Agentti vaihtoon, olisi noilla näytöillä pitänyt milliin per kausi päästä.
Ai millä näytöillä? Yksi kausi NHL:ää ja siellä 20 pistettä. Ei noilta pohjilta oikein enempää voi vaatia kuin yhden suunnan minimin. Agentti teki työnsä.
Agentti vaihtoon, olisi noilla näytöillä pitänyt milliin per kausi päästä.
Lisätään vielä, että jos tie nousee pystyyn Pensissä, niin saattaa kelvata myös waiverseista jollekin. Nyt vain pari vuotta kovaa duunia, NHL-pelaajaksi kasvu ja sitten tulee parempaa pahviakin kouraan.Hyviä perusteluja yllä. Lisättäköön, että minimiliksalla nousee myös helpommin tiukan budjetin joukkueessa kokoonpanoon tai pääsee treidin kautta tapissa olevan joukkueen pudotuspelivaraksi.
Itse olen aina ihmetellyt ajatusta, että tällaisille pelaajille ei olisi tarvetta. Toki yksi syy Big Macin sopimukseen on Rempe - joka osaa myös pelata jääkiekkoa verrattuna vaikka herraan itseensä tai Reavesiin, mutta koska on niin suuri fyysinen uhka jäällä, niin tarvitsee ehdottomasti vastakappaleen vastustajalta. Ei pelkästään face-to-face, vaan koska vastustajan jokainen pelaaja joutuu olemaan varuillaan kaukalossa Rempen kanssa, niin olisi itselläkin hyvä olla pelaaja joka aiheuttaa samoja tuntemuksia Rangers-pelaajille jäällä ollessaan.Kyllä se niin taitaa olla, että näille macdermideille, rempeille ja reaveseille on edelleenkin kysyntää NHL:ssä, vaikka kiekolliset taidot vähän rajalliset olisivatkin.
Uskon että myös Pens tulee jonkun romuluun ensi kaudeksi hankkimaan, mutta Carolina pasifisti-lätkää pelaavana tuskin vieläkään uskoo, että joukkueen olisi oltava myös ilkeä.
Missä ihmeessä näin älytön huhu on ollut?Erikoinen treidi. Saas nähdä mitä kaikkea siellä tulee vielä tapahtumaan. Marner oli jossain villeissä huhuissa menossa sinne ja kai siinä sitten Sergachev lähtisi Torontoon, mikäli näin kävisi. Jääkö sitten Stamkos tai jääkö enää rahaa Stamkosiin?
Erikoinen treidi. Saas nähdä mitä kaikkea siellä tulee vielä tapahtumaan. Marner oli jossain villeissä huhuissa menossa sinne ja kai siinä sitten Sergachev lähtisi Torontoon, mikäli näin kävisi. Jääkö sitten Stamkos tai jääkö enää rahaa Stamkosiin?
Missä ihmeessä näin älytön huhu on ollut?
Minä olen nähnyt lähinnä huhuja, että Nashville on kiinnostunut Marnerista. Tällä kaupalla saisi tilaa ainakin palkkakattoon hänen hankkimistaan varten. Toiseen suuntaan Saros ja muuta sälää?Erikoinen treidi. Saas nähdä mitä kaikkea siellä tulee vielä tapahtumaan. Marner oli jossain villeissä huhuissa menossa sinne ja kai siinä sitten Sergachev lähtisi Torontoon, mikäli näin kävisi. Jääkö sitten Stamkos tai jääkö enää rahaa Stamkosiin?
Minä olen nähnyt lähinnä huhuja, että Nashville on kiinnostunut Marnerista. Tällä kaupalla saisi tilaa ainakin palkkakattoon hänen hankkimistaan varten. Toiseen suuntaan Saros ja muuta sälää?
Ihan ymmärrettävä isopalkkaisen pelaajan poisto GM Trotzilta.