Ainakin Ilves kiinnostaa, kun serveritkin saadaan nurin hetkessä.
Sielläkin tosin ehti jo alkamaan vanha tuttu Manngardin valkopesuoperaatio, jota tai jonka tarvetta ei ymmärrä kukaan muu kuin käynnistäjänsä. En ole ihan varma, ymmärtääkö pesijä sitä kuvaa, jota hän Manngardista haluaa luoda "vanhana miehenä Manhattanilta, joka antaa pyyteettömästi rahaa, ja uskoo pahantahtoisia huijareita". Jos joku pyrkisi minusta luomaan vastaavaa kuvaa, niin en katsoisi sitä millään tavalla hyvällä. "Hyvien" puolella oleminen ei ole sen arvoista, että pitäisi ryhtyä hyväuskoiseksi hömelöksi.
Oma kokemukseni on aivan toisen alan liiketoiminnasta, mutta väärien ihmisten palkkaaminen on ihan yhtälailla miinusta palkkaajalle kuin palkattujen mahdolliset väärät päätökset ja toiminta. En tunne henkilökohtaisesti sen enempää Manngardia kuin Meskastakaan, enkä toivo kummallekaan pahaa. Tajuan myös vallan mainiosti, että Oy on Manngardin vallassa, enkä minä tai muut fanit sille mitään voi. Mutta "vanha mies Manhattanilta" on joko toiminut aktiivisesti Oy:ssä tai sitten vain vetänyt jokaikisen kerran tyhjän arvan, mitä tulee aktiivisten toimijoiden valintaan. Kumpikin vaihtoehto tekee Manngardista pääosallisen Ilveksen toimintaan ja menestykseen.
Minua ei edelleenkään kiinnosta "hyvät" ja "pahat" tai kuka on "oikeassa" ja kuka "väärässä". Minua kiinnostaa Ilveksen toimintakunto ja menestys. Jos Manngard vetäisi seuraa itsevaltiaana, ja joukkue menestyisi, niin sekin kelpaisi. Mitään näyttöjä tuosta ei vain toistaiseksi ole. Näistä hiekkalaatikkoleikeistä näyttöä sen sijaan on jo kovin monen vuoden ajalta.