Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Niinpä. Siitä se ns IFK viha silti alkoi. Stadissa pelattiin.Enää pitäisi tietää, mitä tekemistä Kauniaisilla, alias Granilla, on Stadin kanssa?
Niinpä. Siitä se ns IFK viha silti alkoi. Stadissa pelattiin.Enää pitäisi tietää, mitä tekemistä Kauniaisilla, alias Granilla, on Stadin kanssa?
Niinpä. Siitä se ns IFK viha silti alkoi. Stadissa pelattiin.
Sovitaan sitte niin :)Miksi juksaisin? Kun olin kakara niin kaikki Stadilaiset olivat ihan perseestä. GrIFK:n junnujen kanssa tuli joskus junnuturnauksen aikana otettua hieman yhteen. Tästä alkoi niin kutsuttua pikku-viha stadilaisia kohtaan. Hälveni hyvin äkkiä, mutta ei minulla ole ikinä ollut halua pelata HIFK:ssa.
Oota, tarkistetaan onko vielä tilaa...Niin paljon ärsyttää sukeltelu ja loukkaantumisten teeskentely, että liityin toisessa ottelusarjassa Tapparan bandwagoniin.
Vähän ryhtiä veli!Ifk kai sitten kun lukon loma alkaa kohta.
Ja nyt ei ole enää muuta jäljellä kuin toivoa Raipelle kannua...Kerhon jäätyä pleijareiden ulkopuolelle olin Sportin bandwagonissa niin kauan kuin sitä kesti. Nyt toivon mestaruuden menevän joko IFK:lle tai Ilvekselle.
Jotenkin laimealta finaaliparilta tuntuu. Asetelmat, jännite, ei vyöry fanibussitkaan edes, takas kasitietä.