Ei. Ajattelet liian monimutkaisesti. Vastaus koostuu kahdesta asiasta, negatiivisuudesta ja yhtiöstä.4. Raisio (Jos olisi negatiivista tulosta tekevä yhtiö?)
Ei valitettavasti.No yritetään nelosta
Nokia
Älä menetä toivoasi, vaikka tämäkin on väärin.Menee jo epätoivoiseksi, mutta kokeillaan edelleen nelosta:
4. Ähtäri
En hakenut tätä, mutta nyt ollaan ratkaisemassa vastausta oikealla tavalla.Vielä kerran nelosta, ettei @heketsu88 ehdi
Imatra , i on ioni joka on negatiivinen ja matra on moottorialan yritys
Elektroniikkaa (kemiaa) ja kansainvälinen yritys.En hakenut tätä, mutta nyt ollaan ratkaisemassa vastausta oikealla tavalla.
Tätähän tarjottiin jo ja väärien lokeroon meni.No sitten nelonen on
Espoo
Minä en kurki noita vastauksia, kun haluan itse pähkäillä. Tää on niin kivaa.Tätähän tarjottiin jo ja väärien lokeroon meni.
Tämä on hei joukkuepelaamista oikean vastauksen löytämiseksi!Minä en kurki noita vastauksia, kun haluan itse pähkäillä. Tää on niin kivaa.
Ahaa, ja minä vain potkin muita kuin Iivo pahapäisenä. Alan pelata joukkuepeliä, senkin parantaiset.Tämä on hei joukkuepelaamista oikean vastauksen löytämiseksi!
Ei ole.No sitten nelonen on
Espoo
Sieltä kaasuteltiin oikeaan vastaukseen.Alavus
No kokeillaan 10.Nyt olen tosi pahoillani. Kympin vihjeestä on kirjoittaessani tänne pudonnut viimeinen sana pois. Ei kannattaisi kiireellä hutiloida perjantaina työviikon jälkeen.
10. Peitteenä metalli hyväksytty.
Jee! Nyt meni oikein.No kokeillaan 10.
Sulkava --> Sulka linnun peitteenä, v ---> Vanadiinin kemiallinen merkki ja a on hyväksytty suoritus ylioppilaskokeessa/pro gradu-tutkielmassa.
Sähän olet ihan liekeissä eli oikein meni.Kokeillaan seiskaa.
Muurame --> Muu on toinen, Ram --> Ram-muisti ja e on euron lyhenne.
Tänään on hyvä päivä!Sähän olet ihan liekeissä eli oikein meni.