Kehu itseäsi vapaasti

  • 15 719
  • 119

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselleni ei ole jäänyt elinikäisiä traumoja selvän trollin kuka ties kenen kaksois (ellei jopa kolmois) nimimerkin touhuista kuten näkyy monelle muulle käyneen.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uleåborgir; kirjoitti:
- Olen lukenut Iijoki-sarjan.

Jätkä ylpeilee kipukynnyksellään oikein urakalla. No siinä ei sitten ole jakoa.

kehumisen aiheeksi menköön sitten se, että olen palvellut 330pv ilman vapautuksia.

ja että olen taistellut 5-6 divarissa porukan alusta lähtien lähes joka pelin, reilun kymmenen vuoden aikana on jäänyt ehkä 10 väliin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

- Olen lukenut Iijoki-sarjan.

Minä myös. Itseasiassa mulla on menossa osa 24 -'Pato murtuu'- toisella kierroksella.

Tuon sarjan läpilukeminen ottaa aikaa näköjään lähes kaksi vuotta/per laaki, jos tekee muutakin kun lukee...

Kirjat 1 - 5 olen lukenut kolmesti, mutta ensimmäinen tuplan yritys kuivui kokoon juuri tuon 5. kirjan kohdalla.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä tyyppi, hyvä ihminen.

top6 yleisesti kuultuja:
- komea
- määrätietoinen
- nöyrä
- antelias
- rohkea
- vaatimaton
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
- Olen THE "Salon teini" Copyright Cube.

- Olen nähnyt Giglin. Kahdesti. Uuh.

- Lopuksi, olen aivan uskomattoman komea mies. Uskokoon ken haluaa.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jätkä ylpeilee kipukynnyksellään oikein urakalla. No siinä ei sitten ole jakoa.

kehumisen aiheeksi menköön sitten se, että olen palvellut 330pv ilman vapautuksia.

ja että olen taistellut 5-6 divarissa porukan alusta lähtien lähes joka pelin, reilun kymmenen vuoden aikana on jäänyt ehkä 10 väliin.

Kun kipukynnyksestä tuli puhetta, niin täytyy kehaista että vuosina 1986-1999 minulla jäi vain kymmenen SaiPan kotipeliä väliin, niistä 6 omien junnupelien takia.
Pari sairastumisen ja yhtenä pelipäivänä sain ekan kerran pimpettiä. Mielestäni ihan hyväksyttävä syy...

edit. Tähän on muuten lisättävä, että olen käynyt kaikissa Liigajäähalleissa, paitsi Hakametsässä! Lieventävänä asianhaarana toimii kuitenkin se, että Hakametsän halli on niin tuore ja asun nykyään Tampereella
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kun kipukynnyksestä tuli puhetta, niin täytyy kehaista että vuosina 1986-1999 minulla jäi vain kymmenen SaiPan kotipeliä väliin, niistä 6 omien junnupelien takia.
Pari sairastumisen ja yhtenä pelipäivänä sain ekan kerran pimpettiä. Mielestäni ihan hyväksyttävä syy...

edit. Tähän on muuten lisättävä, että olen käynyt kaikissa Liigajäähalleissa, paitsi Hakametsässä! Lieventävänä asianhaarana toimii kuitenkin se, että Hakametsän halli on niin tuore ja asun nykyään Tampereella


Se viimeisen poissaolon syy oli tuo viimeinen ja vuosi oli tämä -99, vai : )
 

Rocco

Jäsen
Kuulostaa äärettömän vaikealta. Olen pahoillani, mutta tähän kyllä pitää saada tarkennusta. Ketjusta on kuitenkin bongattu myös huuhkaja.

En muista mihin ketjuun tästä aikoinaan kirjoitin... enkä sitä nyt tähän hätään löydä.

Noh, menin yksi kaunis päivä tekemään sitä ns. kakkoshätää vessaan. Mukanani oli tottakai lehti kainalossa kun suoritusta menin tekemään. Taisi olla rankan työpäivän jälkeen ja ajatukset aivan muualla... Vedin housut kinttuun, istahdin pöntölle, avasin lehden, rupesin lukemaan lehteä ja annoin luonnon ottaa ohjat käsiinsä. Alkuun tottakai kusta rupesin lorottamaan ja hetken ihmettelyn jälkeen heräsin fiilikseen että "nyt ei lorise lainkaan... ja vähän tulee märkä olo." Olikin käynyt niin että pöntölle istahtaessa vonkale oli jäänyt siihen istuimelle möllöttämään eikä sinne pöntön sisäpuolelle, ja tottakai kusin pöntön etureunasta ohi ulkopuolelle. Ja tietysti kusta lensi pienessä kaaressa suoraan nilkoille, ja tottakai suurin märkä läntti oli farkkujen takataskun kohdalla.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En kayta puudutusta hammaslaakarissa.

Poratkaa perkeleet! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En kayta puudutusta hammaslaakarissa.

Poratkaa perkeleet! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Sama.
Viisaudenhampaiden kohdalla joudun ehkä taipumaan poikkeukseen.

Lisäksi olen kiltti, jos voin jotakuta autaa niin yleensä myös näin teen. Tänäänki nostin Alepassa lattialla olleen pillimehun hyllylle, ettei kukaan astu päälle.

Ymmärrän asiakaspalvelijoita, en rähjää ikinä esimerkiksi syyttömille myyjille yms.

Muutakin on, en vaan nyt viitisi enemmin omaa häntää nostaa.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
ÖÖööö.... Mulla on menetettyjen naisten maailmanennätys. Osaan myös vetää vatsan sisään niin hyvin että sydämeni melkein näkyy.

Enx oo kova???
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koska perisuomalaisesti kaikenmoiset itsensäruoskimisketjut ovat nytkin ns. ylhäällä, niin ajattelin, että jospa nyt kansakuntana välillä muistaisimme ajatella positiivisiakin seikkoja itsestämme.

Olen uskomaton lahjakkuus lähes kaikessa;
- Yleisurheilussa SM-mitalisti, vain vammat estivät sen, että olisin tällä hetkellä noin 20-kertainen olympiavoittaja ja jopa Elmo kalpenisi saavutusteni rinnalla.
- Kaikki työtodistukseni ovat niin minua ylistäviä, että ne ovat kuin Pohjois-Korean Johtajaa Pohjois-Koreassa kehuisivat
- Sosiaalinen silmäni ja ihmismielen lukeminen on sitä luokkaa, että minua on luultu meedioksi
- Pano/rakastelupuuhissa olen universumin ja kaikkien ulottuvuuksien ehdottomasti paras
- Autoilijana en ole vain keskimääräistä parempi, vaan suorastaan täydellinen, joka malttaa, ei kiusaa toisia ja on nopea reagoimaan jos tarvetta on.
- Olen niin komea, että lienen maailman komein mies, joka on koskaan elänyt tai tulee elämään. Olen niin komea, että voittaisin jopa Jatkoajan Kesätyttökisatkin vaikka en mikään neitityyppi olekaan.

Vain luontainen vaatimattomuuteni estää kertomasta niistä sadoista muistakin hyvistä seikoista minussa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
- Olen itsekseni opetellut kitaransoiton jalon taidon, ilman kenenkään kannustusta ja opastusta. Suvussa ei ole musikaalisuutta lainkaan. Rytmitaju on täyttä timangia.

- Baarimestarin ammatissani olen helvetin nopea ja kätevä käsistäni. Tiski on niin hyvin hallussa, ettei asiakkaat ryhdy kyseenalaistamaan tekemisiäni.

- Mua on kehuttu komeaksi, eikä syyttä!

- Viinapää on täyttä rautaa, harvemmin kukaan juo meikäläistä pöydän alle. Sillon kun muille alkaa riittämään alan pääsemään vasta vauhtiin.

Jes, hyvä minä! :)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
-Olen tehnyt salibandyn 4.divarissa kolmessatoista pelissä 30 maalia.

-Olen kymmeniä kertoja pelastanut kaverini saamasta nekkuun.

-Pystyisin pomputtelemaan jaloillani jalkapalloa lähes niin pitkään kuin huvittaa. Nykyinen ennätys 2600 ja risat.

-Olen nuorempana seurustellut suht menestyksekkäästi 3 eri tytön kanssa samaan aikaan.
 

scholl

Jäsen
-Pystyisin pomputtelemaan jaloillani jalkapalloa lähes niin pitkään kuin huvittaa. Nykyinen ennätys 2600 ja risat.

Oho. Itselläni ei ole edes 10 mennyt. Tosin voi johtua osittain siitä, kun palloista oli aina ilmat semisti pois, kun koira puri ne puhki.

-Olen nuorempana seurustellut suht menestyksekkäästi 3 eri tytön kanssa samaan aikaan.

Tuokin on huikeata toimintaa. Itse en edes seurustele, vaan pyrin pysymään vain jotenkin väleissä, jotta olisi tekemistä talveksi, mutta joku sellainen 3-5 ehdokasta on jo liian aikaavievää. Naisille ei käy sellainen, että on yhteydessä harvemmin. Ihmettelen miten onnistuin 2000 luvun alussa yhden mimmin kanssa niin, että nähtiin vain kolmen kuukauden välein. Ehkä naiset ovat sittemmin muuttuneet vaativimmiksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oho. Itselläni ei ole edes 10 mennyt. Tosin voi johtua osittain siitä, kun palloista oli aina ilmat semisti pois, kun koira puri ne puhki.

Tuo nyt sinällään mikään saavutus ole, koska jos on jalkapallo 15 vuotta pelannut, niin pitäähän se pallo jotenkin pysyä hallussa. Joku joskus sanoi, että mikäli saat yli 200 pomputeltua, niin voit käytännössä pomputella niin kauan kuin jaksat.


Tuokin on huikeata toimintaa. Itse en edes seurustele, vaan pyrin pysymään vain jotenkin väleissä, jotta olisi tekemistä talveksi, mutta joku sellainen 3-5 ehdokasta on jo liian aikaavievää.

Se oli aikaa vievää ja piti aika paljon kikkaillakin, ettei jää kiinni. Nyttemmin riittää ihan yksi tyttö kerrallaan, tosin nyt on taas kaikki niin jäässä, ettei tiedä onko yhtään. Saas nähdä.
 

scholl

Jäsen
Nyttemmin riittää ihan yksi tyttö kerrallaan, tosin nyt on taas kaikki niin jäässä, ettei tiedä onko yhtään. Saas nähdä.

Niin yksi periaatteessa pitäisi riittää, jos se oli satavarmahomma. Entä jos kukaan ei ole täydellinen ja talvella on kiireitä, jolloin homman gosahtaessa ei ole aikaa etsiä uusia. Siis jos ei puhuta vakavasta seurustelusta, vaan enemmänkin hengailuseurasta niin suosittelen useampaa. Ja eri piireistä, ettei jää kiinni. Jaat vain aikasi ystävien, itsesi ja eri naisten kesken. Teoriassa pitäisi toimia. On kyse vähän samasta asiasta kuin karhut syövät syksyllä talvilepoa varten, jos nyt kesälomilla tutustuu useampaan varmuuden vuoksi talvea varten.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tuo nyt sinällään mikään saavutus ole, koska jos on jalkapallo 15 vuotta pelannut, niin pitäähän se pallo jotenkin pysyä hallussa. Joku joskus sanoi, että mikäli saat yli 200 pomputeltua, niin voit käytännössä pomputella niin kauan kuin jaksat.

Pitkälti totta. Jos tennispallolla pomputtelet 200, niin huomaat että siihen täytyy paljon enemmän keskittyä ja joku 500 alkaa olemaan jo aika kova suoritus. Vähä kengistäkin riippuen, virheen korjaus hiukan vaikeampaa tennispallolla mitä normi futiksella ;)

1600 futiksella ja tennispallolla 300.
 

Winspector

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- Minä olen niin taitava käsistäni, että minun on pakko olla tekemättä mitään teollisuusvakoilun pelossa.

- Minulla on jopa sellainen ystävä, joka on ollut Dannyn eli Big D:n kanssa samassa hississä. Olen siis äärimmäisen suosittu!

- Olen maailman paras nauttimaan asioista. Esimerkkinä tilanne, jossa toisessa kädessäni olleella Topsy-puikolla putsaan nautinnollisesti korvaani samalla kun ryystän kylmää olutta valtavasta tuopista katsellen Ilveksen murskavoittoa TV:stä neitokaisen ahnaasti imuttaen - niin, tiedätte kyllä mitä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En oo kaunis mutta kuitenkin vitun epämiellyttävä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Minäpäs olenkin saanut pusun Angela McCoylta!

Olen myös ollut kokeillut päähäni Andy McCoyn hattua. Se oli iso hattu se.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ainut heikkouteni on ääretön nopeuteni ja vain kauneuteni voittaa vaatimattomuuteni. Lisäksi olen etniseltä taustaltani savolainen. Eli savolaisuus on ihmisen korkein kehitysaste.

Olen käynyt myös tänään paskalla. Se pyhä toimitus meni hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös