Kenen joukoissa seisot?

  • 12 936
  • 162

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Argentiinan riveissä, olen itsekin lähes argo. Kolmesti maassa käyneenä, kahdesti myös fudismatsissa BsAs:ssa.

Hieno maa, ärsyttävän vittumaisen ihanat ihmiset.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Argentiinan riveissä tietenkin, maassa käyneenä ja La Bomboneralla matsissa käyneenä.

Isot pihvit, edulliset ja hyvät viinit. Ruuassa ja juomassa loistava hinta-laatusuhde. Hieno maa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Melkoisen voimakkaita mielipiteitä jengillä siitä ketä fanitetaan ja ketä ei. Hyvähän se vaan on. Mulle nyt on aika sama kuka voittaa, mutta oonkin mäntti. Tämän viestin arvo taitaa olla nolla. Raportoikaa, eihän tässä olisi kannattanut enteriä painaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Melkoisen voimakkaita mielipiteitä jengillä siitä ketä fanitetaan ja ketä ei. Hyvähän se vaan on. Mulle nyt on aika sama kuka voittaa, mutta oonkin mäntti. Tämän viestin arvo taitaa olla nolla. Raportoikaa, eihän tässä olisi kannattanut enteriä painaa.
Tiiä sit onko kauhean voimakas mielipide jos Turun puukottaja vedetään mukaan...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiiä sit onko kauhean voimakas mielipide jos Turun puukottaja vedetään mukaan...

Ai mitääh... ? Tarkotatko sitä yhtä jantteria. Oliko Marokon poikia? Joo, siitähän kannattaa tehdä semmoinen johtopäätös etten kannata Marokkoa tai miksei että Marokko on tosi jepulis mesta. En minä tiedä.

Edit. Etsin. No mielipide toki tuli sieltä mistä sen olisi voinut olettaakin tulleen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En seisonut minkään maan joukoissa, koska en edes ole mikään kauhean kova futismies. Mutta todetaan nyt tässä ketjussa, että seisoin silti Messin joukoissa. Nyt hän nousee lopullisesti sinne puolijumaluuteen Maradonan rinnalle, tätä se enää vaati. Ja tämän hän on todellakin ansainnut..
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Saapa nähdä miltä se tuntuu jos ja kun Englanti nämä skabat joskus voittaa, kun Argentiinan kultakin tuntuu näin hyvältä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Saapa nähdä miltä se tuntuu jos ja kun Englanti nämä skabat joskus voittaa, kun Argentiinan kultakin tuntuu näin hyvältä.
Odottelisin Suomen voiton herättävän jotain tuntemusta, muuten katson vain mielellään hyvää jalkapalloa
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Odottelisin Suomen voiton herättävän jotain tuntemusta, muuten katson vain mielellään hyvää jalkapalloa
Suomen voitto Tanskasta on edelleen yksi eufoorimmista hetkistä elämässäni. Se hetki kun Luke torjui rankkarin, parempaa ei löydy.

Kuitenkin realistina uskon Englannin vievän nämä skabat ennen Suomea.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomi ja Huuhkajat mainittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös