Aina luotettava Seiska raportoi melko yllättävää tietoa turkulaisen kiekkoväen ja muidenkin naamannäyttäjien mekasta, Olavin Krouvista. Jutun mukaan Olkussa olisi harrastettu ns. kassan ohi myyntiä ja summasta (600 000€) päätellen homman on pakko olla ollu melko pitkäkestoista ja suunnitelmallista.
Pienimuotoisen omatoimisen selvittelyn mukaan pitkäaikainen ravintolapäällikkö, ihmiskyrpä, joka on tiskin takana heilunut vuosikaudet, olisi kengitty helvettiin juuri näihin ko. välistävetoihin liittyen. Kaiken kaikkiaan melko ällistyttävä juttu, mutta toisaalta en yhtään ihmettele, jos tämä mulqvisti olisi oikeasti syyllinen näihin epäiltyihin rikoksiin.
Aika paljon olen aikoinani rahojani Olkkuun kantanut ja parit vähän isommat kekkeritkin siellä olen järjestänyt, mutta silti tämä runkku on aina katsellut mua pisin nokanvarttaan ja ollut niin minua kuin muitakin ei-julkkiksia kohtaan todella töykeä ja surkea asiakaspalvelija. Olenkin ihmetellyt, miten tämä seppä on onnistunut pitämään työpaikkansa, kun muu Olkun henkilökunta on aina ollut helvetin ystävällistä ja palvelualtista.