UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Vanhan Littoistentien ja Vanhan Hämeentien välinen alue kuuluu omiin suosikkeihin. Kiinnostus heräsi kun niitä betonimöykkyjä asetettiin rajoittamaan läpiajoa. Kauniita vanhoja puutaloja. Jossain noista alueen puistoista olen jonkun verran istunutkin mutta täytyypä jatkaa perehtymistä.
Joo tuo ajokielto kannusti kävelemään aluetta vähän ristiin rastiin. Onhan tuo pian jo Nummea kokonaisuudessaan, mutta hieno kokonaisuus helpon matkan päässä keskustasta. Keksin myös kiipeillä kallioilla lähempänä 10-tietä. Kartta sanoi sieltäkin löytyvän puistoa nimeltä Paaskunnanpuisto, itse tykkäsin tuon kallioista. Tuon vieressä asui muuan Aleksi Valavuori jonkin aikaa. Naapuritalossa ex-vapaaottelija Teemu Packalén, joka on tainnut pois muuttaa myös.
Sitten tuosta Vasaramäestä kun jatkaa, löytää myös Kuukkelinpuiston Hurttivuoressa. Ei kovin pitkää matkaa tarvitse siirtyä radan toiselle puolelle ja sen vierustaa pitkin mukavaa käveltävää tietä. Kallioilla kun olen kiipeillyt enemmänkin, on tuossa oikeastaan matkan varrella Mikkolanmäen bunkkerit.