Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Rokulta hyvä kirjoitus johon ei ole lisättävää. Tunteet välillä kuohahtaa kannattajalta ja se lienee normaalia. Eiköhän se aurinko vielä paista joskus tänne tunkiollekin!
Tappiot ottavat mua ihan yhtä paljon päähän kuin muitakin, ja virheitä Urama on varmasti tehnyt tällä kaudella eikä suinkaan ole täydellinen, mutta en usko että Lukko tämän paremmin olisi pelannut vaikka valmentajana olisi kuka tahansa.
Ei tuo homma mikään suojatyöpaikka voi olla.
Täällä on kovasti huudeltu miksei Urama peluuta Rajalaa, Palolaa ym nuoria, syy on hyvin yksinkertainen, Rale näkee ettei kyseiset pelaajat vielä ole valmiita liigajäille luulen, että Urama näkee ammattilaisena koska pelaaja on valmis ja mihin!
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Olen aivan varma, että moni valmentaja saisi tuon porukan pelaamaan paljon paremmin. Esimerkiksi Rautakorpi ja Tihonov sai porukan lentoon heti päivästä numero 1. Tihon toisella kaudella oli hiukan vaikeuksia mutta siitä huolimatta mentiin runkosarjassa kuuden joukkoon. Pitää myös muistaa, että Tihon kausilla rosteri oli paljon nykyistä halvempi.
Miksi haluat lyödä päätä seinään 3 vuotta, jos homma ei toimi. Kuten Sihvonen kirjoitti, viimeistään syksyllä on miestä vaihdettava, jos homma ei muutu radikaalisti. Kai sinäkin muistat Tuomen ja Lehkosen ajan jolloin sitä hedelmää odoteltiin turhankin pitkään vaikka mitään valoa ei ollut näkyvissä. Haluatko tehdä tämänkin virheen uudelleen? Ei ne asiat parane, jos se pää työnnetään pensaaseen ja odotellaan parempaa tulevaisuutta, kun pitäisi toimia. Itse ilmoittaisin jo nyt Uramalle, että jos ei puolivälieriin päästä, niin kaveri voi ruveta etsimään töitä. Ei tuo homma mikään suojatyöpaikka voi olla.
Mä olen ajatellut että jospa nyt olisin kerrankin pitkäjänteinen, kun sitä tässä on muutenkin puolin ja toisin hoettu kun Rauli Uraman kanssa neljävuotinen sopimus tehtiin. Yleensä en missään hommassa riittävää pitkäjänteisyyttä osoita, mutta kun sitä Lukon mitalia on jo kohta 13 vuotta odotettu (ja mestaruutta 46 vuotta) niin mitäpä tässä kärvistelyssä enää tekee pari kolme lisävuotta?
Tämä mystinen Uraman taito kehittää junnuja kaipaisi nyt jo vähän perusteluja? Rale on itse täysin paska pelaamaan jääkiekoa ja futista. Puhumalla teoriaa se opettaa pelaajia vai?
Miksi haluat lyödä päätä seinään 3 vuotta, jos homma ei toimi.
Aika moni huippuvalmentaja on ollut itse ihan paska pelaajana, jotkut eivät ole jopa pelanneet ollenkaan itse.
Nyt oli kyse nuorten kehittämisestä.
No ei sekään nuorten kehittäminen vaadi yhtään enempää sitä että valmentajan pitäisi olla itse hyvä pelaaja joten en ymmärrä yhtään mitä oikein ajat takaa.
Tällä materiaalilla pitäisi olla kuuden joukossa saletisti. Oikeasti paremminkin, mutta vähintään tuo. Rauman Lukko pelaisi olisi tällakin pelaajarummalla siellä, jos joukkueen valmentaja olisi saanut ryhmän pelaamaan niin kuin sen pitäisi pelata. Rautakorpi tai Summanen peräsimeen niin Lukko pelaisi saletisti mitaleista.Virheitä Urama on varmasti tehnyt tällä kaudella eikä suinkaan ole täydellinen, mutta en usko että Lukko tämän paremmin olisi pelannut vaikka valmentajana olisi kuka tahansa.
Ei helvetti. Jätkä kyllä osoittaa asiantuntemuksensa (sekä kiekosta että lastenkasvatuksesta) tällä kommentilla. Tuskinpa Lukon liigajoukkueen treeneissä Urama joutuu opettamaan luistelua tai lämäämistä. Käy joskus katsomassa mitä siellä treeneissä tehdään.Vedetään nyt mutkat suoriksi jotta ymmärrät pointtini. Miten opetat lapsesi luistelemaan jos et osaa itse luistella? Lukemalla kirjastako ja sitten jään ääressä hokemalla potku-liuku potku-liuku?
Ei helvetti. Jätkä kyllä osoittaa asiantuntemuksensa (sekä kiekosta että lastenkasvatuksesta) tällä kommentilla. Tuskinpa Lukon liigajoukkueen treeneissä Urama joutuu opettamaan luistelua tai lämäämistä. Käy joskus katsomassa mitä siellä treeneissä tehdään.
Mitkäs muuten on ylistämäsi Rautakorven ansiot pelajaana?
Jori Lehterä, Jonas Enlund. Lisäksi vielä ei ihan junnuikäinen Anssi Salmela.Kysytään nyt vielä kolmannen kerran perusteluja Uraman taitoon kehittää pelaajia?
Uraman pelikirja ehkä, mutta ulkonäöllisesti tuo "valmentaja" muistuttaa enemmän kyllä Risto Dufvaa.Vaikka itkuketjussa ollaankin, niin pientä huumoria:
http://www.youtube.com/watch?v=snfKTqRvsiY
Uraman pelikirja ihan selvästi!
Jori Lehterä, Jonas Enlund. Lisäksi vielä ei ihan junnuikäinen Anssi Salmela.
Siinä muutama nuori pelaaja, joista Urama kaivoi potentiaalin esille.
Mä olen ajatellut että jospa nyt olisin kerrankin pitkäjänteinen, kun sitä tässä on muutenkin puolin ja toisin hoettu kun Rauli Uraman kanssa neljävuotinen sopimus tehtiin. Yleensä en missään hommassa riittävää pitkäjänteisyyttä osoita, mutta kun sitä Lukon mitalia on jo kohta 13 vuotta odotettu (ja mestaruutta 46 vuotta) niin mitäpä tässä kärvistelyssä enää tekee pari kolme lisävuotta?