Aijai, olisi ollut minun heiniä!My bad, väärä kaasu (neon lyhennetään Ne). Kemia ei ollut koskaan meikäläisen vahvuusaluetta (kuten eivät varsinaisesti mitkään muutkaan lukuaineet).
Aijai, olisi ollut minun heiniä!My bad, väärä kaasu (neon lyhennetään Ne). Kemia ei ollut koskaan meikäläisen vahvuusaluetta (kuten eivät varsinaisesti mitkään muutkaan lukuaineet).
Niinpä niin, kannattaa seurata piilosanaketjua, senkin kemisti. Ja maantieto-osaaja.Aijai, olisi ollut minun heiniä!
Kemia vei omalla tavallaan yllättävänkin ison siivun viikonlopusta - olin nimittäin kemistien vuosijuhlilla lauantaina. Myös erinäisiä etyylialkoholeja tuli asiaan kuuluvasti nautiskeltua.Niinpä niin, kannattaa seurata piilosanaketjua, senkin kemisti. Ja maantieto-osaaja.
Et kuitenkaan puistoon eksynyt hakemaan lisäkokemusta kemisteiltä?Kemia vei omalla tavallaan yllättävänkin ison siivun viikonlopusta - olin nimittäin kemistien vuosijuhlilla lauantaina. Myös erinäisiä etyylialkoholeja tuli asiaan kuuluvasti nautiskeltua.
Tulee mieleen vanha lasten laulu: Putte Possun nimipäivät. Siellä kaikilla oli niin mukavaa…oi jospa oisin saanut olla mukanaaa….Kemia vei omalla tavallaan yllättävänkin ison siivun viikonlopusta - olin nimittäin kemistien vuosijuhlilla lauantaina. Myös erinäisiä etyylialkoholeja tuli asiaan kuuluvasti nautiskeltua.
Ei sentään. Kerhohuoneella jatkoiltiin, puistokemisteillä ei ollut sisäänpääsyä.Et kuitenkaan puistoon eksynyt hakemaan lisäkokemusta kemisteiltä?
Tuli laulettua tuotakin!Tulee mieleen vanha lasten laulu: Putte Possun nimipäivät. Siellä kaikilla oli niin mukavaa…oi jospa oisin saanut olla mukanaaa….
Avaan pelin, ja muut saa jatkaaNo niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
Juu, mutta ei kuitenkaan.Avaan pelin, ja muut saa jatkaa
Kairo
Yli puoli tuntia jo kulunut...No niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
NikosiaYli puoli tuntia jo kulunut...
Paineistetaan teitä. Mikä pääkaupunki?
Pikku rikollisia
Täyttä hepreaa, ei aukea. Tai jospa heprea on se vihje?No niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
Yritän uudestaanNo niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
Ei heprea ole vihje, mutta tavallaan kielistäkin on kysymys.Täyttä hepreaa, ei aukea. Tai jospa heprea on se vihje?
Jerusalem
Ei, ei ole tämäkään oikein. Olisi toki voinut olla eli kiitos yrityksestä.Yritän uudestaan
Tokio
Voisiko joku selittää, kun ei aukene.@Patarouva han sen keksi. Oivallista!
Ajattelin että rikollinen Niko Ranta-aho, pieni rikollinen Nikonen ja rikollisia Nikosia.Voisiko joku selittää, kun ei aukene.
Ottamatta kantaa henkilöön tai henkilöihin niin on olemassa sangen tunnettu(ja) rikollisia, joiden etunimi on Niko. Diminutiivi eli pienennys tuosta on pikku Niko - Nikonen. Monikkomuodossa Nikosia. Tällaista pohdin.Voisiko joku selittää, kun ei aukene.
Mää olen niin hidas. H I D A S K E R T A K A I K K I A A N!Ajattelin että rikollinen Niko Ranta-aho, pieni rikollinen Nikonen ja rikollisia Nikosia.
KokeillaanNo niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
Puolitoista tuntia kulunut - yksi yritys.No niin nuoriso tai te muut mukamas nopeat. Tässä helppo pikakilpailu. Kyseessä pääkaupunki:
tiex
Uskomattoman hieno selitys - nostan hattua, mutta ei, ei sittenkään vakuuttanut minua. Kiitos!Kokeillaan
Taipei
Hakee vähän kaukaa: "tie" lausutaan "tai" ja X:stä tulee mieleen Musk, joka on PayPal-mies ja kas kummaa Pay lausutaan "pei"!
Pariisi?Puolitoista tuntia kulunut - yksi yritys.
Painetta edellisen päälle - eikä ole helppo (pysytään pääkaupungeissa):
Tuolla puolen lisuke, lopussa Glendlough.
Hieno kaupunki, koska olen siellä useasti vieraillut. Vastauksena toki väärä. Pahoitteluni.Pariisi?