Kehu itseäsi vapaasti

  • 15 719
  • 119

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen Porin paras pappiskuski.

Onko mitään hienompaa kuin oma käsivaihteinen pappis? Pappikseni ei ole rekisterissä, mutta osaan kuljettaa sitä sen vaatimalla arvokkuudella.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satuinpa äskettäin päätymään Wikipedian suomenkieliselle Lennart Petrell-sivulle, ja siellä näyttää totuudenmukaisesti seisovan että: "Nyttemmin Lennart Petrell on yksi HIFK:n liigajoukkueen suosituimmista pelaajista, jopa HIFK-ikoniksi mainittu"

Fiksun oloinen, hyvin lukenut ja asiaansa perehtynyt tyyppi lienee vastuussa kyseisen sivun sisällöstä.

Lisäksi eräässä Jatkoaika.comin otteluraportin kuvassa oli muistaakseni jo toissa tai jopa sitä edellisellä kaudella kuvateksti "Lennart Petrell - Aito IFK-ikoni."

Tunteehan sitä itsensä ylpeäksi, kun alkaa sanoma hiljalleen menemään muillekin perille lähes nelivuotisen Lennu-sigun ansiokkaalla myötävaikutuksella. Ja onhan Lennu "hieman" nostanut sinä aikana omaa profiiliaankin suomalaisella kiekkokartalla, joten ehkä miehellä itselläänkin on ikoni-statuksensa leviämisen kanssa jotain tekemistä.

Nyt menee jo naurettavaksi, mutta kun alkukesästä sai pelkkää skeidaa niskaansa, ilahduttaa välillä kuulla jotain hyvääkin. Kaikille perusrunkkareille maistuu ajoittainen itsetunnon kohotus ulkopuoliselta taholta käsin.

Tänään yksinäni pallotellessani joku ennennäkemätön, kolmikymppinen daami tuli futiskentän vieressä koiransa kanssa väijyessään toteamaan, että minun pitäisi olla jokaisessa Cosmopolitan-lehdessä kuukauden mies! Voi vittu, välitön naurukohtaushan siinä lähti ilmoille tuollaisen extempore-kommentin edessä, mutta mimosan jatkaessa matkaansa tuli kieltämättä aika hyvä fiilis. Pirteä näpsäkkä nainen, suora palaute ja toivottavasti nähdään taas joskus.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- Olen lukenut Iijoki-sarjan.

- Ainoa ihmissuhteeni ei ole ollut pitkään aikaan pelkkä esinahan ja sormien välinen hutera liitto.

- Minulla on vihreät säihkysilmät ja pitkät hinttiripset, joista naiset ovat huomautelleet usein. Olen silti hetero.

- Olen nähnyt palavan pierun.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näin loistavan konserttikesän kunniaksi voisin kehuskella, että pääsen kaikkiin nimekkäiden ja suurten bändien keikoille stadikalle/areenaan yms. ilmaiseksi ja hyville paikoille. Oli loppuunmyyty tai ei. Genesis, George Michael, The Who, Metallica, Rollarit, Aerosmith...
 

Rocco

Jäsen
Olen kussut takataskuuni.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
- Tuottamani siittiöiden määrä ja vilkkaus on tutkitusti todettu olevan korkeatasoista. Laatutavaraa siis.

Voi ei, lisää turkulaisia tulossa heikentämään suomalaista geenipoolia.

Sivuunkirjoittanut on taiteellisesti niin lahjakas, että Jimi Morrison tekee pyhiinvaellusmatkan meikäläisen haudalle. Siis sillä edellytyksellä että kuolisin joskus.

Edit: toiston poisto. Taas mä melkein rimmasin, häkellyttävää taituruutta.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pamautetaan kerrankin ja unohdetaan se helvetin vaatimattomuus: sivullekirjoittanut on niin kova moniosaaja, ettei varmasti tule hätä käteen tässä elämässä. Vertaan silloin tällöin itseäni idoliini MacGyveriin, enkä syyttä.

Huh, että teki hyvää.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vertaan silloin tällöin itseäni idoliini MacGyveriin, enkä syyttä.
Ai, sullakin on takatukka.

Olen ehkä korttelin hauskin kaveri. Osaan vääntää huumoria kaikesta. Myös siitä mistä ei saisi vitsailla.

Olen myös hiivatan kova poika syömään (siis syöty ruoka vs. elopaino). Kebabbia menisi enemmän kuin lääkäri suosittelee.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- Tuottamani siittiöiden määrä ja vilkkaus on tutkitusti todettu olevan korkeatasoista. Laatutavaraa siis.

Vaan ovatko kumituppi tai vessapaperi tästä onnellisia?

- Keuhkojeni hapenottokyky on huomattavasti keskimääräistä parempi vaikka olen tupakkamiehiä.

- Myös avovaimollani on keskimääräistä isommat keuhkot, vaikka muuten hoikka onkin.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Näin loistavan konserttikesän kunniaksi voisin kehuskella, että pääsen kaikkiin nimekkäiden ja suurten bändien keikoille stadikalle/areenaan yms. ilmaiseksi ja hyville paikoille. Oli loppuunmyyty tai ei. Genesis, George Michael, The Who, Metallica, Rollarit, Aerosmith...

Oletko huuhkaja?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Oon ollu neljä päivää ilman viinaa. Kova suoritus ja kehumisen arvoinen omasta mielestäni.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yksikaan nainen ei ole koskaan jattanyt minua. Mina olen se, joka on kenkaa antanut. Ja useasti.

Olkaa siis siivosti tai alkaa tapahtumaan!!
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Mä olen....

1. Opettanut ala-asteella luokkalaisilleni ns. Natsi-Pokeria.

2. Ollut kahden HELVETIN hyvännäköisen muijan kanssa saman iltana.(Siis oli ihan kaikkien muidenkin mielestä HELVETIN hyvännäköisiä eikä vain minun)

3. Kiistellyt Viheltäjän kanssa \o/
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
2. Ollut kahden HELVETIN hyvännäköisen muijan kanssa saman iltana.(Siis oli ihan kaikkien muidenkin mielestä HELVETIN hyvännäköisiä eikä vain minun)
Olet ollut missä? Samassa rakennuksessa, samassa huoneessa vai peräti samassa seurueessa? Jäi nyt vähän auki tuo kehuskelusi, kun emme tiedä, mistä olla tarkalleen ottaen kateellisia.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
FlamesFan kirjoitti:
2. Ollut kahden HELVETIN hyvännäköisen muijan kanssa saman iltana.(Siis oli ihan kaikkien muidenkin mielestä HELVETIN hyvännäköisiä eikä vain minun)
sampio kirjoitti:
Olet ollut missä? Samassa rakennuksessa, samassa huoneessa vai peräti samassa seurueessa? Jäi nyt vähän auki tuo kehuskelusi, kun emme tiedä, mistä olla tarkalleen ottaen kateellisia.
No tietysti samassa kaupungissa.

Jaaa,kyl määki Turuuus!!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakko kehaista itseään, että olen optimaalisella ruokavaliolla ja levon määrällä löytänyt parhaan mahdollisen painonnostoreseptin. Äijä paisuu kuin pullataikina!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös