Sateentekijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Voi vittujen käki. Olisi nyt jäänyt eloon tuskissaan...
Saakeli. Ampuja on sitten kuollut. Olisi nyt pysynyt vihanneksena koko lopun elämäänsä.
Ketä se olisi palvellut? Surevia omaisiako? Eihän vihannes mistään mitään ymmärrä, vaikka vietäisiin sinne torille kivitettäväksi.
Nimenomaan kivitettäväksi. Jos olisi vihannekseksi jäänyt niin hukkaan olisi taas verorahoja mennyt.
ÖÖ, siis vihanneksena kivitettäväksikö?
Jos se olisi selvinnyt niin olisi ollut pysyvästi pahasti vammautunut.Ketä se olisi palvellut? Surevia omaisiako? Eihän vihannes mistään mitään ymmärrä, vaikka vietäisiin sinne torille kivitettäväksi.
Nimenomaan kivitettäväksi. Jos olisi vihannekseksi jäänyt niin hukkaan olisi taas verorahoja mennyt.
Tekijä oli täysi-ikäinen eikä välttämättä missään tekemisissä vanhempiensa kanssa. Kuitenkin, mielestäni vanhempien kasvatusvastuuta ei saa tässä tilanteessa unohtaa. Nyky-yhteiskunnassa vain kiire ja raha menevät kasvatuksen edelle, paljon enemmän saisi tukea lapsiperheitä niin voisi vanhemmillakin olla aikaa kasvatukselle.Ei ole tekijän vanhempia näkynyt sairaalassa, jotenkin outoa. Ovatko niin shokissa etteivät vastaa puhelimeen taikka eivät vaan kykene tekemään mitään.
JEejeee myllyt sallittava!
Mistä näitä vittupäitä sikiää, luuletko olevasi parempi ihminen kuin tämä joka surmaa porukkaa koulussa? Eiköhän hänkin oikeuttanut toimensa jotenkin, mielestäni on täysin sairasta fantasoida jonkun hengiltä kivittämisellä. Minusta tälläinen sairas väkivallan ihannointi (kuolemantuomio epäinhimillisellä tavalla) on täysin sairasta. Hoitoon joutasitte joka iikka!
Lisäksi joku jo tuolla vaati vidoiden kuvajaakin vastuuseen, jos mä kuvaan kaverin autolla ajelua ja se seuraavana päivänä kännipäissään ajaa jonkun yli niin en kai mä nyt ole mitenkään edesvastuussa!
Mistä näitä vittupäitä sikiää, luuletko olevasi parempi ihminen kuin tämä joka surmaa porukkaa koulussa?
Mikä sikäli on hyvä, että ei saanut suunnittelemattomuuttaan enempää aikaiseksi. Sama homma Jokelassa. Tekijät idiootteja siis kahdella tapaa.
JEejeee myllyt sallittava!
Mistä näitä vittupäitä sikiää, luuletko olevasi parempi ihminen kuin tämä joka surmaa porukkaa koulussa? Eiköhän hänkin oikeuttanut toimensa jotenkin, mielestäni on täysin sairasta fantasoida jonkun hengiltä kivittämisellä. Minusta tälläinen sairas väkivallan ihannointi (kuolemantuomio epäinhimillisellä tavalla) on täysin sairasta. Hoitoon joutasitte joka iikka!
Lisäksi joku jo tuolla vaati vidoiden kuvajaakin vastuuseen, jos mä kuvaan kaverin autolla ajelua ja se seuraavana päivänä kännipäissään ajaa jonkun yli niin en kai mä nyt ole mitenkään edesvastuussa!
Kyllä minä toivon, ettei koko paskaa olisi sattunut. En ainakaan lähtisi tuolla lailla erittelemään 'hyviä' ja 'huonoja' tyyppejä luokassa olleista. Tämä nyt vähän pomppasi esiin, vaikka ymmärrän, että vilperilläkin myllertää mielessä tällä hetkellä.Toivottavasti ei ainakaan luokan opettajalle olisi käynyt mitenkään sillä on loisto tyyppi.
Ihme jeesustelua lehdistöltä noista ampuma-rata videoista, "miksi kukaan ei puuttunut tähän". Vitustako sitä kukaan tietää, että tyyppi joka ampuu radalla kymmenen laukausta menee seuraavaksi ampumaan seuraavat kymmenen laukausta kouluun, jossa tauluina on ihmisten päät, eivätkä radan pahvitaulut. Voisi lehdistö vähän mennä itseensä. Huomenna lehdistö varmaankin lynkkaa tuon poliisin, joka ei ottanut asetta ja lupaa tuolta pois.
Kyllä minä toivon, ettei koko paskaa olisi sattunut. En ainakaan lähtisi tuolla lailla erittelemään 'hyviä' ja 'huonoja' tyyppejä luokassa olleista. Tämä nyt vähän pomppasi esiin, vaikka ymmärrän, että vilperilläkin myllertää mielessä tällä hetkellä.
Ilmeisesti tuo "You will die next" -video on ilmaantunut nettiin vasta tänään aamulla, joten pelkkien ampuratavideoiden perusteella poliisilta yllättävänkin skarppia toimintaa jo se, että ottivat kuulusteluihin.