Ke 20.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 50 824
  • 742

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Vode vaikuttaa aika epävarmalta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ihme länkyttämistä täällä. Kärpät on ylivertainen ja Tappara taittoi Tepsin selkärangan jo viime kevään välieräsarjassa. Eihän Tepsillä ole pudotuspeleissä kuin voitettavaa ja näillä runkosarjapeleillä ei oo edes mitään merkitystä.
 

Ralph

Jäsen
Ihmettelin jo, että miten Jukuri-pakisto vaikuttaa niin varmaotteiselta omilta ilman hutisyöttöjä, mutta eihän Suhonen enää pelaa siellä. Toki Suhonen tulee vielä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Rabuusia en minäkään ymmärrä, muten kuinka itse lausuisit "kleruu":n? Me no spiik fransösish.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ihme länkyttämistä täällä. Kärpät on ylivertainen ja Tappara taittoi Tepsin selkärangan jo viime kevään välieräsarjassa. Eihän Tepsillä ole pudotuspeleissä kuin voitettavaa ja näillä runkosarjapeleillä ei oo edes mitään merkitystä.


Kyllä mä näkisin että Kärppien suhteen on. Jos runkosarjassa Kärpät antaa näin turpiin Tepsille niin entä sitten kun tosiaan isot panokset.. 10-0?
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Lopetin kärkiottelun katsomisen 3-0:ssa. Toivottavasti tätä titaanien taistelua saa seurata sitten vielä keväällä enemmän.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Äijää kaatuu, nyt tippui Perrin riveistä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Sellainen vastustajaa kunnioittava taklaus Ässän pelaajalta Perriniin, vauhtia vielä vähän perään kun liukuu kohti laitaa.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Voi helvetin Marttinen. Mikä järki.
 

Marlboro

Jäsen

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä yritän tässä miettiä positiivisesti ja keksiä vastauksia sellaiseen että sikäli jos finaaleissa kohdataan niin onko Tepsillä mahdollisuuksia ja jos on niin missä ne mahdollisuudet on. Itse en löydä kyllä yhtään mahdollisuutta
Eikös tämä ollutkaan otteluseurantaketju, vaan joku saatanan tulevaisuuden filosofointiketju?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös