Kalastelin vain. Riisi oli lisäke, mutta juoma kaatui.Hieno kaupunki, koska olen siellä useasti vieraillut. Vastauksena toki väärä. Pahoitteluni.
Toki kiinnostaa myös kuinka päädyit vastaukseesi.
Kalastelin vain. Riisi oli lisäke, mutta juoma kaatui.Hieno kaupunki, koska olen siellä useasti vieraillut. Vastauksena toki väärä. Pahoitteluni.
Toki kiinnostaa myös kuinka päädyit vastaukseesi.
Tiex
Anagrammi.
Niin lähellä ja samalla niin kaukana. Valitettavasti.Lima. Selitys: Tiex anagrammi sanasta exit = ulos. Ulkona on ilmaa, josta saadaan anagrammi sanaan ilma = lima = Lima
Niin lähellä ja samalla niin kaukana. Valitettavasti.
Mietipä hetki, koska olit jo ratkaisun äärellä.
Niin lähellä ja samalla niin kaukana. Valitettavasti.
Mietipä hetki, koska olit jo ratkaisun äärellä.
Juu, mutta ei.Buenos Aires. Exit = ulos, ulkona on hyvä ilma = Buenos Aires.
Oli se toinen mitä mietin jo alussa.
Ei tarvinnut noin kauas mennä kuin @Steril, koska hyvin läheltä löytyi oikea vastaus.Soul :)
Kirjainten järjestyskin täsmää.
Soul :)
Kirjainten järjestyskin täsmää.
Tätä kai kutsutaan nykykielessä twistiksi ja sitä tarjottiin.No niin, paskaa tuli haukattua taas. Kirjaimet olivat vieläpä samalla tavalla nurinpäin kuin itse esimerkissä.
Tästä jäi taas vaihteeksi sellainen olo, kuin oltaisiin herkkulautanen ryöstetty nenän edestä sillä välin kun kaivan esiin aterimia. Vieläpä "oma heimoveli" kaiken kukkuraksi asialla.Tätä kai kutsutaan nykykielessä twistiksi ja sitä tarjottiin.
Hyvin sä ihan tyhjän maalin rakensit kyllä, vaikka itse sen jälkeen lähditkin tämän kauden K-Espoon tavoin takaisin kulmiin pyörimään - oli itsellä helppo puttaus tyhjiin.Tästä jäi taas vaihteeksi sellainen olo, kuin oltaisiin herkkulautanen ryöstetty nenän edestä sillä välin kun kaivan esiin aterimia. Vieläpä "oma heimoveli" kaiken kukkuraksi asialla.
Perkele.