Ke 11.5.2016 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 80 534
  • 970
Tila
Viestiketju on suljettu.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Vitsi kun näissä mm-höntsissä on aina näitä turhia matseja rupusakkeja vastaan. Pitäisi turnausta tiivistää.
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä onko mun Ässälasit liian vahvat vai miksi en ymmärrä tätä Lindellin dissausta? Ei ole pahemmin virheitä tehnyt mun silmään.
Osa tekijä on myös se, että viime keväänä Lindell oli niin jäätävän hyvä, että siihen verrattuna tämä tänä keväinen Lindell on ku eri pelaaja
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ei perkele Suomi suurissa vaikeuksissa Unkarin karvauksen kanssa. Unkarin.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä onko mun Ässälasit liian vahvat vai miksi en ymmärrä tätä Lindellin dissausta? Ei ole pahemmin virheitä tehnyt mun silmään.
Pitäisi olla kiekollinen pakki, mutta vetää ohi tai antaa aivan paskoja syöttöjä. Syötöt lipsuu ohi ja pois hyökkäysalueelta. Kiekko polttelee lavassa jne. Puolustaa ehkä ihan ok.
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Vois ny vittu kuvitella et kun Unkari tulee noin ylhäältä kiinni, niin tuolla materiaalilla vois kuvitella valmennuksen selvittävän tuon helposti. Ja Lindel tosiaan ollut ihan paska
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Lindell ainut pakki joka saa kiekon kanssa jotain aikaiseksi.
Jos harhasyötöt, luokattomat avaukset ja surkeat vedot ovat "jotain" niin tottahan tuokin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kasvaako pululla viikset?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä oon joskus kattonu tän pelin aikasemminkin
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Enää uupuu, että VilleLeino tulee kertomaan kuinka Barkov ja Laine on paskoja ja hehkuttamaan jotain kanadalaisia.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kyllä tässä Unkari sympatiat vahvasti saa sillä ne taistelee ihan oikeasti ja pelaavat niin rohkeasti kuin pystyvät. Eiköhän se silti kohta verkkokin ala heilua.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Suomen pelinopeus kadoksissa. Kaikki ratkaisut tehdään juuri sen verran hitaasti, että unkarilaisten pelaaja estävät yritykset ja Vai ehtii kiekon eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös