätä. On hyödyllisempääkin tekemistä.
Käyttäjänimettömän pointti lieni tässä nyt kuitenkin se, että tarvitseeko siitä tapaamisesta tehdä niin isoa numeroa ja kailottaa täällä on se missä tyylejä on monia. Tässä on se syy miksen itse ole valmiina tapaamaan ketään internetin kautta tuntemaani ihmistä ilman hyvää syytä, etenkään jos en voi luottaa, ettei siitä kirjoitella pitkin ja poikin jatkoaikaa.

Olen pohjimmiltani melko privaatti ihminen ja tutustun uusiin ihmisiin aina tietyllä varautuneisuudella, enkä nauti liiasta huomiosta enkä niin ikään siitäkään, että tapaamiseni olisi oltava tai siitä olisi tehtävä jotenkin suuri numero. Olen ihan tavallinen, rauhaa ja yksityisyyttä rakastava ihminen. Vähän värikäskin ehkä joo, mutta kujeilevan palstapersoonani takana on aika tavallinen heebo, joka ei paistattele liiemmin parrasvaloissa vaan tykkää touhuta omia juttujaan omassa rauhassaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
HCH:n kanssa voisi olla mielenkiintoista keskustella pelin sielusta ja sisimmästä. Repullinen avaruustatteja evääksi ja eikun filosofoimaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oluiden kera voisin viettää helposti yhden lätkäottelun @Roger Moore ja @Huml71 seurassa. Varmasti juttua riittäisi, kunhan itse ottelu ei ole Kärppien taikka Lukon, niin ei jäisi paha mieli siitäkin illasta.

Lasillisen taikka kahden voisin nauttia myös helposti @BOL ja @Sistis kanssa saunan lauteilla. Olen huomannut, että kiekkokaukaloiden ulkopuolelta näiden kahden nimimerkin viestit ovat erittäin antoisaa sekä aina asiallisia luettavaa. Jälkimmäisen kanssa ei kyllä tullut oltu laisinkaan samaa mieltä koronan aikana, mikä ehkä harmittaakin, kun tuli joskus hyökättyä syyttä suotta päälle. Noin muuten kaksi tai oikeastaan neljä korkealle arvostamaani nimimerkkiä löylyjen ja kaukaloiden puolelta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasillisen taikka kahden voisin nauttia myös helposti @BOL ja @Sistis kanssa saunan lauteilla. Olen huomannut, että kiekkokaukaloiden ulkopuolelta näiden kahden nimimerkin viestit ovat erittäin antoisaa sekä aina asiallisia luettavaa.

Kiitos kiitoksista :). Sinänsä en ole yllättynyt, että joku täältäkin haluaisi saunoa kanssani, koska moni mies tykkää tisseistä :D. Mutta jollain tavalla kiehtoisi saunoa @Via Dolorosa n kanssa, onhan parisuhteeni HIFK:n kanssa nimimerkkisi veroista, eikä loppua näy.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jälkimmäisen kanssa ei kyllä tullut oltu laisinkaan samaa mieltä koronan aikana, mikä ehkä harmittaakin, kun tuli joskus hyökättyä syyttä suotta päälle.

Älä suotta harmittele. Jäit mieleen tuosta ketjusta enemmänkin teräväkielisenä haastajana, joka pakotti puntaroimaan omia mielipiteitä pariinkin otteeseen, tai jopa kolmeenkin. Ja se on aina hyvästä. Ja mielestäni keskustelu oli enemmänkin sellaista, että mielipiteet tappelivat, eivät miehet. Ja eiköhän mekin päästy omikronin ja koko kansan rokotusten jälkeen jo melko lailla samalle hehtaarille näkemyksissämme? Minä ainakin pehmensin kantojani sitten kun tilanne antoi siihen aihetta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja eiköhän mekin päästy omikronin ja koko kansan rokotusten jälkeen jo melko lailla samalle hehtaarille näkemyksissämme? Minä ainakin pehmensin kantojani sitten kun tilanne antoi siihen aihetta.
Päästin kyllä ja oikeastaan tuossa kohtaa taisi myös minun kirjoittelu ja valittaminen vähentyä ja lopullisesti se sitten loppui kokonaan Venäjän aloittaman sodan jälkeen, kun tein periaatepäätöksen etten valita aiheesta korona, kunhan Ukrainan kansa kestää.

Ja nimenomaan, asiat riitelivät ei miehet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiitos kiitoksista :). Sinänsä en ole yllättynyt, että joku täältäkin haluaisi saunoa kanssani, koska moni mies tykkää tisseistä :D. Mutta jollain tavalla kiehtoisi saunoa @Via Dolorosa n kanssa, onhan parisuhteeni HIFK:n kanssa nimimerkkisi veroista, eikä loppua näy.
Tisseistä tai kupillisesta en niin välitä, eikä saunakaan ole mun juttu, mutta sinun kanssasi olisi miellyttävää vaihtaa ajatuksia asiasta jos toisestakin. Fiksu ihminen kun olet, muutamia kertoja täällä kehunutkin.

Luulen tietäväni sinut, mutta yleensä olen väärässä. Mä en tuntisi itseänikään jos kadulla vastaan tulisin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä mä muutaman futispuolen kirjoittajan kanssa voisin lähteä oluen äärelle peliä katsomaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos ei olisi pahaa sosiaalisten tilanteden pelkoa, niin voisin hyvin depressioketjun porukkaa tavata. Kun elämä on yhtä masennusta ja muuta paskaa, niin parhaiten asian saa jaettua kohtalotovereiden kanssa. Hienoja ihmisiä ovat he kaikki!

(Ehkä me joskus vielä tapaammekin)
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Onhan täällä kourallinenkin nimimerkkejä, jotka voisin olla tilanteen salliessa valmis tapaamaan jossakin sopivassa paikassa (ilman mitään raporttia siitä palstalle tietenkin). En lähde erikseen nimeämään nyt ketään, mutta hyviä keskusteluja on tullut käytyä useiden kanssa ja vaikka olenkin hieman introvertti tapaus ns. kylmiltään niin en näe mitään syytä sille miksei se juttu lentäisi myöskin kasvotusten.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Onhan täällä kourallinenkin nimimerkkejä, jotka voisin olla tilanteen salliessa valmis tapaamaan jossakin sopivassa paikassa (ilman mitään raporttia siitä palstalle tietenkin). En lähde erikseen nimeämään nyt ketään, mutta hyviä keskusteluja on tullut käytyä useiden kanssa ja vaikka olenkin hieman introvertti tapaus ns. kylmiltään niin en näe mitään syytä sille miksei se juttu lentäisi myöskin kasvotusten.
Jep, voitaisiin selailla karttakirjoja yhdessä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@eetu1 olisi mielenkiintoista tavata. Kiinnostaisi tietää, näyttäisinkö näin nelikymppisenä hänen silmissään kuusikymppiseltä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@eetu1 olisi mielenkiintoista tavata. Kiinnostaisi tietää, näyttäisinkö näin nelikymppisenä hänen silmissään kuusikymppiseltä.
Tuon otuksen edellinen viesti on lähes kahden vuoden takaa, jolloin hän puhui koripallosta neekeripallona. Hienoa että tällä palstalla pidetään tämmösiä selkeästi korrekteja ja viisaita tyyppejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös