Kehu itseäsi vapaasti

  • 15 719
  • 119

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Nostin penkistä 117,5kg puolentoista vuoden sohvaperunailun jälkeen, lähes enkka. Veljesten välinen mittelö päätyi niukasti meikäläisen voittoon. Lisäksi olen lopettanut tupakoinnin lähes kolme vuotta sitten joka oli kyllä uskomaton saavutus allekirjoittaneen tahdonvoimalla. Ja lisäksi... ja lisäksi... Joo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nostin penkistä 117,5kg puolentoista vuoden sohvaperunailun jälkeen, lähes enkka.
Minä nostin äsken 82 kg sohvalta, puolihuolimattomasti, käsillä auttamatta. Kävelin keittiöön ja täytin lasini. Istahdin uudelleen.

Sivumennen sanoen olen helevetin hyvä kokki ja naisille hellä. Tiedän myös kaikesta tietämisen arvoisesta kaiken. Olen renessanssimies.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen laulanut Esa Pakarisen kanssa ja sain itse maestrolta messevät kehut.

"Sulla on oikein sellaiset makuuhuonesimmut" sanoi kerran Titta Jokinen meikäläiselle eli pesän saanti ole varma mutta kun oli hieman kiirus.

Yhteenvetona...olen siis loistelias esiintyjä sekä vetoan kotimaisiin naisnäyttelijöihin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Sulla on oikein sellaiset makuuhuonesimmut" sanoi kerran Titta Jokinen meikäläiselle eli pesän saanti ole varma mutta kun oli hieman kiirus.
Tätä en kutsuisi meriitiksi. Minä olen varhaiskeski-ikäinen, ja Titta on suunnilleen samoilla vuosilla kuin mutsini. Kuudenkympin tuolla puolen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tätä en kutsuisi meriitiksi. Minä olen varhaiskeski-ikäinen, ja Titta on suunnilleen samoilla vuosilla kuin mutsini. Kuudenkympin tuolla puolen.

No joo...iältäni olin jotain 23-25v ja Titta jotain 40v. Yhdessä otettiin kuppia eräässä paikassa. Oli muuten Heikki Kinnunen samassa mestassa...

EDIT. Niin kyllä mulle tuo on meriitti:)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ah, nuorempi Titta. OK, hyväksyn. Jotenkin kuvittelin että tapahtuma on tuoreehko.
 

Touho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomi, Minnesota
Kavereiden kanssa käytiin cooperit heilauttamassa. Oma tulokseni 3210 m 23-vuotiaalta ja ryhmän paras tulos tietenkin, armeijan tulos on laskenut n. 290m, mutta vielä ollaan suht hyvässä tikissä. Huom. vielä
 
Minä olen todellinen ihmelapsi, olin jo kolme vuotiaana yhtä älykäs kuin nyt. (siskoni mielestä).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En viitti kehua itteäni ku muille tulisi paha mieli täällä, kun olen niin paljon muita parempi ihminen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Opin lukemaan 4-vuotiaana ja osaan vieläkin suomea. Niin ja ne KHL-kirjaimet on myös tuttuja.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Olen tarpeellinen tälle yhteiskunnalle. Teen tuottavaa työtä. Lapseni jatkavat tätä perinnettä.

Vaimoni on kaunis ja hän istuttaa keväisin puutarhaamme istutuksia joista naapurit ovat kateellisia. Linnut laulavat ja sirkuttavat koska minä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
"Olen aivan tavallinen suomalainen mies." Jostain syystä saan aina palauteryöpyn niskaani tuosta heitosta, jossa kärkenä on moite minun itseni aliarvostamisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös