Katupartiot – ”nyt voin tuntea oloni turvalliseksi/turvattomaksi”

  • 194 444
  • 1 974

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Juu, he väittävät paljon muutakin, mihin en usko. Poliisin mukaan ei ole ollut väkivaltaisuuksia näiden eri ryhmien välillä. Yksittäisiä rajat kiinni mielenosituksissa sattuneita suvakki vs rajat kiinni kähinöitä en tähän lasku mukaan, ne on olleet yksittäisiä tapahtumia. Toki valitettavia etteivät voi asioitaan ilman väkivaltaa ratkoa. Oliko sinulla sitten toista tietoa missä maahanmuuttajat olisi hakanneet näitä sotureita?

Enhän minä näin väittänyt. Vaan väitin, että turvapaikanhakijoiden hakkaamisessa turvapaikanhakijat vievät odineita kuin mätää kukkoa. Ainakin jos suvaitsevaistenkin hyväksymien medioiden uutisiin voi luottaa.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Höpsis.

Katsos perkele, tässä onkin ihan uusi termi hörhöilypuolelta. Väite on "jokseenkin totta".

Toki tämä sopii hienosti revisionistin maailmankuvaan, jossa ei sillä ole mitään merkitystä kuinka totta joku asia on (tai siis, riittää kunhan asia on "jokseenkin totta"), kunhan se sopii siihen omaan maailmankuvaan.

Kansallissosialismi on kommunismia.

Te natsit olette puhuneet jatkuvasti rodusta, ei lähdetä taas siirtelemään maalitolppia.

Siinähän taas löytyí yksi vitun puupää! Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä on natsismi ja mitä se ei ole?

Se ettet voi nähdä asiaa isossa mittakaavassa, ei tarkoita etteikö sitä asiaa voi tapahtua.

Olen nähnyt euroopan uutisissa pätkiä missä maahanmuuttaja taustaiset muslimi miehet puhuvat euroopan kansoittamisesta omalla verellään. Olen nähnyt myös videoita missä muslimi johtajat puhuvat kansoilleen, euroopan raiskaamisesta. Tämän videon minulle näytti arabi kaverini, joka sanoi tekstityksen olevan oikein käännetty. (Tämä arabi ei ole kellarissani köytettynä vaan elää ihan vapaata elämää)

Me valkoiset olemme heidän mielestä huonoja miehiä kun emme kykene siittämään keskiverto kahta lasta enempää, heillä tuo vastaava luku on yhden vaimon kanssa 6 ja voimoja voi olla tuon saman verran, niin voit siitä laskeskella sitten näitä sinun lukemia, että koska se sitten tapahtuu tarkalleen. Minulle tärkeämpää on se ettei sitä pääsisi tapahtumaan.

Kannattaa tutustua videopalvelu youtuben antiin, sieltä saattaa löytää jotain omaa mieltä mullistavaa.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Oletko ihan tosissasi, kun vaikuttaa ihan pirun harhaiselta tämäkin kirjoituksesi? Nämä seikat ovat selvitetty jo tälläkin palstalla aika monta kertaa, enkä todellakaan aio niitä enää sinulle selvittää, katso itse vaikka internetistä. Siinä olit oikeassa, että mennään tässä ketjussa ohi aiheen.

Anteeksi, en ole lukenut kaikkia 48 sivua tästä ketjusta. Mut ei kai asioiden kertaaminen ole harhaista?? Ja usko pois internettiä olen selaillut tämän asian tiimoilta. Sun ei tarvi mulle selventää mitään, tuskin edes siihen pystyisit. Näyttää oma mielikuvasi olevan niin kaukana todellisuudesta. Suosittelen pään pois ottamista perseestä.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Enhän minä näin väittänyt. Vaan väitin, että turvapaikanhakijoiden hakkaamisessa turvapaikanhakijat vievät odineita kuin mätää kukkoa. Ainakin jos suvaitsevaistenkin hyväksymien medioiden uutisiin voi luottaa.


Juu nyt tajusin, mitä tarkoitit. Pitäisi keskittyä kun lukee :) Pahoitteluni väärinymmärryksestä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Anteeksi, en ole lukenut kaikkia 48 sivua tästä ketjusta. Mut ei kai asioiden kertaaminen ole harhaista?? Ja usko pois internettiä olen selaillut tämän asian tiimoilta. Sun ei tarvi mulle selventää mitään, tuskin edes siihen pystyisit. Näyttää oma mielikuvasi olevan niin kaukana todellisuudesta. Suosittelen pään pois ottamista perseestä.
Hyvin ja antaumuksella kuitenkin vetelet, ei siinä mitään, ahhah.
 

Tuamas

Jäsen
Siinähän taas löytyí yksi vitun puupää! Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä on natsismi ja mitä se ei ole?

Se ettet voi nähdä asiaa isossa mittakaavassa, ei tarkoita etteikö sitä asiaa voi tapahtua.

...

Me valkoiset olemme heidän mielestä huonoja miehiä kun emme kykene siittämään keskiverto kahta lasta enempää, heillä tuo vastaava luku on yhden vaimon kanssa 6 ja voimoja voi olla tuon saman verran, niin voit siitä laskeskella sitten näitä sinun lukemia, että koska se sitten tapahtuu tarkalleen. Minulle tärkeämpää on se ettei sitä pääsisi tapahtumaan.

Kannattaa tutustua videopalvelu youtuben antiin, sieltä saattaa löytää jotain omaa mieltä mullistavaa.

Cheers luv.

Vastaukseni oli ensisijaisesti osoitettu palstan ainoalle tunnustautuneelle kansallissosialistille, josta voinee käyttää melko huoletta kansanomaisempaa natsi-nimitystä.

Tilastot ovat siitä kliffoja, että niitä voi itse kukin tutkia ja valaistua.

Minä olen lähinnä tarjonnut teille kuivia tosiasioita hillitsemään hiukan fantasiointianne, toki meni viimeinen vähän vittuiluksi kun jannu rupesi vääntämään "jokseenkin totta"-kuraa.

Toki olette uskossanne ihailtavan vahvoja, mitkään turhat faktat eivät ole tiellä. Tulee ihan mieleen jotkut muut uskonsoturit.

Kannattaa tutustua mm. seuraaviin juttuihin,
- mitä tapahtuu kehitysmaista muuttavien maahanmuuttajien keskimääräiselle lapsiluvulle kun he muuttavat länsimaahan
- mikä on keskimääräinen islaminuskoisen lapsimäärä

Kaikki tilastot ovat löydettävissä esim. täältä Jatkoajasta tai vaikkapa googlella (ei kannata uskoa sitä ensimmäistä blogikirjoitusta, vaan ihan rauhassa hakea tieto esim. jonkun tutkimuslaitoksen tilastojulkaisusta).

Ps. Kaikki mikä on youtubessa, ei välttämättä ole totta.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Cheers luv.

Vastaukseni oli ensisijaisesti osoitettu palstan ainoalle tunnustautuneelle kansallissosialistille, josta voinee käyttää melko huoletta kansanomaisempaa natsi-nimitystä.

Tilastot ovat siitä kliffoja, että niitä voi itse kukin tutkia ja valaistua.

Minä olen lähinnä tarjonnut teille kuivia tosiasioita hillitsemään hiukan fantasiointianne, toki meni viimeinen vähän vittuiluksi kun jannu rupesi vääntämään "jokseenkin totta"-kuraa.

Toki olette uskossanne ihailtavan vahvoja, mitkään turhat faktat eivät ole tiellä. Tulee ihan mieleen jotkut muut uskonsoturit.

Kannattaa tutustua mm. seuraaviin juttuihin,
- mitä tapahtuu kehitysmaista muuttavien maahanmuuttajien keskimääräiselle lapsiluvulle kun he muuttavat länsimaahan
- mikä on keskimääräinen islaminuskoisen lapsimäärä

Kaikki tilastot ovat löydettävissä esim. täältä Jatkoajasta tai vaikkapa googlella (ei kannata uskoa sitä ensimmäistä blogikirjoitusta, vaan ihan rauhassa hakea tieto esim. jonkun tutkimuslaitoksen tilastojulkaisusta).

Ps. Kaikki mikä on youtubessa, ei välttämättä ole totta.


Pahoittelut myös oman moponi karkailusta moottoritien puolelle!

Ymmärrän tilastojasi, ja ymmärrän kantasi muutenkin. Mutta tulevia asioita ei voi oikein tilastoista nähdä, ne ovat ennustuksia. Toki niin ovat nämä meidänkin näkemykset.

Pahoitteluni myös siitä että, väitteeni Lontoon valkoihoisista meni pieleen, siinä ymmärsin/ kuulin uutisen huonosti. Ja totuudessa siinä käsiteltiinkin kouluja ja asuinalueita Lontoossa ja olisko ollu Birnighamissa. Se ei kumminkaan poista sitä etteikö valkoinen rotu ole vaarassa hävitä näiden ylikansoittuvien uskontojen alla.

Sanotaan nyt että vasta opiskelen asiaa, eli asia virheitä tulee, koitan niitä tietenkin karsia pois. Tiedän ettei kaikki youtube videot ole totta, sitä samaa vosin sanoa kaikesta muustakin. Kaikki ei ole totta vaikka lehdessä/uutisissa niin sanotaan, Ihmisiä johdetaan harhaan ihan tarkoituksella. Tästäkin syystä virheitä tulee.

Blogikirjoitukisa en lue ollenkaan, minkään asian kohdalla. Yleensä täyttä tuubaa, yhden sankarin mielipiteitä.

Olet myös ihailuttavalla tavalla varma omista mielipiteistäsi, jatketaan molemmat omalla polulla ja avarretaan toisiamme.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ja totuudessa siinä käsiteltiinkin kouluja ja asuinalueita Lontoossa ja olisko ollu Birnighamissa. Se ei kumminkaan poista sitä etteikö valkoinen rotu ole vaarassa hävitä näiden ylikansoittuvien uskontojen alla.
Kerrotko tästä vähän lisää, en nimittäin ymmärrä.

Minulla olisi yksi kysymys, joka saattaa johtaa jatkokysymyksiin. Onko hädänalaisten ihmisten auttaminen oikein?
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kerrotko tästä vähän lisää, en nimittäin ymmärrä.

Minulla olisi yksi kysymys, joka saattaa johtaa jatkokysymyksiin. Onko hädänalaisten ihmisten auttaminen oikein?


Eli siis näin uutispätkän Lontoosta, oisko ollut cnn uutiset. Missä käsiteltiin sitä että sielä on valkoinen rotu (synt.peräinen. Englantilainen rotu) Jäämässä vähemmistöksi. Luulin asian olevan koko lontoon ongelma, mutta se olikin "vain" muutamalla asuinalueella ja kouluissa. Sama ongelma on myös Birnighamissa, ja Saksassa, aluita en enää muista, Nimimerrki Tuamas minua sitten valaisi jollain käppyröillä, mitkä todisti että ainakin vielä vuonna 2014 valkoinen rotu oli enemmistöä näillä mainitsemillani alueilla.

Tosin jäi sellainen asia huomioimatta että kuinka hyvin näkyy noissa vuoden vanhoissa tilastoissa tämän hetkinen tilanne. He ottavat vieläkin enmmän pakolasia sisän kuin Suomi.

Vastaus kysymykseesi on: Kyllä heitä pitää ehdottomasti auttaa, mutta ei niin että alkuperäinen väestö kärsii. Apu tulisi lähettää paikanpäälle, sieltä me voisimme valikoida ihmisiä sen hädän peruteella. Tällä hetkellä otamme sisään ne keillä on rahaa maksaa itsensä tänne.

Se apu mitä nyt anamme on isossa kuvassa yhtä hyödyllistä kuin airo saharassa, se auttaa vain murto-osaa siitä massasta mikä apua tarvitsee, eikä siitäkään voida olla varmoja meneekö apu oikean paikkaan.
 
Selittyy millä tahansa, fakta on kuitenkin, että erirotuiset nousevat kokoajan väestö-osuudessa prosenteissa länsimaissa. Mustien ja lähi-itäläisten syntyvyys on arviolta 30-70% (en muista tarkkoja lukemia) korkeampi kuin valkoisilla, ja valkoisten syntyvyys on noin 1.4-1.9, mikä tarkoittaa että valkoiset menettävät noin 1/4 tai 1/5 väestöstään jokaista sukupolvea kohden, kun taas muunrotuisilla osuus nousee maahanmuuton, pakolaistulvan ja korkeamman syntyvyyden myötä. Ei todellakaan ole mitään "hömpänpömppää" nuo arviot.
Pew ennustaa muslimiväestön kasvuvauhdin Euroopassa taittuvan nykyisestä 1,8%:sta 1,2%:iin tämän ja seuraavan vuosikymmenen aikana.
http://www.pewforum.org/files/2012/07/MDII-graphics-webready-82.png

Mutta mitäs faktoista kun neekerit ja juutalaiset ja islam.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vaikkei minulta kysyttykkään niin haluan vastata tähän silti: Ei ole oikein kun se tehdään paikallisten kustannuksella.
Vastaus kysymykseesi on: Kyllä heitä pitää ehdottomasti auttaa, mutta ei niin että alkuperäinen väestö kärsii.
Eli tämä on kustannuskysymys.

Onko ihan kaikki kustannukset (eli se kärsimys) väärin? Jos vaikka jokainen suomalainen maksaa yhden euron, että voidaan auttaa hädässä olevia, onko se liikaa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko ihan kaikki kustannukset (eli se kärsimys) väärin? Jos vaikka jokainen suomalainen maksaa yhden euron, että voidaan auttaa hädässä olevia, onko se liikaa?

Ei ole väärin. Tosin suomalaiset eivät maksa sitä yhtä euroa edes meidän vanhusten huoltoon, opiskelijoille tai vaikkapa kodittomille saatika ihmisille jotka suurella porukalla jonottavat ruokaa. Toisarvoisia ovat koska isosti koulutetut maahan pyrkijät. Heissähän on tulevaisuus ja heitähän pitää auttaa ensisijaisesti. Ottamalla vaikka velkaa luokkaa miljardin. Pienistä summista siis kyse.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei ole väärin. Tosin suomalaiset eivät maksa sitä yhtä euroa edes meidän vanhusten huoltoon, opiskelijoille tai vaikkapa kodittomille saatika ihmisille jotka suurella porukalla jonottavat ruokaa. Toisarvoisia ovat koska isosti koulutetut maahan pyrkijät. Heissähän on tulevaisuus ja heitähän pitää auttaa ensisijaisesti. Ottamalla vaikka velkaa luokkaa miljardin. Pienistä summista siis kyse.
En tiedä tästä paljoa. Kertoisitko minulle lisää tuosta, miten opiskelijoille, vanhuksille, kodittomille ja muille vähäosaisille ei tehdä tulonsiirtoja?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En tiedä tästä paljoa. Kertoisitko minulle lisää tuosta, miten opiskelijoille, vanhuksille, kodittomille ja muille vähäosaisille ei tehdä tulonsiirtoja?

En oiken tedä mitä tarkoitat. Voisitko kertoa hieman tarkemmin.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Tarkoitin siis sitä että, yksinäisiä 25-40 vuotiata miehiä otetaan sisään. Mikälainen mies jättää lapsensa ja vaimonsa sota-alueelle, kun itse matkaa toiseen maahan turvaan?

Jos maahan tulee enimmäkseen 25-40 vuotiaita miehiä, niin sittenhän nuo apokalyptiset pelot muslimien ylivallasta ja enemmistöasemasta vuoden 2050 (vai oliko se jokseenkin totuus 2070?) tienoilla saattavat olla jopa perusteettomia. Vaikka homoliitot sallittaisiinkin.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eli tämä on kustannuskysymys.

Onko ihan kaikki kustannukset (eli se kärsimys) väärin? Jos vaikka jokainen suomalainen maksaa yhden euron, että voidaan auttaa hädässä olevia, onko se liikaa?

Ei. Kaikki kustannukset ei ole väärin. Tässä video havainnolistamaan omaa mielipidettäni, olen siis samoilla linjoilla tämän Jani Salomaan kanssa.
A studio 2015 09 04 Jakso 18 Päästä pakolainen kotiisi - YouTube

Videossa siis Jani toteaa että, suuntaamalla apu sinne missä sitä tarvitaan, eli pakolaisleireille ja noille rajoille missä pakolaisia on paljon jumissa, niin me saataisiin autettua heitä keitä avun tarve koskettaa. Sekaan ei mahtuisi ns. vapaamatkustajia ketkä tulee tänne nostattamaan raiskaus ja rikollis tilastoja.

Tällä olisi myös sellainen myönteinen vaikutus, kun rajat laitettaisiin kiinni ihan kaikkialla euroopassa ja ruvettaisiin hakemaan kriisi alueilta näitä lapsiperheitä eurooppaan. Kiitollisuuden velassa he kouluttautuisivat prosentuaalisesti paremmin (näin anakin itse toimisin.) Saataisiin oikeasti koulutettua väkeä lisää veronmaksajiksi. Nythän tilanne menee niin että peräti 9% tänne saapuneista maahanmuutajista on saatu työllistettyä, lopuista on tullut joko rasite meidän yhteiskunnalle tai heidät on karkoitettu maasta. Ja ennen kun tähän kerkee joku suvisuvakki pätemään niin, joo suomalaisiakin jää työttömyyden ulkopuolelle, mutta siinä on se ero että heistä olemme ihan oikeasti vastuussa.

Ainoa kysymys mikä tässä ihmetyttää, on se kun päätäjät puhuvat uusista työntekijöistä, miten me saadaan nämä työllistettyä kun ei me saada omaakaan nuorisoa työllistetyä, lisäksi joka vuosi häviää enemmän työpaikkoja kun tulee lisää. Tähän yhtälöön ei sovi kyllä se että näistä pakolaisista tulisi meille veronmaksajia. En kirjoittanut pitkää matikkaa, mutta luulen että tässä on joku matemaatinen pulma.

Ja sehän on kuin lumipallo efekti, samalla siis loppuisivat nämä hukkumiset välimereen kun ei heidän enää tarvitse matkustaa kumiveneillä ja pakettiauotoilla ensin meren yli ja siitä koko euroopan halki. Rikollisuus ei saisi salakuljetuksesta rahaa, eli luultavasti isis tai isot huume kartellit joutuisi keksiä muita keinoja rahoitukselleen.

Kysyit vilpertti että, onko tämä kustannus kysymys, niin minulle tämä on järjen asia, päättäjille tämä on kustannus kysymys. Eikä ne sitä tee kansalaisten hyväksi, vaan valtio myönteisesti. Meille veronmaksajille jää ainoastaa viulujen maksut.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos maahan tulee enimmäkseen 25-40 vuotiaita miehiä, niin sittenhän nuo apokalyptiset pelot muslimien ylivallasta ja enemmistöasemasta vuoden 2050 (vai oliko se jokseenkin totuus 2070?) tienoilla saattavat olla jopa perusteettomia. Vaikka homoliitot sallittaisiinkin.

Nyt on meikäläisen lukemisen ymmärtämisessä vikaa en tajua, mitä tarkoitat.
Ei kai homo avioliitto vaikuta siihen kuinka paljon heterot lissäntyy?
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt on meikäläisen lukemisen ymmärtämisessä vikaa en tajua, mitä tarkoitat.
Ei kai homo avioliitto vaikuta siihen kuinka paljon heterot lissäntyy?
Ei, vaan @Tami Talk jostain kumman syystä ajattelee rasistisesti, että länsimaalaiset naiset eivät suostu/halua lisääntyä muslimimiesten kanssa. Hyvin törkeää jopa. Ehkä Tamillekin joskus avautuu, että tavallisia ihmisiä ne muslimimiehetkin ovat ja Tami lopettaa nuo rasistiset ennakkoluulonsa.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Ei, vaan @Tami Talk jostain kumman syystä ajattelee rasistisesti, että länsimaalaiset naiset eivät suostu/halua lisääntyä muslimimiesten kanssa. Hyvin törkeää jopa. Ehkä Tamillekin joskus avautuu, että tavallisia ihmisiä ne muslimimiehetkin ovat ja Tami lopettaa nuo rasistiset ennakkoluulonsa.

Ei. Kyllähän rasmuslaiset haluaa lisääntyä nimenomaan matujen kanssa. Raajat auki. Ja loppuun vielä pekoni.

Joskus tosiaan vielä avautuu tämä logiikka: Maahan tulee vain miehiä ja tilastojen mukaan jokainen muslimi saa seitsemän lasta, siksi Suomessa on 2070 muslimienemmistö.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kun muslimimies tekee Suomessa lapsia liberaalin ja suvaitsevaisen agnostikko- tai ateistinaisen kanssa, kuinka todennäköisesti lapsista tulee muslimeja?

Yhtä todenköisesti, kuin että liberaali ja suvaitsevainen agnostikko- tai ateistinainen on kääntynyt muslimiksi, ennen kuin lapsi pullahtaa ulos :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös