Mikäli pelaajien terveystilanne sen sallii ja omat halut puoltavat, yrittäisin Nybana antaa mahdollisimman monella pakille jatkosopimuksen(kenellä loppuu). Varakasta on huhuttu, liekö tuo sitten Kurvisen/Kangen korvaaja? Tällä hetkellä laittaisin kyllä jälkimmäisen kiertoon mutta ei dumata vielä. Tiedä vaikka sitten Kousa on se joka lähtee.
Pointtina se, että kuten KJ:n aikana, niin myös tälläkin+seuraavalla meillä on(tällä hetkellä tietty) sama valmentaja ja lähes identtiset systeemit(mitä nyt uutta oppivat Niiden Pelistä ja Noiten Treeneistä) joten tällöin olisi hyvä pyrkiä säilyttämään avainpelaajat samoina. MG:n lähtö tulee tekemään niin ison loven ettei sitä voi korvata. Ville+Kibe? Jos lopettavat, ollaan jo aika suossa.
Kousa - Jatkaako meillä? Löytyykö tahtoa olla vielä vai joko tähyää paremmille liksoille? Pitäisin ehdottomasti jos löytyy halua. Right, kiekollinen, ei näitä ole liikaa.
Usein noi jo nyt huhutut pelaajat ovat pitäneet paikkansa. Onko muita tällä hetkellä kuin Varakas? Kyllä mulle kelpaa mutta ei yhdenkään kiekollisen korvaajaksi. Opitaan nyt jotain tästä case-Marasta eiks jeh...
Kurvinen - Mr. One Shot Knockout, Vanha Luotettava. Fyysinen, näkymätön, perusvarma ja ennenkaikkea halpa. Ainoa este jatkolle on mielestäni se, kestääkö paikat. HIFK:n puolustuspeli kärsinyt heti kun on poissa.
Kanki - Ollut jo 3v, vieläkö löytyy haluja? Omassa roolissaan liigan aatelistoa, en tahtoisi päästää pois. Pleijareissa painonsa arvoinen kullassa. Miinuksena hinta mikä on aika naseva.
Söde - Vuosikymmenen järkytys olisi jos ei saisi jatkoa. Usein saa(myös ak:lta) paskaa niskaansa liikaakiin mutta toisaalta kantaa paljosta vastuuta ja kun on kondiksessa, liigan parhaimpia all-around pakkeja.
Fernholm - Palkkasoturi, lähtee taatusti eteenpäin. Voi olla että loppukauden aikana vielä tekee itsestään rakastetun, musta täyttänyt hyvin ruutunsa mutta en jää itkemään kun lähtee. Kokoonsa nähden pehmeä mutta toisaalta kiekon kanssa näppärä.
+junnut.
Hyökkäys tulee muuttumaan ja paljon. MG, PW(kuka uskoo jatkoon?) kaksi pahinta lähtijää. Pesonen on hyökkäyksen Fernholm, tosin tärkeämpi nyt mutta eikai kukaan odota sen jatkavan? VP+Kibe olisi ehdottomasti saatava jatkamaan.
Telaketjujen osalta antaisin jatkoa Turo Järviselle. Tämä ikisoturi on niin täydellinen leveyttä-rosteriin pelaaja mutta kummasti tota on ollut ikävä tälläkin kaudella kun on saigonilla. Pöystille haluaisin myös jatkoa mutta taitaa tehdän Wärnit ja lähteä isomman peliajan perässä landelle. Näin tekisin itse ainakin. Lisäksi sieltä taitaa painaa Åsten takaa mikäli saa jatkoa.
MV-puoli taitaa olla se kaikkein jännin. Norjasta rakennetaan mun ymmärryksen mukaan vakaata kakkosveskaa ketä pystyy ja voi tarvitessa napata sen piikkipaikan tai sitten stuntata niin ettei pääse syntymään fiaskoa. Uudesta ykkösestä ei ole mitään huhuja kuulunut. Riksman on käsittääkseni mahdollinen mutta itse en lukitsisi näin tärkeää mestaa näin riskille pelaajalle. Yllättäiskö Nybari kerrankin meidät ja toisi jotain brand new?