Aika moni muukin on tätä mieltä näistä jäädytyksistä. Nämä mielipiteet vaan tuppaavat olemaan aikamoisia tabuja, kun tällainen noitavaino syttyy jos ei halua, että pelaajien numeroita jäädytetään perusteettomasti.
Sulla on kyllä varsin erikoinen tapa antaa noita ohjeita muille siitä, että milloin pitää olla hiljaa ja kuunnella. Luuletko että noilla tekaistuilla ja harhaisilla meriiteillä joita viesteissäsi näkee saa vakuutettua ketään siitä, että sulla olisi jonkin sortin auktoriteettia. Itsemoderointia kyllä taas parhaimmillaan sieltä suunnalta.
Mielipide on tabu? No siinäkin on mielenkiintoinen väite, mitähän sekin pitää sisällään? Sinä kirjoitat joistain harhaisista ja keksityistä meriiteistä, haluatko kuulua samaan ryhmään C.Orrin kanssa, joka täällä on valehdellut sanomisistani? Olen kerran, Cobolin ensiksi kehuttuaan omista ja perheensä meriiteistä, tuonut esille omaa historiaani ja se riittää. Minun ei tarvitse kertoa niitä uudestaan ja uudestaan, kuten sinulla näyttää olevan tapana. Kun on tarpeeksi vakuuttava ja tuo vain faktoja pöytään, ei ole tarvetta toistaa itseään (paitsi kerran leikki8mielisesti V.Lajusesta...). Tämä riittäköön minusta sinulle tähän viestiketjuun.
Minun ymmärtääkseni, jokaisella urheiluorganisaatiolla, joilla yleensäkään on tapana jäädyttää pelinumeroita, on aivan omat sisäiset kirjoittamattomat sääntönsä, milloin ja miten ja kenenkin entisen joukkueen jäsenen numero jäädytetään ja/tai paita kattoon nostetaan. Siihen ei, onneksi, voi vaikuttaa yksikään fani omilla harhaisilla säännöillään. Teemu ja Jari ovat olleet niin merkittäviä palasia Jokerien historiassa, että ansaitsevat tämän kunnianosoituksen, ehdottomasti. Tähän voisi vielä heittää melko huolettomasti väitteen, että yli 99 % Jokereita kannattavista persoonista on tätä mieltä. (älköön nyt joku V,G. tulko viisastelemaan, että tämä luku ei ole faktaa....)