EI?
Siis mitä h.....tiä! Jos Nordlundille maksettaisiin 80k euroa kaudessa niin on kyllä maailma vääristynyt. Kahdeksankymmentä tuhatta! Näytöt on kuitenkin varsin kevyet. Ja jos tuollaisia summia pyydetään, niin Lapalle propsit säästöstä.
Ja mikäli itse asiasta mitään tiedän, niin Nordlundille tarjottiin Lukosta ja Tepsistä samat rahat, ja hän valitsi tepsin. Ja summa ei todellakaan ollut lähelläkään 80k:ta...
Sikäli mitä itse olen tietoinen tästä sopimuskuviosta niin Lukolle tuli ensin sopimuspaperi nenän eteen jossa oli luku 60t jonka Laiho ja kumppanit hylkäsivät, Tps:lle paperissa oli luku 80t joka hyväksyttiin MUTTA kaikesta tästä tekee mielenkiintoisen se soitto mikä tuli jälkikäteen Lukon toimistolta.. Siinä pyydettiin Nordlundin purkamaan sopimus Tps:n kanssa ja Lukko olisi ollut valmis maksamaan nyt tuon 80t sekä auton ym!
Eli kaikesta tästä saamme kiittää pitkälti Jari Laihon neuvottelu"taitoja", miksi oman kasvatin odotetaan pelaavan "ilmaiseksi" ja oliko tuo pyydetty 60t liikaa? Ei mielestäni!
Siis mitä h.....tiä! Jos Nordlundille maksettaisiin 80k euroa kaudessa niin on kyllä maailma vääristynyt. Kahdeksankymmentä tuhatta! Näytöt on kuitenkin varsin kevyet. Ja jos tuollaisia summia pyydetään, niin Lapalle propsit säästöstä.
Ja mikäli itse asiasta mitään tiedän, niin Nordlundille tarjottiin Lukosta ja Tepsistä samat rahat, ja hän valitsi tepsin. Ja summa ei todellakaan ollut lähelläkään 80k:ta...