Huilumestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Itselleni ei ole jäänyt elinikäisiä traumoja selvän trollin kuka ties kenen kaksois (ellei jopa kolmois) nimimerkin touhuista kuten näkyy monelle muulle käyneen.
Uleåborgir; kirjoitti:- Olen lukenut Iijoki-sarjan.
- Olen lukenut Iijoki-sarjan.
Jätkä ylpeilee kipukynnyksellään oikein urakalla. No siinä ei sitten ole jakoa.
kehumisen aiheeksi menköön sitten se, että olen palvellut 330pv ilman vapautuksia.
ja että olen taistellut 5-6 divarissa porukan alusta lähtien lähes joka pelin, reilun kymmenen vuoden aikana on jäänyt ehkä 10 väliin.
Olen kussut takataskuuni.
Kun kipukynnyksestä tuli puhetta, niin täytyy kehaista että vuosina 1986-1999 minulla jäi vain kymmenen SaiPan kotipeliä väliin, niistä 6 omien junnupelien takia.
Pari sairastumisen ja yhtenä pelipäivänä sain ekan kerran pimpettiä. Mielestäni ihan hyväksyttävä syy...
edit. Tähän on muuten lisättävä, että olen käynyt kaikissa Liigajäähalleissa, paitsi Hakametsässä! Lieventävänä asianhaarana toimii kuitenkin se, että Hakametsän halli on niin tuore ja asun nykyään Tampereella
Kuulostaa äärettömän vaikealta. Olen pahoillani, mutta tähän kyllä pitää saada tarkennusta. Ketjusta on kuitenkin bongattu myös huuhkaja.
En kayta puudutusta hammaslaakarissa.
Poratkaa perkeleet! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
-Pystyisin pomputtelemaan jaloillani jalkapalloa lähes niin pitkään kuin huvittaa. Nykyinen ennätys 2600 ja risat.
-Olen nuorempana seurustellut suht menestyksekkäästi 3 eri tytön kanssa samaan aikaan.
Oho. Itselläni ei ole edes 10 mennyt. Tosin voi johtua osittain siitä, kun palloista oli aina ilmat semisti pois, kun koira puri ne puhki.
Tuokin on huikeata toimintaa. Itse en edes seurustele, vaan pyrin pysymään vain jotenkin väleissä, jotta olisi tekemistä talveksi, mutta joku sellainen 3-5 ehdokasta on jo liian aikaavievää.
Nyttemmin riittää ihan yksi tyttö kerrallaan, tosin nyt on taas kaikki niin jäässä, ettei tiedä onko yhtään. Saas nähdä.
Tuo nyt sinällään mikään saavutus ole, koska jos on jalkapallo 15 vuotta pelannut, niin pitäähän se pallo jotenkin pysyä hallussa. Joku joskus sanoi, että mikäli saat yli 200 pomputeltua, niin voit käytännössä pomputella niin kauan kuin jaksat.