Kehu itseäsi vapaasti

  • 15 719
  • 119
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Koska ketjun avauksessa yritin välttää kaksois-sanoja niin nyt hieman myöhemmin voin teille kertoa että olen varmasti jatkoajan kovin panomies (kirjoitetaanko yhteen ?). Kaikille ei ole suotu sellaisia pillunmetsästäjän vaistoja kuin minulle, halutessani voisin kaataa melkein kenet tahansa. En kuitenkaan halua tehdä ketään kateelliseksi siksi en kirjoittanut myöskään siihen ketjuun . Teknisesti olen myöskin todellinen virtuoosi (mikäli en venäytä selkääni), esim, perseen pyöritys tekniikat on minulla aivan valtavaa luokkaa.

No jos sanotaan ihan suoraan niin sellaista panomiestä saa hakea kun minä olen, ei siitä sen enemää.

Ps, Harjoittelu tekee mestarin !
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Mulla on niin korkea taso kaikessa, että se estää multa tällaisen tyhjänpäiväsen kirjoittelun tällaisiin tyhjänpäiväisiin ketjuihin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti veinikretski
No jos sanotaan ihan suoraan niin sellaista panomiestä saa hakea kun minä olen, ei siitä sen enemää.
Tuollainen mainostus on pakko todistaa !
Pidimme palstan naisten kanssa äsken palaverin ja nyt oletkin pulassa. Päätimme, että esittelet taitosi meille kaikille yhdessä ja erikseen, ennen emme usko.
Käymme vielä neuvvotteluja järjestyksestä, mutta luulen, että hoitelet homman aakkosjärjestyksessä.


PS. Palataan asiaan

Terveisin koo
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo
Käymme vielä neuvvotteluja järjestyksestä, mutta luulen, että hoitelet homman aakkosjärjestyksessä.

Koo, lasketaanko minut t:n vai g:n mukaan?
En haluaisi olla viimeinen kuitenkaan.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti tant gredulin
Koo, lasketaanko minut t:n vai g:n mukaan?
En haluaisi olla viimeinen kuitenkaan.
Geen mukaan ilman muuta, näin pääset jonon alkupäähän, ellei nyt sitten joku Veellä alkava ala hankalaksi ja vaihda nimimerkkiään, esim AAAAAAAAAAAAA:ksi.

Kivaa, että on jotain suurta mitä odottaa ;)


Terveisin AAAA eikun koo
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti koo
Tuollainen mainostus on pakko todistaa !
Pidimme palstan naisten kanssa äsken palaverin ja nyt oletkin pulassa. Päätimme, että esittelet taitosi meille kaikille yhdessä ja erikseen, ennen emme usko.
Käymme vielä neuvvotteluja järjestyksestä, mutta luulen, että hoitelet homman aakkosjärjestyksessä.


PS. Palataan asiaan

Terveisin koo

Odottelen ryhmää D-terminaalissa huomenissa, varasin myös Hotelli Virun ylimmän kerroksen että on tilaa pyöriä. Minut tunnistatte pantteri uimahousuista, samalla voitte jälkeenpäin laittaa minut villi-eläin ponkaus ketjun jatkoksi. Vetäkää hyvä alkulämpö että paikat kestää !

Ps. Tervetuloa, kesäterveisetkesäterveiset.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti V-man
Viestin lähetti twite
Mä saan.
Mä annan.
Fobiastani johtuen on poistettava väärinkäsitysten mahdollisuus ja mainittava että V-manin vastaus viestiini ei tarkoita sitä että mainittujen henkilöiden antaminen ja saaminen kohtaisivat.

Ja lopuksi veinille vinkiksi: Olen ollut saatilla tanten kanssa. Et ihan helpolla tule pääsemään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti koo
Geen mukaan ilman muuta, näin pääset jonon alkupäähän, ellei nyt sitten joku Veellä alkava ala hankalaksi ja vaihda nimimerkkiään, esim AAAAAAAAAAAAA:ksi.

Kivaa, että on jotain suurta mitä odottaa ;)


Terveisin AAAA eikun koo

Niin, eiköhän nimimerkki aaa ole joka tapauksessa ennen AAAA:ta....
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Twite
Ja lopuksi veinille vinkiksi: Olen ollut saatilla tanten kanssa. Et ihan helpolla tule pääsemään.

:D
Saatin luokitus oli jo aikaisemminkin ketjussa mainittu AAA.

Mutta ei tästä tappelua aikaan saada, koska toistaiseksi jonossa olemme vain me koon kanssa. Itsehän olen jättänyt omat pantteriuikkarini nyt jo edesmenneen helsinkiläisjuottolan narikkaan - kuinka on sinun laitasi, koo? Hirvennahkabikinit?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Olen helvetin hyvä duunissani. Ja olen vielä parempi ymmärtämään ihmisluonnetta. Siitä pääsemmekin siihen, että tajuan naisia ja naisten tarpeita. Tosin panomiehenä olen huono, rakastajana verraton.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Valitettavasti kaikki ajat varattiin 2012 kevääseen , välittömästi ensimmäisten viestien jälkeen. Pahoittelen tapahtunutta, peruin huonevaraukset .

Ps. Yli-buukkaus on inhottavaa, minkäs teet ?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti veinikretski
Ps. Yli-buukkaus on inhottavaa, minkäs teet ?

Khyyllähän tosi panomies hoitelee ylibuukkaukset samaan aikaan, eikös vain veini?=)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen kaikkea sitä, mitä moni muu tahtoisi olla, mutta vihaa muissa. Eli olen luonnostani mulkku, jolla on hyvä itseluottamus.

Mulkuksi ja kusipääksi ei voi vain tulla, eikä siihen valmistuta mistään, vaan sellaiseksi me harvat ja valitut eliitit vain synnymme.

Osaan olla eri mieltä mistä tahansa, uskottavasti.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Olen kaikkea sitä, mitä moni muu tahtoisi olla, mutta vihaa muissa. Eli olen luonnostani mulkku, jolla on hyvä itseluottamus.

Mulkuksi ja kusipääksi ei voi vain tulla, eikä siihen valmistuta mistään, vaan sellaiseksi me harvat ja valitut eliitit vain synnymme.

Osaan olla eri mieltä mistä tahansa, uskottavasti.

Tuosta olen hyvä Zambonimies eri mieltä, mulkuksi voi myös oppia...olen elävä esimerkki siitä. Mutta siitä voi oppia myös pois.

Itseluottamus syntyy opituista asioista, se voi kohota ja heiketä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti mtmela
Tuosta olen hyvä Zambonimies eri mieltä, mulkuksi voi myös oppia...olen elävä esimerkki siitä. Mutta siitä voi oppia myös pois.

Itseluottamus syntyy opituista asioista, se voi kohota ja heiketä.
Toden totta kuomaseni, toden totta. Mutta harvalla meistä on aitoustodistus kannettavanamme.

Itseluottamusta on monen tapaista, on sitä aitoa sellaista joka tulee onnistumisista ja itsensä ymmärtämisen sekä hyväksymisen kautta. Sitten on tietenkin tapauksia, jotka koettavat sitä saavuttaa statuksen kautta (peniskateat tapaukset), tai valheen kautta (heikot ihmiset), jnejne.

Ai niin, lisätään kehulistaani tämä: suolikaasuni ovat ehtymätön positiivisen energian lähde parisuhteessamme!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Hän

Viestin lähetti ervatsalo
Perunamaakin on ihan järjestelykysymys, eli kiinni lähinnä omasta laiskuudesta. Olisihan se kieltämättä poikaa kylvää pari vaollista.

Asian tässä valossa päädynkin leuhottamaan, että minulla näyttäisi pyyhkivän huomattavan hyvin.

Täältä tähän

Tuosta tulikin mieleeni että mites se kukkatapettien asettelu metrilakutytön kanssa meni, ja oletko jo kylvänyt vakoon erva juniorin tulolleen?

Nim. "siementä vakoon ja muijaa pakoon"
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Kuvernööri
Olen todella hyvä jauhamaan paskaa ja myös suoltamaan sitä diplomaattisessa muodossa paperille. Tästä on ollut hyötyä esim. YO-kirjoituksissa, pääsykokeissa ja tenteissä.

Itselläni on myös tämä jalo taito suoltaa arkkikaupalla paskaa paperille, äärimmäisen hyödyllinen taito erilaisissa koetilaisuuksissa, tenteissä ym. Esim. psykologian kurssit lukiossa läpäisin kohtalaisin arvosanoin juuri tämän taidon turvin; yleensä en ollut lukenut koealuetta juuri lainkaan tai puoliajatuksella, mutta kummasti koepäivänä A4 toisensa jälkeen täyttyi ja kelvollisia numeroita sateli. Kapulakieli on aikamoinen taitolaji; sitä on hyvä osata tietyssä määrin käyttää, mutta hiukankin liian suurina annoksina se tekee tekstistä todella typerää luettavaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla on helvetin hyvä sävelkorva, ei sentään absoluuttinen, mutta pirun tarkka kuitenkin. Pystyn muutaman kuuntelukerran jälkeen soittamaan haluamani melodian kosketinsoittimilla. Hyvässä lykyssä löytyy jopa soinnut bassopuolelta. Nuoruudessani kävin yhdeksän vuotta musiikkiopistossa pianotunneilla, mutta nyttemmin harrastus on jäänyt taka-alalle. Minkä muusikon maailma minussa menettikään...
 

Tobias

Jäsen
- osaan olla diplomaattinen ajaen lähes aina samalla omaa etuani. Eli olen hyvän jätkän maineessa vaikka maksimoin lähinnä omaa etuani.

- osaan olla erittäin vakuuttava, vaikka en puhumastani aiheesta paljoa tietäisikään.

- olen erittäin hyvä naisten kanssa (haaste veinille)

- osaan olla stressaamatta turhista ja yhdentekevistä asioista

- olen poikkeuksellisen ahkera ja etevä työntekijä ja minut palkitaan siitä suurella tilillä kuukausittain.

- olen erinomainen kokki

- osaan erotella seksin ja tunteet täydellisesti toisistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti bozik
Aika lussuja tähän mennessä.

Minä olen kätellyt itseäni.

Mietiskelin tässä iltasella että mikseipä sitä voisi alkaa vetämään kursseja seksin tiimoilta , jakaisi niinkuin tieto taitoa . Jos saisimme sellaisen tiimin vetämään näitä surkeampia tyyppejä seksin saloihin. Niinpä ehdotankin että bozik ja minä vastaisimme kansainvälisestä puolesta ja Tobias ja mtmela tästä ns, juntti- osastosta ottaisimme jonkun nimellisen korvauksen , vaikkapa 50 einaria per kurssi, näin ehkä saisimme jatkoajan palstaveljien elämän nopeasti mallilleen.

Ps, Laatu seksi aluilleen.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäpä jaksan tehdä tavallisia puutarhahommia aamuvarhaisesta hämäränhyssyyn asti, melkein yhtäjaksoisesti, yhdellä kahvitauolla.
Tänään se sitten maksoi sen, että en ehdi huomiseksi minnekään D- terminaaliin. Näin annan vuoroni TG:lle ja sitoudun luottamaan hänen raporttiinsa.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös