Sama huomio.Ennen playoff-matseja kuvittelin että olen useista eri sympatiasyistä Lukon vaunuissa, mutta välieräkohtaamisten aikana alkoi tuntua, että fanit voisivat vielä sittenkin kypsyä vielä vuosikymmenen verran ennen mestaruutta.
Tämän päivän pelissä sitten huomasin olevani TPS:n puolella heti alkuminuuteista lähtien, joten sillä mennään.
Joku juttu se pistää suomalaisen kannattamaan ennakolta heikompaa.
Joku juttu se pistää suomalaisen kannattamaan ennakolta heikompaa. Jos TPS tämän kairaa, niin lupaan tilata shopista (200% Ilveskannattajana) Raipen muukalaislegioona-T-paidan. Niitä näköjään saa vielä.
Ei kyllä.Kaksi jäljellä. Ei varmaan tarvi miettiä kummalle tämän suo.
Ei kyllä.
Nyt täytynee hypätä takaisin Lukon vankkureihin huomiseksi, koska 0-2 tilanne voi olla jo liian paha rasti Lukollekin noustavaksi.
Kyllä kaikki minun puolestani saavat mennä TPS:n vankkureihin, jos siltä tuntuu. Me teitä tarvita. Halukkaat toki saavat jatkossakin ratsastaa meidän vaunussamme. Jos siis näin ylimielisten fanien kanssa joku haluaa matkata.
Ehdin jo kirjoittamaan viestini tänne, mutta kirjoitan uudestaan saadakseni sille enemmän näkyvyyttä kuin sivun viimeisenä viestinä on mahdollista saada.
Olen siis jäävi sanomaan tämän vuoden bändivaunuista, mutta mieluummin kannatan pitkän projektin ja pitkien urien huipennusta kuin hetken huumaa ja nuoria uria. Lukolla on sekä valmentaja että pelaaja, joilla on eniten liigaotteluita ilman mestaruutta. Miettikääpä sitä.
Joku juttu se pistää suomalaisen kannattamaan ennakolta heikompaa. Jos TPS tämän kairaa, niin lupaan tilata shopista (200% Ilveskannattajana) Raipen muukalaislegioona-T-paidan. Niitä näköjään saa vielä.
Tässähän tämä ylimielisyyskin tuli hyvin todistettua..tiedän, se tulee kuin varkain eikä sitä aina edes huomaa.Kyllä kaikki minun puolestani saavat mennä TPS:n vankkureihin, jos siltä tuntuu. Me teitä tarvita. Halukkaat toki saavat jatkossakin ratsastaa meidän vaunussamme. Jos siis näin ylimielisten fanien kanssa joku haluaa matkata.
Ei kai se ylimielisyyttä ole. Sitä vain, että pärjätään omillakin faneilla ihan hyvin. Parhaat bileet tulee pienellä porukalla.Tässähän tämä ylimielisyyskin tuli hyvin todistettua..tiedän, se tulee kuin varkain eikä sitä aina edes huomaa.
#Lukkosulaaaina
Lopeta jo oikeesti, teit jo mokan eikä se puhumalla enää parane. Tuo sun eka viesti juuri nimenomaan oli sitä ylimielisyyttä.Ei kai se ylimielisyyttä ole. Sitä vain, että pärjätään omillakin faneilla ihan hyvin. Parhaat bileet tulee pienellä porukalla.