Saisko tästä uuden lehdistön suosikin TupuHupuLupun ja Teletappien kaveriksi:Pillu - Pulu-akseli alkaa toimia.
En tiedä onko mun Ässälasit liian vahvat vai miksi en ymmärrä tätä Lindellin dissausta? Ei ole pahemmin virheitä tehnyt mun silmään.Lindell aivan sysipaska. Näitä jätkiä jotka lähtee liian ajoissa rapakon taakse.
Suomen kannalta olisi parempi jos pelaisi katsomossa.Pulu pelaa näemmä yyveellä nyt boksin keskellä. Kyllästyi odottelemaan syöttöä b pisteelle
Ässälasit liian vahvat.En tiedä onko mun Ässälasit liian vahvat vai miksi en ymmärrä tätä Lindellin dissausta? Ei ole pahemmin virheitä tehnyt mun silmään.
No, en ole nationalistipelle ja olin Suomen puolella vain vetojen vuoksi. Nyt kun ne ovat käytännön kosahtaneet, niin helppo olla taistelevan Unkarin puolella.Pienestä se tuulitakki suhisee
Lindell ainut pakki joka saa kiekon kanssa jotain aikaiseksi.Ässälasit liian vahvat.
Osa tekijä on myös se, että viime keväänä Lindell oli niin jäätävän hyvä, että siihen verrattuna tämä tänä keväinen Lindell on ku eri pelaajaEn tiedä onko mun Ässälasit liian vahvat vai miksi en ymmärrä tätä Lindellin dissausta? Ei ole pahemmin virheitä tehnyt mun silmään.