Katupartiot – ”nyt voin tuntea oloni turvalliseksi/turvattomaksi”

  • 194 418
  • 1 974

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kuinkahan monta kaupunkia Lontoossa mahtaa olla..?

Jännä muuten tuo paritus islamin usko ja "meidän valkoinen rotu". Sisältääkö "valkoisen rodun" genomi jonkin geenin joka pakottaa ihmisen kristinuskoon (tai johonkin muuhun uskontokuntaan kuin islaminuskoon)? Henk. koht. tunnen kaksi valkoihoista muslimia, pitäneepä kysyä, että mihin rotuun kuuluvat.


Haha hups, pikku ajatus katkos käynyt. Noh tarkotin tietenkin sitä että, Lontoossa valkoinen rotu on vähemmistö, ja nämä ulkopuolelta muuttaneet enemmistöä. Samoiten saksassa on maalaiskyliä ja pieniä kaupunkeja missä ei kantaväestö ole enää enmmistö.

Itse en ole uskonnollinen ihminen, ja tarkoitukseni ei ole hyökätä ketään tai kenenkään uskontoa vastaan, he nyt vain sattuvat olemaan suurilta osin muslimeja ketä sinne on muuttanut eri muslimi valtioista. Onhan se vähän hassua kun muslimit marssivat Lontoon kaduilla osoittamassa mieltään, he haluaisivat elää oman uskonnon kukaisesti sielä ja kun se ei onnistu pistetään mielen osoitus käyntiin. Tämä on myös se juttu mitä ajan takaa, en halua sellaista toimintaa suomeen.
 

Tuamas

Jäsen
Haha hups, pikku ajatus katkos käynyt. Noh tarkotin tietenkin sitä että, Lontoossa valkoinen rotu on vähemmistö, ja nämä ulkopuolelta muuttaneet enemmistöä.

Itse en ole uskonnollinen ihminen, ja tarkoitukseni ei ole hyökätä ketään tai kenenkään uskontoa vastaan, he nyt vain sattuvat olemaan suurilta osin muslimeja ketä sinne on muuttanut eri muslimi valtioista. Onhan se vähän hassua kun muslimit marssivat Lontoon kaduilla osoittamassa mieltään, he haluaisivat elää oman uskonnon kukaisesti sielä ja kun se ei onnistu pistetään mielen osoitus käyntiin. Tämä on myös se juttu mitä ajan takaa, en halua sellaista toimintaa suomeen.

Tua noin,
Demography of London - Wikipedia, the free encyclopedia

59,79 vs. 41,21.

Ja toisiksi puhutuin kieli lienee sitten arabia?


Ja Britteihin muuttaneet ulkomailla syntyneet, TOP10 maat järjestyksessä
Intia
Puola
Pakistan
Irlanti
Saksa
Etelä-Afrikka
Nigeria
Bangladesh
Romania
Yhdysvallat.

http://www.migrationobservatory.ox.ac.uk/sites/files/migobs/Migrants in the UK-Overview.pdf

Kärjessä tunnetut muslimivaltiot Intia, Puola, Irlanti, Saksa ja Etelä-Afrikka.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mikä sitten on järjestön eli Soldiers of Odinin periaate? Millaisena sitä periaatetta voidaan pitää kun sen perustaja (tai näennäinen perustaja) on Suomen Vastarintaliikkeen jäsen ja jäsenkerääjänä toiminut Mika Ranta. Soldiers of Odinin alkutaipaleella käytännössä koko SoO:n toimintaa johdettiin Kemistä käsin Rannan "toimistosta", edelleen Tallinnan Soldiers of Odin on hyvin kiinteässä suhteessa juuri Kemiin. Mikä siis on järjestön periaate kun järjestön perustaja (tai näennäinen perustaja) on kansallissosialisti ja on Suomen Vastarintaliikkeen toiminnassa eli ryhmittymän, jonka arvomaailma on kansallissosialistinen.

Suomen Vastarintaliike: Kansallinen Vastarinta | Vastarintaliikkeen media

Minä en näe Soldiers of Odinissa muuta kuin keinon/väylän, jolla extremistinen SVL jalkautuu näennäisen hyväksytysti kaduille, koska läheskään kaikki eivät ymmärrä katupartion tarkoitusperiä tai eivät halua nähdä niitä. Katupartiointi sinänsä ei ole se ongelma, se on se kuka/mikä sitä toteuttaa ja millaisin taustoin. Katupartiointi olisi pitänyt järjestää viranomaistoimin ja taustaisesti organisoituna alueille, joilla esiintyi suurta huolta tulevasta.

vlad

Jaahans, tarvinneekin tutkia asiaa vähän tarkemmin, olen jotenkin onnistunut jättämään itseni tämän ulkopuolelle.

Olen jotenkin naivisti ajatellut asian, ja nähnyt tämän katupartioinnin hyvänä juttuna, mutta sehän on ilmeiseti vedätystä omien agendojen esille tuomiseksi.
Olen tovin asunut jo työni puolesta ulkomailla, joten ei ihan kaikki uutiset tavoita. Tässä kohtaan olen sitten vedellyt mutkat suoriksi.

Siitä kanssasi samaa mieltä että, jos tietyt tahot hoitaisivat hommansa, olisi tämä katupartiointi jotain ihan muuta kun se nyt on.

Pahoitteluni vielä, palaan asialle kun olen vähän selvittänyt päätä ensin.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tua noin,
Demography of London - Wikipedia, the free encyclopedia

59,79 vs. 41,21.

Ja toisiksi puhutuin kieli lienee sitten arabia?


Ja Britteihin muuttaneet ulkomailla syntyneet, TOP10 maat järjestyksessä
Intia
Puola
Pakistan
Irlanti
Saksa
Etelä-Afrikka
Nigeria
Bangladesh
Romania
Yhdysvallat.

http://www.migrationobservatory.ox.ac.uk/sites/files/migobs/Migrants in the UK-Overview.pdf

Kärjessä tunnetut muslimivaltiot Intia, Puola, Irlanti, Saksa ja Etelä-Afrikka.


No voi kilin vi..u!!

Minä teen tästä eteenpäin niin että, kun kirjoitan tänne jotain niin tarkistan lähteeni luotettavuuden.
Olin siis poiminut tuon tiedon ihan engaltilais kanavan uutisesta, minkä näin tässä eräs päivä kun fudista olin baarissa katsomassa. Siinä reportteri haastatteli jonkun koulun oppilaita ja siinä sanottiin, heidän koulussa olevan muslimi enemmistö. Jonka jälkeen reportteri totesi että samanlainen tilanne on koko lontoossa. Tarkoitti siis ilmeisesti pelkkiä kouluja.

Saksan jutut pitäneen vielä tarkistaa että, olenko ymmärtänyt nekin väärin. Vai onko siellä tilanne tosiaan niinkuin väitin.

Pahoittelut syntyneestä mielipahasta.

Uskon noitten lukujen olevan kyllä nykyään hiukan toisenlaiset, en usko että tuossa listassa on vielä näitä uusimpia tulijoita listattuna.
 

Tuamas

Jäsen
Uskon noitten lukujen olevan kyllä nykyään hiukan toisenlaiset, en usko että tuossa listassa on vielä näitä uusimpia tulijoita listattuna.

No nuo ensimmäisen linkin luvut ovat viimeisestä laajemmasta demografisesta tutkimuksesta briteissä vuodelta 2011 ja toisen linkin TOP10-tulijat ovat vuodelta 2014, vuonna 2015 julkaistusta yhteenvedosta.

Ja tuosta vielä ennusteisiin perustava tilasto, jonka perusteella väitteesi ei todennäköisesti toteudu ainakaan vielä 2031 mennessä, mutta jollain data-aineistolla saattaa toteutua vuoteen 2041 mennessä.
London Datastore
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ainoa keino saada ne partiot kadulta on tehdä konkreettisesti jotain turvallisuuden tunteen lisäämiseksi.
Ehdotan, että turvallisuuden tunteen lisäämiseksi poistettaisiin ensimmäiseksi väkivaltarikollisten katupartiot kaduilta. Varmasti nostaa turvallisuuden tunnetta, ainakin minulla. Pelkään älyttömästi väkivaltaisia, rikoksista tuomittuja katupartioita.
Mitään sellaista ei olla tehty vaan edelleenkin tilanne on ihan sama. Tällä menolla tilanne vaan tulee johtamaan pahempaan.
Juuri näin, olemme ihan samaa mieltä. Nyt äkkiä katupartiot pois kadulta, ettei vaan käy mitään pahempaa.

Hienoa, että ennen katupartioiden puolesta avoimesti liputtaneet ymmärtävät nyt niiden ongelmat!
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Ehdotan, että turvallisuuden tunteen lisäämiseksi poistettaisiin ensimmäiseksi väkivaltarikollisten katupartiot kaduilta. Varmasti nostaa turvallisuuden tunnetta, ainakin minulla. Pelkään älyttömästi väkivaltaisia, rikoksista tuomittuja katupartioita.

Juuri näin, olemme ihan samaa mieltä. Nyt äkkiä katupartiot pois kadulta, ettei vaan käy mitään pahempaa.

Hienoa, että ennen katupartioiden puolesta avoimesti liputtaneet ymmärtävät nyt niiden ongelmat!

Miten meinasit poistaa ne kadulta? Minusta näyttää kehitys siltä että partiot vaan lisääntyy.

Edelleenkin minusta suurempi ongelma on "suvaitsevaiset" ajatuspoliisit.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Noniin @vlad tutustuin hieman lisää aiheeseen. Sain selville että näitten sotureiden johtaja on aatteltaan kansallissosialistinen, ja hän tosiaan on mukana myöskin svl:n toiminassa. Hän kumminki erittelee nämä kaksi asiaa toisistaan. Siitä mielestäni kertoo ihan se julkinen ulostulo asian tiimoilta missä hän myöntää oman aatteensa. Eikö hän voi toimia myös tällaisessa asiassa puuhamiehenä ilman että hän on menossa tapattamaan tai hakkaamaan maahanmuuttajia?

Olen myös sekoittanut näitä tavan katupartioita odinin partioihin. Onko tapahtunut jtn selkkauksia näiden katupartioiden/odinin ja maahanmuutajien välillä? Itse en ainakaan mitään tietoa tästä löytänyt mutta, se ei tarkoita vielä mitään. Onhan siellä sellaisiakin katupartioita mitkä edesauttaa maahantulioiden sopeutumista, auttaa heitä löytämään kylältä oikeat paikat ja syksyllä kertoo parhaat puolukka maat.

Kauheasti olen saanut lukea kumminkin kirjoituksia siitä miten nämä katupartiot, ovat toiminnallaan luonut pelkoa jopa kanta suomalaisiin.
Meikäläinen pelkää ainakin helvetisti enemmän ihmisiä, mitkä ajattelemattomuuttaan, empatia päissään auttavat kaikkia ketkä sitä huutavat. Edelleenkin jos ihmisellä on varaa maksaa 10000€ kuletuksesta euroopan läpi, pakettiautossa, ei hän silloin tule karkuun sotaa vaan nostamaan omaa elintasoa. Apua tarvitsevat lapsi perheet on isoilla pakolaisleireillä, he eivät tule pääsemään sieltä mihinkään ellei niitä haeta sieltä paikan päältä.


Katselin tuossa video pätkän missä Laura Huhtasaari ja Tämä Suvakkien kantava ääni Suvi Auvinen otti mittaa toisistaan. Siitä minulle jäi se sama kuva mikä oli jo ennen sitä. Nämä suvakit ovat tosiasiassa niitä ketkä ei suvaitse ja nämä rajat kiinni ihmiset niitä suvaitsevaisempia. Jos video kiinostaa niin, se löytyy youtubesta kun laittaa noiden naisten nimien väliin vs.

Jos katupartion toiminalla on tavoite, vähentää konflikteja kantaväestön ja maahanmuuttajien välillä koen sen hyväksi ja suotavaksi toiminnaksi. Jos taas partioinilla on tarkoitus hakattaa "väärän" värisiä, ei se ole hyväksyttävää.

Niinkun totesin aikaisemmin, jokaiseen ryhmään mahtuu niitä ketkä ovat asialla oman agendansa puolesta, niin näihin rajat auki kuin rajat kiinni ryhmiin.

Katupartiointihan on vastareaktio jollekkin mitä valtio ja sen johto ei ole pystynyt järjestämään. Voidaan lähteä ihan siihen että, hallituksen toimesta poliisia on ajettu alas jo useamman vuoden. Poliisi olisi omiaan tuomaan turvallisuuden tunnetta tällaisessa tilanteessa. Nyt kansalaisilla on muistissa se ettei poliisi olekkaan enään kulmantakana. Siihen lisätään vielä poliisi miesten ja naisten ulostuloja mediaan, missä he kertovat kaikkien päivien kuluvan maahanmuuttajista johtuvien häiriö käyttäytyjien kaitsemiseen. (niillä paikkakunnilla missä vastaanottokeskus)
Ymmärrän hyvin tuon reaktion minkä nämä " rikolliset" ovat tehneet, ainakin niin kauan kun se on partiointia, missä kenenkään päälle ei käydä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa keino saada ne partiot kadulta on tehdä konkreettisesti jotain turvallisuuden tunteen lisäämiseksi. Mitään sellaista ei olla tehty vaan edelleenkin tilanne on ihan sama. Tällä menolla tilanne vaan tulee johtamaan pahempaan.
Se nyt on ihan sama, tapahtuuko edes mitään - oman elämänsä valkoritarit ottavat joka tapauksessa hyödyn turhasta hysteriasta.

Väittääkö joku ihan vakavissaan, että jossain suomalaisissa pikkukaupungeissa on "vaarallista liikkua pimeällä"? Olen itse asunut pienissä ja keskisuurissa kaupungeissa ja voin todeta, että pahimman ruuhka-ajan jälkeen "kaupungilla" ei oikeasti tapahdu yhtikäs mitään. Helsingissä on jonkin verran uhkaavia alkoholisteja ja muita laitapuolen kulkijoita, mutta todella epätodennäköistä on joutua heidänkään pahoinpitelemäksi tms.

Koko uhkakuva on täysin keksitty.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Se nyt on ihan sama, tapahtuuko edes mitään - oman elämänsä valkoritarit ottavat joka tapauksessa hyödyn turhasta hysteriasta.

Väittääkö joku ihan vakavissaan, että jossain suomalaisissa pikkukaupungeissa on "vaarallista liikkua pimeällä"? Olen itse asunut pienissä ja keskisuurissa kaupungeissa ja voin todeta, että pahimman ruuhka-ajan jälkeen "kaupungilla" ei oikeasti tapahdu yhtikäs mitään. Helsingissä on jonkin verran uhkaavia alkoholisteja ja muita laitapuolen kulkijoita, mutta todella epätodennäköistä on joutua heidänkään pahoinpitelemäksi tms.

Koko uhkakuva on täysin keksitty.

Uhka olisi keksitty jos mitään ei olisi sattunut. Eikä rajan yli tullut päänkatkojan tyylisiä hädänalaisia.. Nyt on kuitenkin kaikenlaista sattunut ja hämärää porukkaa tullut. Näiden uhkien Vähättely oli yksi iso syy mikä mahdollisti partioiden jalkautumisen.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uhka olisi keksitty jos mitään ei olisi sattunut. Eikä rajan yli tullut päänkatkojan tyylisiä hädänalaisia.. Nyt on kuitenkin kaikenlaista sattunut ja hämärää porukkaa tullut. Näiden uhkien Vähättely oli yksi iso syy mikä mahdollisti partioiden jalkautumisen.
Eihän se ole mitään vähättelyä, että asettaa asiat oikeaan mittakaavaansa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jos taas partioinilla on tarkoitus hakattaa "väärän" värisiä, ei se ole hyväksyttävää.

Suvaitsevaisten paasaamisen mukaan tarkoitus on juuri tuo. Mutta tässäkin suorittaminen on ollut säälittävällä tasolla. Turvapaikanhakijoiden hakkaamisessa turvapaikanhakijat vievät uudineita kuin mätää kukkoa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Se nyt on ihan sama, tapahtuuko edes mitään - oman elämänsä valkoritarit ottavat joka tapauksessa hyödyn turhasta hysteriasta.

Väittääkö joku ihan vakavissaan, että jossain suomalaisissa pikkukaupungeissa on "vaarallista liikkua pimeällä"? Olen itse asunut pienissä ja keskisuurissa kaupungeissa ja voin todeta, että pahimman ruuhka-ajan jälkeen "kaupungilla" ei oikeasti tapahdu yhtikäs mitään. Helsingissä on jonkin verran uhkaavia alkoholisteja ja muita laitapuolen kulkijoita, mutta todella epätodennäköistä on joutua heidänkään pahoinpitelemäksi tms.

Koko uhkakuva on täysin keksitty.

Tässä sinä syyllistyt tasan samaan johon hallitus (laajemmin poliitikot ja virkamiehet) syyllistyivät syksyllä eli he mitätöivät ihmisten tunteen, jos ihminen kokee voimakasta turvattomuudentunnetta ja se mitätöidään (kuten teet), tehdään todella suuri virhe ja jos tähän "valtatyhjiöön" pääsee sitten iskemään Soldiers of Odinin kaltainen ryhmittymä, sen on hyvin helppoa saada asetelma näyttämään entistä heikommalta ja sen myötä osoittaa sitten omalla toiminnallaan, että juuri he korjaavat tämän syntyneen tyhjiön ja tuovat turvaa kansalaisille (sillä ei ole merkitystä, että valtakunnallisesti kyse on marginaalisesta toiminnasta) ja kas tästä seuraa sitten se, että ne kansalaiset jotka kokivat turvattomuudentunnetta suhtautuvat entistä myötämielisemmin vapaaehtoisiin katupartioihin - taustoista huolimatta/piittaamatta.

Voin sanoa, että minä en pelkää tippaakaan liikkua ulkona, mutta osaan asettautua sellaisen pikkupaikkakuntalaisen housuihin, jolla on pieniä lapsia ja paikkakunnalle (jonne poliisilta kestää päästä puolikin tuntia tai enemmän) perustetaan suuri VOK, jonne asutetaan naisten ja lapsien sijaan nuoria miehiä, joiden taustoista käytännössä kukaan ei syksyllä tiennyt mitään. Turha heille on väittää, että "tunteenne on väärä" - se on yhtä oikea kuin kenen tahansa tunne. Psykologiaa!

Erityisesti hallitus tupeloi syksyllä ja alukutalvesta koko homman mitätöidessään ihmisten tunnereaktiot ja yrittäessä kumota ne järjellä. Ensin on vaikutettava tunteeseen ja sen jälkeen esiinnyttävä rationaalisesti ja vedottava järkiseikkoihin. Mutta ensin on se tunnereaktio saatava aisoihin ja siihen olisi riittänyt hyvin vähäiset teot - virka-apupyyntö PV:lle tai rajavartiolaitokselle ja heidän kautta organisoitu turvallisuusyksiköitä pienille paikkakunnille. Tai vaihtoehtoisesti reserviläisjärjestöjen kautta organisoitu katupartiot, jotka olisivat olleet viranomaisvalvonnassa kaiken aikaa.

vlad

edit: @Massimo 1897 yritän huomenna ehtiä kirjoittaa hiukan laajemmin muutamista kytköksistä SVL:n ja SoO:n välillä, ne monella tapaa kyllä kumoavat tai ainakin kyseenalaistavat Rannan lausuntoja.
 

gasp

Jäsen
Briteissä joissain kaupungeissa kantisten aliedustus on mahdollista, mutta se selittyy siirtomaahistorialla ja kielellä, saarivaltio kun on vaikka Saksaan tai pohjoismaihin verrattuna huomattavan houkutteleva kohde intialaisille, pakistanilaisille, nigerialaisille, kenialaisille, yms.

Se että moista sitten tapahtuisi jossain Saksassa tai Australiassa on sitten ihan yhtä hömpänpömppää. Mahtaa olla hankalaa olla uusnatsi tai perusrasisti jos takaraivossa jyskyttää irrationaalinen pelko jostain Euroopan islamisaatiosta ja neekereiden ylivallasta.

Selittyy millä tahansa, fakta on kuitenkin, että erirotuiset nousevat kokoajan väestö-osuudessa prosenteissa länsimaissa. Mustien ja lähi-itäläisten syntyvyys on arviolta 30-70% (en muista tarkkoja lukemia) korkeampi kuin valkoisilla, ja valkoisten syntyvyys on noin 1.4-1.9, mikä tarkoittaa että valkoiset menettävät noin 1/4 tai 1/5 väestöstään jokaista sukupolvea kohden, kun taas muunrotuisilla osuus nousee maahanmuuton, pakolaistulvan ja korkeamman syntyvyyden myötä. Ei todellakaan ole mitään "hömpänpömppää" nuo arviot. Lisäksi tässä ei ollut kyse mistään islamisaatiosta tai neekereiden ylivallasta, vaan tuosta rotuasiasta. Islam toki tulee pakolaistulvan ja maahanmuuton mukana, kuten tässä videossa näkyy: MUSLIM HOSPITALITY IN LONDON -- A SCARY VIDEO LIKE THIS COULD BE COMING TO A STREET NEAR YOU? - YouTube

A)
Missään noista jutussa mainituista eivät Islaminuskoiset ole enemmistö, eikä "valkoinen rotu" vähemmistö, vaan ainoastaan "valkoisia brittejä" on osassa noista kaupungeista alle puolet populaatiosta.
Kaikissa kaupungeissa sekä valkoiset että kristityt ovat isoin rotu/uskonto.
B)
2000 tehty lähinnä mielipidekirjoitus, joka tosin menee ns. asian vierestä.
C)
Lähteenä niinkin pätevä kuin jonkun paikallisen äärioikeistolaisen haastattelu.

Mikähän tilanne mahtaa olla 40-80 vuoden päästä, kun ottaa huomioon syntyvyyden ja maahanmuuton? Aikamoista vähättelyä tuo, että "se tarkoitti vaan valkoihoisia brittejä". Jos vaikka esim. Kuopiossa valkoiset suomalaiset olisivat vähemmistö, niin aika syvällä jo mentäisiin.

50% raja muunrotuisten osuudessa väestössä ei ole mikään kulminaatiopiste, jonka toisella puolella kaikki on hyvin ja toisella kaikki huonosti. Jos Euroopassa vaikkapa 35% väestöstä olisi afrikkalaisia/lähi-itäläisiä, niin se olisi jo katastrofi. Sillä ei tunnu olevan monelle mitään merkitystä, että nykymenolla monissa Euroopan kaupungeissa useammat kaupunginosat ja sitä myötä ostoskeskukset alkavat olla täynnä tummaihoisia? Niin no, Stubbihan jo sanoi "Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia, se on hieno paikka". Onko täällä joku samaa mieltä?
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Naurettavia jannuja, ensin väittävät jotain ja sitten vesi valuu kuin hanhen selästä kun todistat väitteet paskaksi.

Siitä sitten sujuvasti uusiin väitteisiin, kuten nyt siihen 40-80 vuoden päähän ennustamiseen.

Eikö edes hippasta hävetä?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Edelleenkin jos ihmisellä on varaa maksaa 10000€ kuletuksesta euroopan läpi, pakettiautossa, ei hän silloin tule karkuun sotaa vaan nostamaan omaa elintasoa..
Tuota nuin, joku tässäkin "ilmoitetussa faktassa" nyt mättää pahemman kerran, tuus nyt ihan itse selittämään. Kai parempivaraisetkin sotaa lähtevät karkuun ja turvaa tarvitsevat vai mitä tässä nyt höpsitään?

Enkä minä edes tässä nyt yritä millään muotoa väittää etteikö turvapaikanhakijoista osa olisi elintasopakolaisia, se kai on jo tullut selväksi kaikille, kun katsoo prosentteja, jolla ne turvapaikkahakemukset hylätään. Jos henkilöllä sattuu olemaan varoja keskimääräistä enemmän ei se tietenkään anna kenellekään lupaa olettaa yhtään mitään sen suhteen, että onko hän mahdollisesti kuvailemasi kaltaisesti vain nostamassa elintasoaan tahi ei.

En muuten ole vielä nähnyt livenä yhtään ketjun aiheena olevaa soturia, eikä olisi niin väliksikään. Melko naurettavaa sakkia vaikuttaisi olevan kauempaa tarkasteltuna, vaikka ei tietysti saisi tätäkään yleistystä tehdä.
 

gasp

Jäsen
Naurettavia jannuja, ensin väittävät jotain ja sitten vesi valuu kuin hanhen selästä kun todistat väitteet paskaksi.

Siitä sitten sujuvasti uusiin väitteisiin, kuten nyt siihen 40-80 vuoden päähän ennustamiseen.

Eikö edes hippasta hävetä?

Jos minua tarkoitit, niin ei hävetä kun en mitään paskaa ole jauhanut. Ei Massimokaan aivan pihalla ollut, kuin puhui että valkoiset alkavat olla vähemmistö tai että joissakin brittikaupungeissa valkoiset (korjattuna val. britit) ovat jo vähemmistönä. Se, että tuo lause ei ollut absoluuttisesti totta, vaan jokseenkin totta, ei tarkoita että olet todistanut mitään "paskaksi" vaikka kuinka haluaisit.

Todistit paskan olevan pienemmässä paketissa, kuin luultiin.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos minua tarkoitit, niin ei hävetä kun en mitään paskaa ole jauhanut. Ei Massimokaan aivan pihalla ollut, kuin puhui että valkoiset alkavat olla vähemmistö tai että joissakin brittikaupungeissa valkoiset (korjattuna val. britit) ovat jo vähemmistönä. Se, että tuo lause ei ollut absoluuttisesti totta, vaan jokseenkin totta, ei tarkoita että olet todistanut mitään "paskaksi" vaikka kuinka haluaisit.

Onhan nuo sinun esittämäsi syntyvyyden prosenttiluvut tyrmätty useampaan kertaa pakolaisketjussa.
 

gasp

Jäsen
Onhan nuo sinun esittämäsi syntyvyyden prosenttiluvut tyrmätty useampaan kertaa pakolaisketjussa.

Niiden tyrmättyjen lukujen jälkeen tuli korjatut (wikipedia) luvut, jotka puhuvat edelleenkin sen puolesta että valkosten syntyvyys on melko reilusti alhaisempi ja tukee sitä asiaa että katumme Euroopassa ovat täynnä ählämeitä vuonna 2070. Kukaan ei ole todistanut tai tyrmännyt että väitteet olisi paskaa, vaan että paska on pienemmässä paketissa kuin väitin.
 

Tuamas

Jäsen
Jos minua tarkoitit, niin ei hävetä kun en mitään paskaa ole jauhanut. Ei Massimokaan aivan pihalla ollut, kuin puhui että valkoiset alkavat olla vähemmistö tai että joissakin brittikaupungeissa valkoiset (korjattuna val. britit) ovat jo vähemmistönä. Se, että tuo lause ei ollut absoluuttisesti totta, vaan jokseenkin totta, ei tarkoita että olet todistanut mitään "paskaksi" vaikka kuinka haluaisit.

Höpsis.

Katsos perkele, tässä onkin ihan uusi termi hörhöilypuolelta. Väite on "jokseenkin totta".

Toki tämä sopii hienosti revisionistin maailmankuvaan, jossa ei sillä ole mitään merkitystä kuinka totta joku asia on (tai siis, riittää kunhan asia on "jokseenkin totta"), kunhan se sopii siihen omaan maailmankuvaan.

Kansallissosialismi on kommunismia.

Te natsit olette puhuneet jatkuvasti rodusta, ei lähdetä taas siirtelemään maalitolppia.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuota nuin, joku tässäkin "ilmoitetussa faktassa" nyt mättää pahemman kerran, tuus nyt ihan itse selittämään. Kai parempivaraisetkin sotaa lähtevät karkuun ja turvaa tarvitsevat vai mitä tässä nyt höpsitään?

Enkä minä edes tässä nyt yritä millään muotoa väittää etteikö turvapaikanhakijoista osa olisi elintasopakolaisia, se kai on jo tullut selväksi kaikille, kun katsoo prosentteja, jolla ne turvapaikkahakemukset hylätään. Jos henkilöllä sattuu olemaan varoja keskimääräistä enemmän ei se tietenkään anna kenellekään lupaa olettaa yhtään mitään sen suhteen, että onko hän mahdollisesti kuvailemasi kaltaisesti vain nostamassa elintasoaan tahi ei.

En muuten ole vielä nähnyt livenä yhtään ketjun aiheena olevaa soturia, eikä olisi niin väliksikään. Melko naurettavaa sakkia vaikuttaisi olevan kauempaa tarkasteltuna, vaikka ei tietysti saisi tätäkään yleistystä tehdä.

Tarkoitin siis sitä että, yksinäisiä 25-40 vuotiata miehiä otetaan sisään. Mikälainen mies jättää lapsensa ja vaimonsa sota-alueelle, kun itse matkaa toiseen maahan turvaan? Useammat sanoo tulleensa karkuun sotaa. Eikö he ole niitä, kenen pitäisi tarttua aseisiin ja yrittää keinolla millä hyvänsä puolustaa kotiaan? Hyväksyisin tämä avun ja paasamisen jos siellä olisi rajalla tulossa naisia, lapsia ja vanhuksia.

Kyllähän 30000 ihmiseen mahtuu myös niitä jolla hätä on oikea, mutta aivan liikaa näyttää olevan miehiä parhaassa iässä.

Mitä tulee tuohon että on tullut selväksi niin en usko. Suvakki piirit eivät näytä ainakaan tajuavan kun apua tarvitsee jokaiselle antaa.

Tuo on myös ihan järjetöntä että heille annetaan uudet puhelimet että, voivat sitten laittaa kuvia siitä kun, ovat turvassa. Järkevästi ajateltuna, tuon rahan vosi vaikka ohjata vanhusten perseen pyyhkimiseen tai opiskeliolle. Kyllähän yksi tai kaski kameraa per vastaanottokeskus ajaisi saman asian.

Ei ole paasamisessa mitään tolkkua. Jotkut sitä vielä perustelee sillä argumentilla että, kyllä Hitlerin teot pitää hyvittää... Mihinköhän asti olemme tästä velkaa???

Olen aikaisemminkin sen tänne kirjoittanut, mutta kirjoitetaan vielä. Apu sinne missä sitä tarvitaan, eikä tuoda muitten kulttuurien ongelmia tänne meille.
Omissakin näyttäisi olevan jo liikaa yhdelle hallitukselle.

Tämä ei nyt liity enää mitenkää katu partiointiin. Pahoittelut pitkästä ja ohi aiheen menevästä vastauksesta.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Suvaitsevaisten paasaamisen mukaan tarkoitus on juuri tuo. Mutta tässäkin suorittaminen on ollut säälittävällä tasolla. Turvapaikanhakijoiden hakkaamisessa turvapaikanhakijat vievät uudineita kuin mätää kukkoa.

Juu, he väittävät paljon muutakin, mihin en usko. Poliisin mukaan ei ole ollut väkivaltaisuuksia näiden eri ryhmien välillä. Yksittäisiä rajat kiinni mielenosituksissa sattuneita suvakki vs rajat kiinni kähinöitä en tähän lasku mukaan, ne on olleet yksittäisiä tapahtumia. Toki valitettavia etteivät voi asioitaan ilman väkivaltaa ratkoa. Oliko sinulla sitten toista tietoa missä maahanmuuttajat olisi hakanneet näitä sotureita?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tarkoitin siis sitä että, yksinäisiä 25-40 vuotiata miehiä otetaan sisään. Mikälainen mies jättää lapsensa ja vaimonsa sota-alueelle, kun itse matkaa toiseen maahan turvaan? Useammat sanoo tulleensa karkuun sotaa. Eikö he ole niitä, kenen pitäisi tarttua aseisiin ja yrittää keinolla millä hyvänsä puolustaa kotiaan? Hyväksyisin tämä avun ja paasamisen jos siellä olisi rajalla tulossa naisia, lapsia ja vanhuksia.
Oletko ihan tosissasi, kun vaikuttaa ihan pirun harhaiselta tämäkin kirjoituksesi? Nämä seikat ovat selvitetty jo tälläkin palstalla aika monta kertaa, enkä todellakaan aio niitä enää sinulle selvittää, katso itse vaikka internetistä. Siinä olit oikeassa, että mennään tässä ketjussa ohi aiheen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös