O-P Heinosen kanssa, tosin ennen kuin hänestä tuli valtakunnallisesti tunnettu henkilö. Kari Makkosen kanssa muutaman kerran puhelimitse. Markku Tähtisen kanssa tuli myös kerran rupateltua.Olkku kirjoitti:Olli-Pekka Heinonen
edit. lisätty listaan Kari Makkonen
Morrow10 kirjoitti:Keskustelun aiheitamme olivat mm. ...Juhamatti Yli-Junnila.
Ted Raikas kirjoitti:Olen kateellinen, oikeasti.Murmeli kirjoitti:Rakel Liekin.
Mängimies kirjoitti:Yli-Junnilasta tulikin mieleeni hänen kanssa käymäni keskustelu tässä pari viikkoa takaperin. Ei tiedä onko niinkään tunnettu henkilö, mutta harvinaisen vittumainen kaveri ainakin. Mikäköhän sitäkin vaivaa?
Popov kirjoitti:Ja samalla reissulla kättelin Simo Frangenia.
Olkku kirjoitti:Minna Haapkylä, Timo Koivusalo elokuvaihmisistä. Jouni Rinne, Ismo Villa, Jarmo Kuusisto, Matti Forss, Matti Keinonen, Teppo Rastio, Esa Keskinen, Hannu Virta, Hannu Jortikka, Jari Korpisalo, Jouni Vento, Kari Takko, Veli-Pekka Ketola, Esko Nokelainen, Kari Makkonen jääkiekkopuolelta. Risto Leino, Asko Tanhuanpää toimittajia. Pirkko Työläjärvi, Olli-Pekka Heinonen, Iiro Viinanen, Sulo Aittoniemi poliitiikasta. Useat Turenkilaiset julkimot muissa puitteissa. Kaikkien kanssa olen todellakin keskustellut, ei mitään nopeaa moivaan hommaa.
edit. lisätty listaan Kari Makkonen
Ted Raikas kirjoitti:
Murmeli kirjoitti:
Rakel Liekin.
Olen kateellinen, oikeasti.