Twite kirjoitti:Joko heille on numerotkin ehditty arpomaan?
Ei niitä edellisissäkään enää arvottu. Opittiin kerrasta.
Twite kirjoitti:Joko heille on numerotkin ehditty arpomaan?
Lakaisija kirjoitti:Eikös ne niillä samoilla numeroilla jatka?
Hans Niskatuki kirjoitti:Tarja jatkakoon. Jos tähän maahan tulee kokoomuspressa niin minä muutan sanonko minne.
bitnir kirjoitti:Niin itsehän äänestän Niinistöä. Mutta itse lähestyn kyllä tätä vähän eri suunnasta. Mun mielestäni voisi ajatella, että nyt on tarjolla kaksi hyvää ehdokasta, joista kumpaakaan ei tarvitse maailmalla hävetä.
Wiipuri kirjoitti:Vappupuhe Hakaniemen torilla 1.5.1976
"Halonen totesi Suomelle olevan siunaus jos liittyisimme Neuvostoliittoon rauhanomaisin keinoin. Samalla Tarjan mukaan pääsisimme irti kapitalismin ikeestä ja näin olisimme askelen lähempänä kommunistista ihanneyhteiskuntaa. Lopuksi Tarja Halonen totesi kapitalismin luhistuvan kuitenkin lähimmän 20 vuoden sisällä,joten voisimme olla edelläkävijöitä Neuvostoliiton rinnalla kohti kommunistista yhteiskuntaa."
Ted Raikas kirjoitti:Mielenkiintoista kyllä tämä, miten Jatkoajassa on valtaosa Niinistön kannalla. Mistä loppujen lopuksi johtuu, että tänne on ajautunut niin paljon oikeistoa kannattavia?
Miten se liittyy Sauli Niinistöön ja oikeistolaispuolueisiin?Solomon kirjoitti:Mistä johtuu, että jääkiekkoaiheisen sivuston keskustelupalstalla suurin osa keskustelijoista on nuoria miehiä?
Ted Raikas kirjoitti:Miten se liittyy Sauli Niinistöön ja oikeistolaispuolueisiin?
Selvä.Solomon kirjoitti:Nuorten miesten keskuudessa kokoomuksen kannatus on perinteisesti suuri.
Hans Niskatuki kirjoitti:Tarja jatkakoon. Jos tähän maahan tulee kokoomuspressa niin minä muutan sanonko minne.