Ainakin täällä se nimenomaan äännetään kleruu, löytyy nimen perästä tuo äänipainike jossa joku ranskalainen lausuu nimen.Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Rabuusia en minäkään ymmärrä, muten kuinka itse lausuisit "kleruu":n? Me no spiik fransösish.Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Ihme länkyttämistä täällä. Kärpät on ylivertainen ja Tappara taittoi Tepsin selkärangan jo viime kevään välieräsarjassa. Eihän Tepsillä ole pudotuspeleissä kuin voitettavaa ja näillä runkosarjapeleillä ei oo edes mitään merkitystä.
On kyllä huikea katsojakokemus ja kotipeli kyseessä. Voi h-vtti.Kerho on tyytynyt selviytymään viimeiset reilu 5min.
Kannattaa tuo taktiikka, varsinkin kun ottaa sitten jäähyjä.Kerho on tyytynyt selviytymään viimeiset reilu 5min.
Krölöö.Miten itse lausuisit tuon nimen?
Tuliko tilanteesta jäähyä?Sellainen vastustajaa kunnioittava taklaus Ässän pelaajalta Perriniin, vauhtia vielä vähän perään kun liukuu kohti laitaa.
Voi helvetin Marttinen. Mikä järki.
Eikös tämä ollutkaan otteluseurantaketju, vaan joku saatanan tulevaisuuden filosofointiketju?Mä yritän tässä miettiä positiivisesti ja keksiä vastauksia sellaiseen että sikäli jos finaaleissa kohdataan niin onko Tepsillä mahdollisuuksia ja jos on niin missä ne mahdollisuudet on. Itse en löydä kyllä yhtään mahdollisuutta