Viesteistäsi päätellen kuvaus oli yllättävän tarkka.
No ei varmasti ole, ei rikkinäisestä kädellä pelata noin hyvin. Totuttu tapa vain?Onkohan Kuparilla käsi rikki? Aina näyttää pahalta tuollaiset väärällä kädellä vedetyt jiritlusty-vaihtopenkkiläpsytykset.
Oliko Tepsin kauden eka rankku?
Mielipiteesi sinulle suotakoon, mutta kommentoidaan sen verran, että olet väärässä.Viesteistäsi päätellen kuvaus oli yllättävän tarkka.
Lahden kanssa kentän nopeimmat luistelijat, erotuomarit vaan painaa ohi..Kolehmainen vaihteeksi yllättävän hyvällä jalalla liikkeellä.
Norovirus, joka vie koko Kärppien joukkueen sairasvuoteelle, A-junnut pelaa?Mä yritän tässä miettiä positiivisesti ja keksiä vastauksia sellaiseen että sikäli jos finaaleissa kohdataan niin onko Tepsillä mahdollisuuksia ja jos on niin missä ne mahdollisuudet on. Itse en löydä kyllä yhtään mahdollisuutta
Mutta älkää maalia.TEHKÄÄ VITTU!
Rapuzzi = ''Raputsi''? Jotenkin näin luulisin.Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Anna kun arvaan. Vaasassa selostaa Aleksis ärje?Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Claireaux lausutaan noin, kun painat nappia ja kuuntelet. Rapuzzia itse kans ihmettelen.Mä en käsitä, miten on mahdollista ääntää Claireaux ”kleruu” ja Rapuzzi ”rabuusi”.
Kerho sekoitti ketjut totaalisesti
JYPOn Kärpät kova. Löytyykö pysäyttäjää keväällä...