Kenen tunnetun henkilön kanssa olet jutellut?

  • 56 844
  • 339

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Olen jutellut tossa Heinäkuun lopussa Andy McCoyn kanssa, ja myöhemmin syksyllä juttelin Sedu Koskisen kanssa. Molemmissa tapauksissa juttelu taisi olla aika yksipuolista, tosin Andy oli sen verran hyvissä kanssa, että ehkä se oli mun kanssa silloin samalla aaltopituudella.
 

TML

Jäsen
Enemmän kuuluisien ja vähemmän kuuluisien jääkiekkolijoiden kanssa on tullut puhuttua melko paljon. Monia on vieläkin hyvinä kavereina joten puhuttua on kyllä tullut. Lista on melkoinen enkä nyt jaksa kaikkia luetelle mutta vaikkapa nämä nimet ovat jääneet mieleen juttutuokioiden osalta:

Tinke Peltomaa (uskomattoman hauskaa tekstiä)
Ville Nieminen (samat perusteet kuin tinkellä)
Timo Jutila (kuinka jämäkkä mies voi olla)
Raipe Helminen (hiljalleen hyvää juttua. Olen myös jutellut rapelle rapen ollessa pienessä maistissa) ;)
Theoren Fleury (olin ensimmäisen kerran jotain jääkiekkoilijaa pitempi)
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Jätän kiekkoilijat tässä mainitsematta sattuneestä syystä, joten seuraavien henkilöiden kanssa olen rupatellut: Tanja Karpela, Neil Hardwick, Näyttelijä Jussi Lampi, Remontti-Reiska eli Jorma Piisinen, Tuottaja Hiili Hiilesmaa, Syvyyssukeltaja Topi Lintukangas, Kehonrakentajat Peter Keränen, Jorma Räty ja Keijo Reiman, muuan Jukka Holtari sekä sokerina pohjalla "laulaja" Sepi Kumpulainen. Onhan näitä varmaan muitakin, mutta ei tule nyt mieleen. Korjataan listaa jos muisti palailee pätkittäin.
 

JanJ

Jäsen
Minä ja Jatkoajan nimimerkki Johannes oltiin joskus koko ilta baarissa Andy McCoyn, Angelan, Wallu Valpion ja Igor Siperian Hurtan kanssa. Tulipa seuraan hetkeksi Oskari Katajisto, mutta vain hetkeksi.

Olen myös jutellut cobolin kanssa. Miettikääpä sitä.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
No joo...

Suht monen tämän hetken kuumimman suomalais artistin kanssa on turistu niitä näitä. Muutamana vuotena tuli kierreltyä eri festareilla työntekijänä ja tästä johtuen tuo oli mahdollista.

Jääkiekkoilijoista Teemu Selänne, Kuhdan Kibe ja Joni Puurula on sellaisia, joiden kanssa olen vaihtanut muutaman sanan.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nooo jutellut ja jutellut kaikki Liigapelaajat kausilla 2001-2003 ja valmentajat sekä liigan kaikki toimihenkilöt. Mestis/divaripelaajat kausilla 1996-2004.
Keitä tuohon porukkaan nyt mahtuu, sekä muutamat maajoukkueet sekä miehissä että naisissa ja parin ulkolaisen liigan pelaajat missä oli töissä.
Kaiken kaupan päälle Tarja Halonen ja huomenna Sauli.....
 
Löin lentokentällä Hexi Riihirannan poikaa matkalaukulla päähän (vahingossa) ja sain isukilta verbaalista palautetta enemmän kuin olisin kaivannut. Ja tämä siis 12wee sitten pojan ollessa astetta heiveröisempi. Oikeastaan tämä olisikin kuulunut "näin kuuntelin tunnetun henkilön monologia" -ketjuun.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Ei jaksa kaikkia nobodyja listata, mutta Tanja Poutiaisen ja Selänteen Teemun voisi mainita.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika vaatimatontahan tämä on...

Timo Nikki
Twist Twist Erkinharju
Tsöötz Kettula
(kaikki yllä mainitut on jututettu usioita monioita kertoja)

Rauno Korpi
Iiro Seppänen
Tom Edur


Ja tässä yhteydessä on pakko mainita -- täysin OT tietenkin -- että eräs tuttuni Upplands Väsbyn ajoilta on vetänyt turpaan kaikkia Europen jätkiä. Respect.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Muutamia vuosia sitten nojailin On The Rocks'in alakerran baaritiskiin odotellen Popedan keikan alkua. Viereen työntyi joku hyypiö, joka epäselvästi solkaten yritti pummia tupakkia. Käännyin ja olin jo kysymässä "Näytänkö kioskilta?", kun huomasin että pummaaja oli Andy McCoy. Tarjosin tupakin ja illan mittaan vielä useammankin. Ei siinä nyt ihmeitä juteltu, mutta vähän kuitenkin. Tarjouduin ostamaan Andyn päässä olleen huivin. Pyysi tuhatta euroa. Päähän jäi.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Vesa Keskinen ja yksi hänen naisistaan....

Kalevi Pollari!

Hiitelä.

Muilla ei mitään väliä...
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Janette Broman, Heidi Willman, Kirka, Karita Tuomola, Juhani Tamminen, Saija Palin, Erik Kakko, Mikko "Pelti" Peltola. Siinä on alkuun, ei oikein muista. Naisten kanssa olen todella jutellut kunnolla. Ekun kanssa tietty..Erityismaininta Joel Hallikaiselle ja Jari Sillanpäälle, jotka piiloittelivat etteivät joutuisi puhumaan, säälittävää..
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Tulipahan syksyllä taannoin rupateltua Matti Virmasen kanssa eräässä savolaisessa yökerhossa... Kaikkihan alkoi perinteisesti vedonlyönnistä joka alkoi perinteiseen tyyliin "saat satasen jos kaadat kaljat jalliksen syliin", "viiskymppiä kun juot jalliksen kaljat", "kolme kymppiä jos pyydät jallista tanssimaan"...
loppujen lopuksi tyydyttiin tavanomaiseen "... jos pystyt jututtamaan Virmasta yli minuutin"-vetoon. No minä menin Virmasen juttusille ja aika oli muistaakseni 2-minuuttia ja kolme sekuntia... Olin jo pois lähdössä kun Virmanen nykäisi vielä hihasta ja jatkoi juttujaan
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Hollannin kuningatar Beatrix, Ben Johnson, James Brown, Robbie Williams, Gunnarit (enampi Slash ja Axl kun muut), Henry Kissinger, Gary Player, Natalie Gulbis, Katarina Witt, Kekke Rosberg, JJ, Mika Salo, ja Hakkinen, Tommi Makinen, Doug Gilmore, ruhtinas Albert, Midnight Oil:n laulaja Peter Garnett, Mohammed Al-Fayed, George Soros, Curt Lindstrom, joukko HIFKn 90-luvun pelaajasuuruuksia ja joukko turhaakin turhempia eturivin poliitikkoja.

Ihan vaan keta tuli ekaks mieleen. Onhan noita.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Täällä jo mainitun Popedan ex-rumpali Holmin kanssa joskus juttelin.
Mutta mielestäni erittäin mukava ihminen on Popedan kosketinsoittaja Jani Kemppinen. Hänen kanssaan olen muutaman kerran "vaihtanut ajatuksia" eri aiheista, viimeksi viime viikonloppuna. Sympaattinen ihminen kertakaikkiaan.
Pate Mustajärven kanssa joskus juttelin eri bändeistä ja soittajista...

Muut taitavat sitten olla suurelle yleisölle tuntemattomia muusikoita, vaikka minulle tärkeitä ovatkin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Barcelonassa 1991 Espanjan prinsessa Cristinan kanssa.

Muitakin löytyy, urheilijoita, julkimoita, poliitikkoja, yritysjohtajia...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Matti Nykänen, Rauni Mollberg, Hannu Aravirta, Juha Junno, Petr Tenkrat, Petr Ton, Sakari Palsola, Mikko "Lelu" Lehtonen, Neumann, Aku Syrjä, Juha Torvinen, Mika Halvari, Taiska, wyhyy.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Jari Porttila, tänäänkin.

Onhan toki monia muitakin, mutta eiköhän tuolla kylmene muut tuttavuudet jotain Elisabethejä myöden. ;)
 
Suosikkijoukkue
Kookoo
Jos jollekin Simo Silmu kertoo jotain,sen kanssa olen muutaman "kostean" illan viettänyt.
Ja Simo Rantalainen (Mikä lie nykyinen oikea nimi) soittelee tämän tästä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ted Raikas kirjoitti:
Minkäs alan julkkis tämä wyhyy on?

Senkin höpsö ei se ole julkkis. Se on huudahdus. Johan sen kertoo pieni alkukirjainkin ja taputtaa suuria karvaisia käsiään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
no ensimmäisenä tulee mieleen suomalaisen telepatian grand old man: Kauko Aatos Leväaho tokana Koiviston Manu sekä Patrick Duffy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös