Katupartiot – ”nyt voin tuntea oloni turvalliseksi/turvattomaksi”

  • 193 694
  • 1 974

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
On mainittu sivistyneistö ja nyt keksitty jo kiusaaminenkin. Toivottavastai @Vesuri ristiretki ei jää vain tämän ketjun asiaksi ja keskity vain nyt hampaissa olevaan henkilöön. Työsarkaa nimittäin jatkoajassa riittää.
Ei tuohon kiusaamisen löytymiseen paljoa keksimistä tarvittu. Sivistyneistöstä en liene puhunut yhtikäs mitään, joten vittasit ilmeisesti johonkin toiseen kirjoittajaan. Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei ole mitään ristiretkeä eikä hampaissakaan ketään henkilöä. Kiusaaminen noin yleisesti ottaen vituttaa ja on mielestäni ala-arvoista toimintaa. Niin täällä, koulumaailmassa, työelämässä kuin kaikessa arjessakin. Vastustan sitä täällä kuten ihan elävässä elämässäkin. Ei ole mikään ristiretki, eikä sellaiseksi muodostukaan. Jos sinä koet kiusaamisen hyväksyttäväksi asiaksi niin siitä vaan ja omana mielipiteenäni voin sanoa, että perin vittumainen näkemys.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olen täysin varma, että @Vesuri tulee jatkossakin puuttumaan kaikkien palstakirjoittajien tönimiseen. Nimimerkki on osoittautunut hyvin luotettavaksi ja suoraselkäiseksi kirjoittajaksi.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
tiedän miten nämä osaa uhriutua ja vääristää totuutta niin en mitenkään usko, että tuo pitää paikkansa.

Sitten minun on kysyttävä, että esitä pitävästi se, mistä tämä tietämyksesi on peräisin. katsotko myös, että ilmeisesti kuitenkin oikeasti toimitetun median kannattaisi missään olosuhteissa valehdella poliisien toimista ja tuloksista palstoillaan, siis keksiä poliisin tietävän jotain, vaikka eivät asiaa tiedä? Minä kyllä kummastelen, että löydät vähättelyn paikan väkivallan kohteeksi joutuneelle. Jotta kirjoittelussasi olisi lainkaan substanssia, uskotko vakavissasi, ettei noita lehdessä kuvattuja tapahtumia ole tapahtunut, tai ne ovat vain toisen osapuolen värittyneitä jorinoita, kun nimenimaan kuristusotteesta virkavalta tämän yhden sankarin irroitti, myös ilma - aseen käyttö artikkelin mukaan oli nimenomaan poliisin selvittelyn mukaan tapahtunut ja siitäkin oli viranomaisen mukaan tekijä selvitetty? Ihmettelen suuresti.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Siis onahn tuo teoriassa mahdollista mutta koska juttu minusta haiskahtaa aika paljon ja tiedän miten nämä osaa uhriutua ja vääristää totuutta niin en mitenkään usko, että tuo pitää paikkansa.
Eli koet epätodennäköisemmäksi, että maahanmuuttajiin vihamielisesti suhtautuvan, huomattavan määrän väkivaltarikollisia käsittävän ryhmittymän jäsenet pahoinpitelivät maahanmuuttajan kuin, että maahanmuuttaja puhuisi totta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei pidä nyt kuitenkaan kaikkia Odineita tuomita tällaisen yksittäistapauksen johdosta. Ei kaikki Odinit ole väkivaltaisia. Ihme öyhöttämistä ja emmmäätöissäkäyvien paminsyöjien pelon lietsontaa. Haiskahtaa jopa Rasmulaisten ja islamistien propagandakoneiston tuotannolta.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Sitten minun on kysyttävä, että esitä pitävästi se, mistä tämä tietämyksesi on peräisin. katsotko myös, että ilmeisesti kuitenkin oikeasti toimitetun median kannattaisi missään olosuhteissa valehdella poliisien toimista ja tuloksista palstoillaan, siis keksiä poliisin tietävän jotain, vaikka eivät asiaa tiedä? Minä kyllä kummastelen, että löydät vähättelyn paikan väkivallan kohteeksi joutuneelle. Jotta kirjoittelussasi olisi lainkaan substanssia, uskotko vakavissasi, ettei noita lehdessä kuvattuja tapahtumia ole tapahtunut, tai ne ovat vain toisen osapuolen värittyneitä jorinoita, kun nimenimaan kuristusotteesta virkavalta tämän yhden sankarin irroitti, myös ilma - aseen käyttö artikkelin mukaan oli nimenomaan poliisin selvittelyn mukaan tapahtunut ja siitäkin oli viranomaisen mukaan tekijä selvitetty? Ihmettelen suuresti.

OLen tainnut sen jo perustella muutamaankin otteeseen. Ja on totta, että mediakin tässä näyttelee roolia jauhaa propagandaa. Joka tapauksessa, asiaan tulee suhtautua varauksella. Oli satuillut sitten media tai kohde.

Vaikka olisi irrotettu hapetuksesta niin ei se tarkoita, ettäkö koko asia on tapahtunut. En vähättele väkivaltaa kun se oikeasti on tapahtunut mutta näiden juttuihin tulee suhtautua varauksella.

Eli koet epätodennäköisemmäksi, että maahanmuuttajiin vihamielisesti suhtautuvan, huomattavan määrän väkivaltarikollisia käsittävän ryhmittymän jäsenet pahoinpitelivät maahanmuuttajan kuin, että maahanmuuttaja puhuisi totta?

Hohhoijaa...

Mistä tiedät, että ovat kaikki väkivaltarikollisia?. Ja itse näen juuri niin, että maahanmuuttaja satuilee ja syyt olen kerronut.

Näin ollen i rest my case. Tämä juupaseipäs-leikki saa puolestani jäädä tähän.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei pidä nyt kuitenkaan kaikkia Odineita tuomita tällaisen yksittäistapauksen johdosta. Ei kaikki Odinit ole väkivaltaisia. Ihme öyhöttämistä ja emmmäätöissäkäyvien paminsyöjien pelon lietsontaa. Haiskahtaa jopa Rasmulaisten ja islamistien propagandakoneiston tuotannolta.
Kuka on tuominnut kaikki Odinit väkivaltaisiksi?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hohhoijaa...

Mistä tiedät, että ovat kaikki väkivaltarikollisia?. Ja itse näen juuri niin, että maahanmuuttaja satuilee ja syyt olen kerronut.
Hohhoijaa tosiaan. Hei ymmärrän lukihäiriön kuristusote -> kuritushuone, ja oikeasti sympatiseeraan sitä kuinka hankalaa on varmasti elää kohdallesi sattuneiden tasoituskertoimien kanssa, mutta menee vähän pitkälle tuo huomattava määrä -> kaikki.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
OLen tainnut sen jo perustella muutamaankin otteeseen

Sitä et ole kyllä sanallakaan kyennyt perustelemaan, mistä tiedät, että nämä (ja tämä taitaa viitata etniseen ryhmään kokonaisuutena) Toimivat väitteesi mukaan. Tähän ei riitä perusteeksi mutuilu, eikä muukaan selittely, vaan kova tarkistettavissa oleva fakta. Muutoin olet pelkkä pahantahtoinen paskanpuhuja, jonka kommenttien substanssi on samaa luokkaa, kun toisen pääsi tuotokset vessan pönttöön. Mediasta voit myös uskoa kohdallasi ihan mitä huvittaa, mutta älä tule esittämään tietona omia kuvitelmiasi, annat vain itsestäsi turhaan täysin retardin kuvan. Jätä foliohattuilu ja perusta totena esittämäsi asiat pätevillä tarkastettavilla faktoilla, muutoin korosta tunteilevasi omia harhojasi ja pyydä niille vahvistusta toisilta.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Sitä et ole kyllä sanallakaan kyennyt perustelemaan, mistä tiedät, että nämä (ja tämä taitaa viitata etniseen ryhmään kokonaisuutena) Toimivat väitteesi mukaan. Tähän ei riitä perusteeksi mutuilu, eikä muukaan selittely, vaan kova tarkistettavissa oleva fakta. Muutoin olet pelkkä pahantahtoinen paskanpuhuja, jonka kommenttien substanssi on samaa luokkaa, kun toisen pääsi tuotokset vessan pönttöön. Mediasta voit myös uskoa kohdallasi ihan mitä huvittaa, mutta älä tule esittämään tietona omia kuvitelmiasi, annat vain itsestäsi turhaan täysin retardin kuvan. Jätä foliohattuilu ja perusta totena esittämäsi asiat pätevillä tarkastettavilla faktoilla, muutoin korosta tunteilevasi omia harhojasi ja pyydä niille vahvistusta toisilta.

Kyllä olen perustellut. Ja tämä asia ei ole mitenkään tilastoitua fakaa vaan "puskaradion" välityksellä selvitettyä joten ota sinäkin se hiekka pois vaginastasi pitäydy ihan siinä, että tämä on keskustelu-foorumi jossa ihmiset vaihtavat mielipiteitä sekä tuovat omia näkemyksiään esille. Kiitos.

Hohhoijaa tosiaan. Hei ymmärrän lukihäiriön kuristusote -> kuritushuone, ja oikeasti sympatiseeraan sitä kuinka hankalaa on varmasti elää kohdallesi sattuneiden tasoituskertoimien kanssa, mutta menee vähän pitkälle tuo huomattava määrä -> kaikki.

Huh. No mistä tiedät, että huomattava määrä on väkivaltarikollisia?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Huh. No mistä tiedät, että huomattava määrä on väkivaltarikollisia?
Koska niitä on uutisoitu olevan monia, eikä organisaatio ole kovin suuri. Ymmärrän, että tämä logiikka saattaa olla vähän korkealentoista, mutta ilmoittele jos pitää vielä kovemmin vääntää rautalangasta.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Koska niitä on uutisoitu olevan monia, eikä organisaatio ole kovin suuri. Ymmärrän, että tämä logiikka saattaa olla vähän korkealentoista, mutta ilmoittele jos pitää vielä kovemmin vääntää rautalangasta.

Tämähän oli ilmeisesti Zalmonellalle, mutta osallistun silti. Vaikka logiikkasi on täysin mahdollista, eikö myös ole mahdollista, että samat naamat tekee niitä rikoksia ja ovat ryhmän vähemmistöä?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tämähän oli ilmeisesti Zalmonellalle, mutta osallistun silti. Vaikka logiikkasi on täysin mahdollista, eikö myös ole mahdollista, että samat naamat tekee niitä rikoksia ja ovat ryhmän vähemmistöä?
Huomattava osa ei tarkoita sitä, että joukko on valtaosa, enemmistö tai edes suuri osa. Se on tässä tapauksessa edustettuna siinä määrin, että se nousee esille poikkeavana.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Koska niitä on uutisoitu olevan monia, eikä organisaatio ole kovin suuri. Ymmärrän, että tämä logiikka saattaa olla vähän korkealentoista, mutta ilmoittele jos pitää vielä kovemmin vääntää rautalangasta.

Jaa. Itse olen kyllä nähnyt vain jokusen satunnaisen tapauksen, että on väkivaltarikos-taustaa. Suomessa on kerrottu heillä olevan n. 500 jäsentä. Eli siis minusta se on paljon se. Noistako siis "huomattava määrä" on varmuudella tuomittuja väkivaltarikollisia??
 

Tuamas

Jäsen
Johtaja paatunut rikollinen (myös naisen pahoinpitely listalla), pienellä pöyhäisyllä
mm. Tampereen Onaneista löytyi kolme tuomittua naistenhakkaajaa, kaikilla kolmella Joensuun onaneiden johtohahmolla on pitkä rikosrekisteri, Turun onaneiden johtaja on uhkaillut naisia stiletillä...

Minusta jo tuolla otannalla porukka sisältää huomattavan määrän rikollisia.

AL: Tampereen Soldiers of Odinin joukossa naisia hakanneita | m.iltalehti.fi

Kaikilla Joensuussa partioivan Soldiers of Odin -ryhmän pomoilla useita rikostuomioita - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi

Turun Odin-johtaja uhkaili stiletillä naisia - Paikalliset - Turun Sanomat
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä olen perustellut. Ja tämä asia ei ole mitenkään tilastoitua fakaa vaan "puskaradion" välityksellä selvitettyä

Siinä tapauksessa virheesi on, että esitätä tosiasioina omia kuvitelmiasi. Kirjoittamasi ei kerro riittävän selvästi, että lämpimiksesi lässytät vailla tietoa yhtään mistään. Keskustelupalstalle sopii ja mahtuu lähes mitä vain, mutta tietoinen kusetus minkä tarkoitusperustein tahansa on vain huonioa käytöstä ja pikkusieluista ölinää. Tosiassa sinulla ei siis ole yhtään mitään todellista kiistääksesi tuon median kertoman olevan tosi. Ilmeisesti myös vahvasta rasistisesta aatteesta johtuen leimaat vielä kokonaisen etnisen ryhmän olevan kuvaamasi kaltainen, vielä mitättömämmin argumentein. Tiedätkös, hiekka vaginassani kertoo, että vain olet juuri tuollainen luuseri jollaiseksi muita ilman perustetta syytät, häpeä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Siinä tapauksessa virheesi on, että esitätä tosiasioina omia kuvitelmiasi. Kirjoittamasi ei kerro riittävän selvästi, että lämpimiksesi lässytät vailla tietoa yhtään mistään. Keskustelupalstalle sopii ja mahtuu lähes mitä vain, mutta tietoinen kusetus minkä tarkoitusperustein tahansa on vain huonioa käytöstä ja pikkusieluista ölinää. Tosiassa sinulla ei siis ole yhtään mitään todellista kiistääksesi tuon median kertoman olevan tosi. Ilmeisesti myös vahvasta rasistisesta aatteesta johtuen leimaat vielä kokonaisen etnisen ryhmän olevan kuvaamasi kaltainen, vielä mitättömämmin argumentein. Tiedätkös, hiekka vaginassani kertoo, että vain olet juuri tuollainen luuseri jollaiseksi muita ilman perustetta syytät, häpeä.

No huh huh.

Koska olen itse tietoinen, että nuo tekevät tälläistä eikä edes ole vaikea arvatakkaan niin tottakai laitan vastineen tuolle valheelliselle uutiselle. Jopa Odinit itse kuittasivat omalla facebook-seinällään tuon olevan paskaa ja naurut päälle. Näin ollen, sinä saat uskoa ihan mihin haluat ja elää "pää pensaassa" jos haluat. Ihmiset jotka näkevät asiat avarammin, ovat myös tietoisia siitä, että mihin satuihin nuo pysyvät ja miten media vielä jopa auttaa heitä siinä. Kaikkea ei myöskään todellakaan edes uutisoida vaikka suurin osa kuitenkin ja siksi pitää tietää mitä Uutis-juttujen takana tapahtuu koska siellä tapahtuu paljon. Tottakai nämä ovat aina herkullisia tarinoita medialle joka repii niillä rahaa ja turvis kerää siitä sympatiat joka taas tarkoittaa, että illuusio on luotu. Täsmennän silti, että koska ei ole varmaan tietoa asiasta niin ei voi varmuudella sanoakkaan, että onko tuo valheltta vai ei. Kuitenkin itselle se näyttäytyy satuiluna.

Ja kuten sanoit: "mutta tietoinen kusetus minkä tarkoitusperustein tahansa on vain huonioa käytöstä ja pikkusieluista ölinää" pitää kyllä ihan paikkansa. Siitä minunkin viesteissä on kyse. Kusetukseen puuttumisesta.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jopa Odinit itse kuittasivat omalla facebook-seinällään tuon olevan paskaa ja naurut päälle.
Ah, no sitten jos kerran näin luotettavalta taholta, jolla ei ole mitään syytä valehdella asiassa, tulee tällainen viesti niin sittenhän kaikki on selvää.
 

Tuamas

Jäsen
En tiedä, että onko selvää mutta ihan samanlaisesti he voivat valehdella kuin tuo kyseisen jutun kaverikin...

Onaneilla vaan tuo historia on osoittanut heidät melkoisen epäluotettaviksi viestijöiksi, useampi "uroteko" keksitty päästä ja jostain syystä muutoinkin kovin totuuskriittistä viestintää ollut.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Onaneilla vaan tuo historia on osoittanut heidät melkoisen epäluotettaviksi viestijöiksi, useampi "uroteko" keksitty päästä ja jostain syystä muutoinkin kovin totuuskriittistä viestintää ollut.

Eli siis ihan sama tilanne molemmin puolin aitaa. Ja itse en ole ainakaan törmännyt siihen, että olisi kovinkaan useasti noita päästä keksitty.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Koska olen itse tietoinen, että nuo tekevät tälläistä eikä edes ole vaikea arvatakkaan niin tottakai laitan vastineen tuolle valheelliselle uutiselle.

Korjataas nyt taas sontaa, jota suollat. Toimittavastuulla julkaiseva media ei edusta rasismisi kohdetta, eikä näin ollen ole sen vastinpari syytetyille, joitka kieltävät tekosensa. Mikään rasistispohjainen mutuilusi ei ole vastine yhtään millekään asialle. Dystopia ei ole totuus, eikä foliohattu tohtorin silinteri. Sinulta tuntuu puuttuvan alkeellinenkin kyky asettaa asioita kontekstiinsa ja tästä syystä vaikutat suuntavaistottomalta sadan metrin juoksijalta, saatat olla nopein, mutta maaliin et pääse, kun et tiedä missä se on. Näillä eväilläsi suosittelen pidättäytymään kommentoimasta todellisuuutta sivuavia asioita ja pysymään puutarhatonttujen ja muiden satuolentojen maailmassa.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Korjataas nyt taas sontaa, jota suollat. Toimittavastuulla julkaiseva media ei edusta rasismisi kohdetta, eikä näin ollen ole sen vastinpari syytetyille, joitka kieltävät tekosensa. Mikään rasistispohjainen mutuilusi ei ole vastine yhtään millekään asialle. Dystopia ei ole totuus, eikä foliohattu tohtorin silinteri. Sinulta tuntuu puuttuvan alkeellinenkin kyky asettaa asioita kontekstiinsa ja tästä syystä vaikutat suuntavaistottomalta sadan metrin juoksijalta, saatat olla nopein, mutta maaliin et pääse, kun et tiedä missä se on. Näillä eväilläsi suosittelen pidättäytymään kommentoimasta todellisuuutta sivuavia asioita ja pysymään puutarhatonttujen ja muiden satuolentojen maailmassa.

Siis mediahan julkaisee aina omaan ideologiaansa pohjautuvia uutisia, enemmän tai vähemmän. Tosin voi olla ettei tässä tapauksessa edes tarvittu puolueellisuutta vaan sokeasti heitettiin eetteriin jonkun vääristelty tarina jostain hakkaajista ja mikäs sen helpompi ottaa kohteeksi kuin Suomen media-seksikkäin ryhmittymä siihen. Kuten jo sanoin, jos tälläistä olisi oikeasti tapahtunut niin siitä olisi kerrottu useassa mediassa. Lähde-kritiikkiä peliin.

Jokainen täysjärkinen joka kyseisen jutun luki, näki varmasti, että sen totuuspohja on olematon. Sinä saat meuhakta vapaasti ilman lähde-kritiikkiä mutta minä olen asiasta sanottavani sanonut. Koita sinäkin saada yösi nukuttua koska näyttää siltä, että olet luullut kaiken uutisoitavan olevan aina totta ja nyt sitten kulissit kaatui.

No, eteenpäin.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Sinä saat meuhakta vapaasti ilman lähde-kritiikkiä mutta minä olen asiasta sanottavani sanonut.

Niin, siis ainoa lähde, joka on ilmitullut on tuo lehtijuttu. Lehti, jolla on päätoimittaja, julkaisee juttunsa päätoimittaja vastuulla. Poliisi ei ehkä ihan tykkäisi, jos tälläinen media heidän toimistaan puhdasta paskaa kirjoittelisi, kuvittelisin, että tästä olisi tämän kyseessä ollessa vasta noussut metrakka valtamediaan. Itseasiassa, jos tuo kuvio olisi mennyt jotenkin toisinpäin, koko klikkimedia olisi siitä paukuttanut, koska oletettavasti juuri luiskaotsainen rasistisakki on juurikin näiden kohdeyleisö. Odinit voi sivuillaan väittää ihan mitä läppää huvittaa ja kerrankos syyllinen valehtelee olevansa puhdas kuin pulmunen, vai oletko moneenkin syylliseen törmännyt, joka kirkkain mielin nostaa kätösensä huutaen:"joo, minä sen tein"? Huomaatkos, olet nyt niin heikolla hapella liikenteessä, että paskanjauhantasi ei vain mene kehenkään ameebaa älykkäämpään kuin vitsinä. Edelleen, juttele puutarhatontulle, ne väitä vastaan, eivätkä ajattele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös