No siinä jäi jo Ikosta naamaan osunut maila viheltämättä.Hieno kalastus konnorilta
Puhdas taklaus suoraan päähän.Taas oikeusmurha, Paukulle 2+10 puhtaasta taklauksesta. Voihan vittu saatana!
Johan putoaa äijää sivuun.Taas oikeusmurha, Paukulle 2+10 puhtaasta taklauksesta. Voihan vittu saatana!
Hieno kalastus konnorilta
No yksi piste vähemmän tehtynä tässä pelissä ku Kuparilla. Onko tuo ero nyt niin suuri?Heponiemi 1+1
Kupari 1+0
Kakko 0+0.. Ei mulla muuta
Kyllä se oikeastaan laitataklauksen tunnusmerkit täyttää. Perrin liukui sitten vähän huonossa asennossa laitaan. Varmasti ainakin ilmat pihalla. Saattoi kolahtaa pääkin aika kovaa laitaan.Ei tehny Marttinen mitään väärin. 3 pistettä tuli kyllä kalliiksi
Vitut! Lähelläkään pähään!Puhdas taklaus suoraan päähän.
Ainakin täällä se nimenomaan äännetään kleruu, löytyy nimen perästä tuo äänipainike jossa joku ranskalainen lausuu nimen.
Valentin Claireaux at eliteprospects.com
Miten itse lausuisit tuon nimen?
Tuossa jo aiemmin tuota saivartelin, mutta enemmän tuo eaux o:hon kääntyy kuin u:hun. Toki nuo ranskalaiset nasaaliäänteet ovat kaikkea muuta kuin mustavalkoisia suomalaisille.Rabuusia en minäkään ymmärrä, muten kuinka itse lausuisit "kleruu":n? Me no spiik fransösish.