Robin Big Snake
Jäsen
Joskus tätä vähän huonommista piti maksaa Taylor Hall, joten ihan hyvää kaupantekoa.
Tämä on vähän kohtuuton kortti millekään treidille.
Joskus tätä vähän huonommista piti maksaa Taylor Hall, joten ihan hyvää kaupantekoa.
Amalie Benjamin on TwitterSitten vuoden lätkii Rangersissa ja menee ensi vuonna sinne, minne jo tänä kesänä alustavasti neuvotteli sopimuksen. Tämä siis se worst case -scenario Rangersille.
Toisaalta osasyynä halvahkolle kauppahinnalle voi juuri olla se, että Trouba ei tee jatkoja Rangersiin. Tuolla hinnalla kannatti ilman muuta ottaa, ja laittaa sitten vaikka deadlinella kiertoon first + prospect pakettia vastaan. Mietityttää kyllä, että eikö miltään joukkueelta ollut parempaa pakettia Troubasta tarjolla? Tuohon olisi ainakin kylkiäisenä voinut Kulikovin sopimuksen dumpata.
Tässä se ydin piilee. Itse olen varsin epäileväinen sen suhteen, saako Trouba ikinä tasaisuutta puolustuspelaamiseensa ja lisää juonikkuutta pelin/kentän näkemiseensä. Toistaiseksi siitä on ollut vain viitteitä. Pahimmillaanhan Trouba on ollut jopa pieni riippakivi Jetsin pakistossa, ja useinmiten on pelannut kolmos-nelospakin tasolla Buffyn ja kumppanien viedessä isommat vastuut.
Tiedät kyllä, etten kirjoittanut noin. Kyse on oikeastaan yksinomaan siitä, minkälainen soppari Trouballe tehdään. Jetsissä nähtiin viitteitä maksimipotentiaalista aivan liian harvoin siihen nähden, että nyt on todennäköisesti tulossa aika pirun iso sopimus.Nuori huippu pakki joka puolustaa hyvin ja tekee tulosta myös toisessa päässä, on riippakivi ja kolmos-nelospakki. Ei huonosti kolmos-nelospakilta.
Tiedät kyllä, etten kirjoittanut noin. Kyse on oikeastaan yksinomaan siitä, minkälainen soppari Trouballe tehdään. Jetsissä nähtiin viitteitä maksimipotentiaalista aivan liian harvoin siihen nähden, että nyt on todennäköisesti tulossa aika pirun iso sopimus.
Jacob Trouba jäi Jetsissä Buffin sekä välillä Myersin taakse. Hän joutui pelaamaan väärää puolta monellakin kaudellaan, koska tasoltaan mies ei ole todellakaan kolmosparin kamaa. Viime kaudella sai enemmän vastuuta ylivoimalla, minkä vuoksi tehot nousivat reilusti. Jos otetaan aiemmat kaudet vertailuun ja lähdetään vertaamaan 5vs5 tehoja, niin paremmalla prosentilla niitä on tullut edelliskausina. 16-17 kaudella vain 4 pistettä ylivoimalla, 17-18 kaudella 3 kipaletta ja nyt tosiaan 18 pistettä ylivoimalla. Valta-osa luonnollisesti selittyy Buffin poissaoloista, mutta potentiaalia löytyy ylivoimaa pyörittämään. Hän on myös puolustuspäässä todella hyvä, vaikka täällä on toisin mainittu.Joo, toki sopimuksen suuruus vaikuttaa, mutta Trouba on toisaalta ihan parhaasta päästä nuoria puolustajia ja myös näyttöjä hyökkäyspäässäkin. Se sopimus mikä nyt tuntuu suurelta, voi olla 4-5 vuoden päästä ihan normaali tai lottovoitto.
Mielenkiintoista on myös kenestä haetaan verrokkia Trouballe kun sopimusta lähdetään sorvaamaan. Varmaan lähin verrokki on Lindell, mutta toisaalta ainakin pisteissä Trouballa on paremmat näytöt, vaikka se ei kaikkea kerrokaan. Silti se on vahva neuvotteluvaltti. Veikkaan jotain 7 alkavaa.
Toinen iso juttu on se, että nyt Trouba pääsee todennäköisesti pelaamaan enemmän ja erilaisessa valmennuksessa ensi kaudella, näilläkin on merkitystä sen suhteen miten se peli- ja pelaaja kehittyy.
Tarkoitat varmaan Morrisseyta etkä Myersia?Jacob Trouba jäi Jetsissä Buffin sekä välillä Myersin taakse. .
Eihän tässä ole mitään järkeä? Jets saivat parempia tarjouksia muualta, ainakin Penguinsilta jos tiettyihin artikkeleihin on luottaminen. Oletettavaahan nimeomaa on, että Trouba halusi juuri Rangersiin ja on valmis pitkään jatkosopimukseen heidän kanssaan, minkä vuoksi mielestäni treidissä olisi ehdottomasti pitänyt olla pykälä jatkosopimuksen kannata.Toisaalta osasyynä halvahkolle kauppahinnalle voi juuri olla se, että Trouba ei tee jatkoja Rangersiin. Tuolla hinnalla kannatti ilman muuta ottaa, ja laittaa sitten vaikka deadlinella kiertoon first + prospect pakettia vastaan. Mietityttää kyllä, että eikö miltään joukkueelta ollut parempaa pakettia Troubasta tarjolla? Tuohon olisi ainakin kylkiäisenä voinut Kulikovin sopimuksen dumpata.
En, vaan oikean puolen peluutusta. Morrissey leftinä saa varmasti pitää paikkansa, kun hänellä ei tasokasta haastajaa ole. Siksi painotin tuota väärällä puolella pelaamista, mistä Trouba ei tykkää lainkaan. Häntä peluutettiin vasemmalla, mutta itse haluaisi pelata oikealla. Häntä siis peluutettiin väärällä puolella, antaen Buffin ja Myersin pelata omilla ja hänen tasonsa ei kuitenkaan ole kolmosparin pakki, niin joutui hän pelaamaan väärällä puolella. Morrisseyn takia Trouba ei ainakaan lähtenyt.Tarkoitat varmaan Morrisseyta etkä Myersia?
Eihän tässä ole mitään järkeä? Jets saivat parempia tarjouksia muualta, ainakin Penguinsilta jos tiettyihin artikkeleihin on luottaminen. Oletettavaahan nimeomaa on, että Trouba halusi juuri Rangersiin ja on valmis pitkään jatkosopimukseen heidän kanssaan, minkä vuoksi mielestäni treidissä olisi ehdottomasti pitänyt olla pykälä jatkosopimuksen kannata.
En kyllä muutenkaan tajua, miksi muka Jets oli pakotettu kauppaamaan hänet juuri Rangersiin vaikka Trouba niin halusi. Ei Trouballa ollut mitään pykäliä sopimuksessaan, Jets oli vapaa kauppaamaan hänet ihan mihin tahansa tiimiin kunhan hinta oli kohdillaan.
No, Trouba nyt on kuitenkin kolmantena AVG TOI tasakentällisin Morrissey ja Buffin takana (Muistaakseni jonain vuosina toisenakin) viimeisen tyyliin 4 vuoden ajalta, joten ei Myers kyllä Troubalta ole minuutteja syönyt.En, vaan oikean puolen peluutusta. Morrissey leftinä saa varmasti pitää paikkansa, kun hänellä ei tasokasta haastajaa ole. Siksi painotin tuota väärällä puolella pelaamista, mistä Trouba ei tykkää lainkaan. Häntä peluutettiin vasemmalla, mutta itse haluaisi pelata oikealla. Häntä siis peluutettiin väärällä puolella, antaen Buffin ja Myersin pelata omilla ja hänen tasonsa ei kuitenkaan ole kolmosparin pakki, niin joutui hän pelaamaan väärällä puolella. Morrisseyn takia Trouba ei ainakaan lähtenyt.
Edit: ole lähdössä on kuitenkin lähtenyt.
Ei minuutteja, ainoastaan pelipaikan.No, Trouba nyt on kuitenkin kolmantena AVG TOI tasakentällisin Morrissey ja Buffin takana (Muistaakseni jonain vuosina toisenakin) viimeisen tyyliin 4 vuoden ajalta, joten ei Myers kyllä Troubalta ole minuutteja syönyt.
Miten? Mitä? Mä oon missannut nyt jotain Kevin Hayesista.
Miten? Mitä? Mä oon missannut nyt jotain Kevin Hayesista.
Minun muistikuvan mukaan ovat samankaltaisia pakkeja sekä pelityyliltään että olemukseltaan. Katsellaan ensi kaudella miten oikeasti vertautuvat toisiinsa suihkareissa.En tiedä mitä tarkoitat toisella Morrisseylla, mutta ainakaan itse en pidä Pionkia lähellekään Morrisseyn tasoisena. En nyt enkä tulevaisuudessa.
Minun muistikuvan mukaan ovat samankaltaisia pakkeja sekä pelityyliltään että olemukseltaan. Katsellaan ensi kaudella miten oikeasti vertautuvat toisiinsa suihkareissa.
Heitti varmaan että 50 milliä ois kiva. Chuck Fletcher latoi sen pöytään. Ei se ole hullu joka pyytää. Vaikka kieli poskellakin.
Hirvittää tämä sopimus vertailukohtana, kun Doug Armstrong alkaa hiljalleen hieromaan jatkoa Brayden Schennin kanssa. Schennillä kuitenkin +50p kausia neljä alla, joista yhdellä 70p. Lisäksi suunnilleen saman roolin ja saman ikäisiä pelaajia.
Köyhän miehen Doughty sanon minä. Eri valmennuksessa ja mieluisammassa ympäristössä tästä miehestä voidaan saada irti vaikka mitä.
Ei minuutteja, ainoastaan pelipaikan.
Edit: rautalankaa hain, meneeköhän nyt paremmin.
Ei se peliaka, vaan se pelipuoli. Ei ne minuutit mitään kerro, jos Trouba joutuu pelaamaan 30 minuuttia illassa väärällä puolella. Ymmärrätkö nyt asian? Olet kirurgi, mutta joudut operoimaan leikkaussalihoitajana, koska kirurgin paikat ovat ”täynnä”. Tai kokkina, koska on liikaa tarjoilijoita, mutta olet kuitenkin tarjoilija.