Ke 20.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 50 966
  • 742

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Onkohan Kuparilla käsi rikki? Aina näyttää pahalta tuollaiset väärällä kädellä vedetyt jiritlusty-vaihtopenkkiläpsytykset.
No ei varmasti ole, ei rikkinäisestä kädellä pelata noin hyvin. Totuttu tapa vain?
Hyvä Veini, hyvä torjunta!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Simon says but no today rankulla.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä yritän tässä miettiä positiivisesti ja keksiä vastauksia sellaiseen että sikäli jos finaaleissa kohdataan niin onko Tepsillä mahdollisuuksia ja jos on niin missä ne mahdollisuudet on. Itse en löydä kyllä yhtään mahdollisuutta
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ai nyt löyty korkea maila.

TEHKÄÄ VITTU!
 

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Ei kyllä lupaa kovin pitkää kevättä kun TPS:llä katkesi selkäranka yhteen tuomaripomppuun. Pidetään nyt kuitenkin tavoitteena pronssimitali.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mä yritän tässä miettiä positiivisesti ja keksiä vastauksia sellaiseen että sikäli jos finaaleissa kohdataan niin onko Tepsillä mahdollisuuksia ja jos on niin missä ne mahdollisuudet on. Itse en löydä kyllä yhtään mahdollisuutta
Norovirus, joka vie koko Kärppien joukkueen sairasvuoteelle, A-junnut pelaa?
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No siinä tuli paikattua se edellinen TPS jäähy, päivänselvä kamppi tuomarin silmien edessä Budishilta eikä mitään :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös