Kehu itseäsi vapaasti

  • 15 719
  • 119
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Liian harvoin ihmiset antavat itselleen tunnustusta, ja silloin kun haluaisi antaa joku muu pökö tulee väliin ja alkaa kehumaan itseään, tai käskee pitää turpasi kiinni. Minusta ihmisen pitäisi silloin tällöin saada vapaasti sanoa, silloin kun on aihetta, olen "kova jätkä" / " gimma " .

Niinpä olenkin ajatellut aivan surutta kertoa että olen hyvä perheenisä ja ryyppään suhteellisen harvoin, jääkaapissa on melkein aina ruokaa ja järjestän sitä aina lisää tarvittaessa. Lisäksi olen suhteellisen hyvä ammattimies omalla alallani, lisäksi monet naiset ovat todenneet että olen aika komea jätkä ja hyvä muutenkin .

Siinä oli hivenen esimerkin tynkää, jonkunhan on pakko aloittaa , siis paana on sinun kehu itseäsi surutta ja kerro missä olet hyvä, sinä ansaitset sen. Ja nyt saa toiset olla hiljaa.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
I'm so terrific I even got my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE.

- Ford Fairlane
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Olen laiska, tyhmä, saamaton ja tylsä, mutta näistähän saa plussapisteitä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Aloitetaanpa muutamalla fraasilla, jotka kuvaavat minua parhaiten:
Ainut heikkouteni on ääretön nopeuteni ja vain kauneuteni voittaa vaatimattomuuteni => olen siis erittäin hyvä, ellen lähes täydellinen.
Olen (ehkä?) hyvä työssäni, en polta, käytä huumeita, juopottele, enkä myöskään valehtele...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hän

Niin, itse päädyn pistämään muut hiljaisiksi toteamalla, että minullapa on Honda Civic.

Täältä tähän
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen oikeasti tosi ihana mies. Useimmat (minua kiinnostavat) naiset eivät vaan tajua sitä tosiasiaa. No eivät tiedä miten herttaisen kullanmurusen menettävätkään!

Joo ja lehmät lentää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minä olen kaikkien kaveri mutten kenenkään paras kaveri. En ole mikään fiksu mutta jaksan nostaa raskaita esineitä. Olen myös insinööri! Aika solistikin sitä on, ja kotisivunikin ovat hel~wetin tyylikkäät: http://www.freewebs.com/goldenawe

*~breasts!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Peter Forsberg näytti minulle pohjoisamerikkalaisessa kaupungissa hotellin hississä kieltä. Se ei ollut kaunis.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Re: Hän

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse päädyn pistämään muut hiljaisiksi toteamalla, että minullapa on Honda Civic.

Nyt mielenkiinnolla odotellaan koska joku HPK:n kannattaja nokittaa "Honda Civic, nappiverkkarit ja perunamaa"-listauksella.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen nähnyt Jari Litmasen Sinuhen kahvilassa kahvilla ja Mikko Alatalon laulavan livenä!

Vaikea panna paremmaksi, vai?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla on absoluuttinen sävelkorva jolla pääsen brassailemaan silloin tällöin.

Hiukseni ovat aivan ihanat.

Osaan soittaa viulua, pianoa ja yhden biisin huilulla. Osaan myös laulaa.

Olen hyvä ja ahkera koulussa ja opettajat tykkää musta.

Mun siskot on kauniita. Mun veli on komea.

Olen ratsastanut kanalla sekä pässillä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Golden AWe
Olen myös insinööri!

Toi on kovin, ikinä koskaan sillä insinööri tietää mm kaiken.

Mulle on joskus sanottu kun sattui päällä olemaan aivan helvetin kamala paita että älä huoli, kaikki mikä kiinnittää huomion pois naamastasi on positiivista. Pidin sitä huomattavan kohteliaana. Tällä hetkellä kaverit veikkailee että minusta tulee uuteen Idiamin leffaan Idi. Myös jäkälään on verrattu, kyllä se elossa on vaikka näyttääkin kuolleelta. Älyllistä puolta on joskus kuvailtu sanoilla tyhmä mutta ahkera.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Olen nyt tässä useamman minuutin ajan yrittänyt keksiä jotain negatiivista itsestäni, mutta en keksi yhtään mitään...
kaiken kaikkiaan ilmeisen huippu jätkä, filantrooppi ihmisrakastaja ja hyväntekijä.
Jos olisi joku muu, pitäisi itseäni itseni idolina...

ps. vaimo ei aina ole täysin samaa mieltä.

pps. grandiotismi, mitä se on?

ppps. Janina Frostel iski minulle silmää hississä!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Hän

Viestin lähetti Ohmi
Nyt mielenkiinnolla odotellaan koska joku HPK:n kannattaja nokittaa "Honda Civic, nappiverkkarit ja perunamaa"-listauksella.

Niin, mainittakoon, että allekirjoittaneelta löytyy kahdet nappimallin shortsit, joista toiset vieläpä Mustanmäentorilta ostetut, eli nimenomaan ja kirjaimellisesti ohjesäännönmukaiset The Nappiverkkarit.

Perunamaakin on ihan järjestelykysymys, eli kiinni lähinnä omasta laiskuudesta. Olisihan se kieltämättä poikaa kylvää pari vaollista.

Asian tässä valossa päädynkin leuhottamaan, että minulla näyttäisi pyyhkivän huomattavan hyvin.

Täältä tähän
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen todella hyvä jauhamaan paskaa ja myös suoltamaan sitä diplomaattisessa muodossa paperille. Tästä on ollut hyötyä esim. YO-kirjoituksissa, pääsykokeissa ja tenteissä. Näihin kun laiskuuttani menen/olen mennyt järjestään lähes lukematta.

Sen lisäksi olen mielestäni varsin lahjakas urheilija, kohtalaisen fiksu ja hyvä frendi. Köyhä oon ku perkele, mutta eihän se pääasia elämässä ole. Rikastuminenhan se on.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Sitä vaan, että kyllähän minä olen sentään aika vetävännäköinen jannu. Ja tykkään turkulaisistakin, kunhan kastikkeesta päästään sopimukseen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Kuvernööri
Olen todella hyvä jauhamaan paskaa ja myös suoltamaan sitä diplomaattisessa muodossa paperille.

Jos olet edes osin oikeilla jäljillä niin sinussa on ainesta aivan terävimpään kärkeen. Suomalainen yhteiskunta on insinööritieteet poislukien rakennettu kokonaan paskanjauhannan osaajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös