Noniin
@vlad tutustuin hieman lisää aiheeseen. Sain selville että näitten sotureiden johtaja on aatteltaan kansallissosialistinen, ja hän tosiaan on mukana myöskin svl:n toiminassa. Hän kumminki erittelee nämä kaksi asiaa toisistaan. Siitä mielestäni kertoo ihan se julkinen ulostulo asian tiimoilta missä hän myöntää oman aatteensa. Eikö hän voi toimia myös tällaisessa asiassa puuhamiehenä ilman että hän on menossa tapattamaan tai hakkaamaan maahanmuuttajia?
Olen myös sekoittanut näitä tavan katupartioita odinin partioihin. Onko tapahtunut jtn selkkauksia näiden katupartioiden/odinin ja maahanmuutajien välillä? Itse en ainakaan mitään tietoa tästä löytänyt mutta, se ei tarkoita vielä mitään. Onhan siellä sellaisiakin katupartioita mitkä edesauttaa maahantulioiden sopeutumista, auttaa heitä löytämään kylältä oikeat paikat ja syksyllä kertoo parhaat puolukka maat.
Kauheasti olen saanut lukea kumminkin kirjoituksia siitä miten nämä katupartiot, ovat toiminnallaan luonut pelkoa jopa kanta suomalaisiin.
Meikäläinen pelkää ainakin helvetisti enemmän ihmisiä, mitkä ajattelemattomuuttaan, empatia päissään auttavat kaikkia ketkä sitä huutavat. Edelleenkin jos ihmisellä on varaa maksaa 10000€ kuletuksesta euroopan läpi, pakettiautossa, ei hän silloin tule karkuun sotaa vaan nostamaan omaa elintasoa. Apua tarvitsevat lapsi perheet on isoilla pakolaisleireillä, he eivät tule pääsemään sieltä mihinkään ellei niitä haeta sieltä paikan päältä.
Katselin tuossa video pätkän missä Laura Huhtasaari ja Tämä Suvakkien kantava ääni Suvi Auvinen otti mittaa toisistaan. Siitä minulle jäi se sama kuva mikä oli jo ennen sitä. Nämä suvakit ovat tosiasiassa niitä ketkä ei suvaitse ja nämä rajat kiinni ihmiset niitä suvaitsevaisempia. Jos video kiinostaa niin, se löytyy youtubesta kun laittaa noiden naisten nimien väliin vs.
Jos katupartion toiminalla on tavoite, vähentää konflikteja kantaväestön ja maahanmuuttajien välillä koen sen hyväksi ja suotavaksi toiminnaksi. Jos taas partioinilla on tarkoitus hakattaa "väärän" värisiä, ei se ole hyväksyttävää.
Niinkun totesin aikaisemmin, jokaiseen ryhmään mahtuu niitä ketkä ovat asialla oman agendansa puolesta, niin näihin rajat auki kuin rajat kiinni ryhmiin.
Katupartiointihan on vastareaktio jollekkin mitä valtio ja sen johto ei ole pystynyt järjestämään. Voidaan lähteä ihan siihen että, hallituksen toimesta poliisia on ajettu alas jo useamman vuoden. Poliisi olisi omiaan tuomaan turvallisuuden tunnetta tällaisessa tilanteessa. Nyt kansalaisilla on muistissa se ettei poliisi olekkaan enään kulmantakana. Siihen lisätään vielä poliisi miesten ja naisten ulostuloja mediaan, missä he kertovat kaikkien päivien kuluvan maahanmuuttajista johtuvien häiriö käyttäytyjien kaitsemiseen. (niillä paikkakunnilla missä vastaanottokeskus)
Ymmärrän hyvin tuon reaktion minkä nämä " rikolliset" ovat tehneet, ainakin niin kauan kun se on partiointia, missä kenenkään päälle ei käydä.