Tää on taas niin tätä. Vuoden 86 jälkeen on niin just tätä samaa silloisen sankarin jatkokaavaa noudattaen.Aaaaarg... ja sehän lähti nätisti käyntiin. Taisi Argentiina olla jo voittaja eka puoliajan jälkeen.
Tää on taas niin tätä. Vuoden 86 jälkeen on niin just tätä samaa silloisen sankarin jatkokaavaa noudattaen.Aaaaarg... ja sehän lähti nätisti käyntiin. Taisi Argentiina olla jo voittaja eka puoliajan jälkeen.
Yksi niistä pelaajista, joiden ansiosta Argentiina on ollut oma suosikki. Osvaldo Ardiles, Daniel Passarella, Daniel Bertoni, Ubaldo Fillol...Argentiina. Jaa miksi? Koska Mario Kempes.
Sama. Altavastaan puolella poisluettuna paskavaltiot, kuten Iran, VV, Qatar... Toki nyt olen hieman Saudi-Arabien takana. Englantia olen aina kannustanut, koska tilastojen valossa eivät ole todellakaan olleet mestarisuosikkeja. Viimeinen kulta 1966. Belgiaa ole fanittanut pitkää, kun tykkään maasta ja ihmisistä.Yleensä olen altavastaajien kelkassa (pl. nää qatarit, ym. paskavaltiot), mutta myös usein Saksan, joskus aikoinaan Espanjankin (altavastaaja). Belgian, Hollannin ja Portugalin voitot eivät ole koskaan haitanneet, mutta Argentiinan kannattajaa minusta ei koskaan tule, Englantikin ennemmin.
Ei Englanti mikään ehdoton ei ole, riippuu paljon vastustajasta... ja vähän sama Italiankin kanssa. Olisin jopa suonut Englannille pystin viime kisoissa.Sama. Altavastaan puolella poisluettuna paskavaltiot, kuten Iran, VV, Qatar... Toki nyt olen hieman Saudi-Arabien takana. Englantia olen aina kannustanut, koska tilastojen valossa eivät ole todellakaan olleet mestarisuosikkeja. Viimeinen kulta 1966. Belgiaa ole fanittanut pitkää, kun tykkään maasta ja ihmisistä.