Liittyen keskusteluun natseista ja rasismista:
Minä kannatan kansallissosialismia, ja minulla on muutama tuttu jotka ovat Turkista tai Irakista. Ei varsinaisesti olla kavereita, mutta aina kun nähdään niin jutellaan kuulumiset ja jotain smalltalkia. Molemmat ovat yrittäjiä ja varsin hyvin "sulautuneet" yhteiskuntaan. En millään lailla vihaa yleisellä tasolla erirotuisia ihmisiä, mutta tietenkin jokaiseen etniseen ryhmittymään kuuluu ihmisiä, joita luonnollisesti vihaan ( ääri-islamistit / rasmuslaiset / yms).
Olen realisti ja tiedostan ne faktat, että musta -ja latinoryhmittymään kuuluvalla väestöllä ei ole samanlaisia henkisiä kykyjä, kuten valkoisilla. Tämä näkyy mm. ÄO-tuloksissa, sekä pelkästään siinä, kun tarkkailee heidän luomia yhteiskuntiaan. Korkeaksi luokiteltava älykkyysosamäärä, eli 115, täyttyy 16% valkoisista ja 2% mustista. Tässä on huima ero, 8-kertainen. Ei ole mikään ihme, että esimerkiksi Afrikan maat eivät ole lähellekään samaa tasoa millään mittarilla kuin Euroopan maat.
Vastustan jyrkästi sitä, että näitä suoraansanottuna alemman kastin ryhmittymiä tuodaan valkoisiin maihin, ja sitä mukaa henkisellä tasolla rappeutetaan yhteiskuntiamme. Tässä mielessä olen rasisti-realisti, ja en näe siinä mitään pahaa. Jokaiset rodut täytyy pitää omana yhteisönään, kuten luonnollinen järjestys on alusta asti sen tällä tavalla luonut menemään.
Mikäli ylläoleva ajattelutapa luokitellaan rasismiksi, niin olkoon sitten niin. Olen sitten rasisti. Pidän kuitenkin idiotismina sitä, että leikitään hyvää ihmistä ja heikennetään omaa yhteiskuntaa loputtomalla auttamisella. ja huudetaan "rajat auki". Hyväuskoinen auttaminen johtaa loppupeleissä tuhoon. Kivalta varmaan kuulostaa joidenkin mielestä olla niin hyväntahtoinen, mutta tällainen ajattelutapa ei johda mihinkään muuhun, kuin itsetuhoon tai oman yhteiskunnan selkeään heikkenemiseen. Tämä on myöskin kristinuskon suurinta myrkkyä. Ajattelutapani on, että luonnossa on aina ollut tietynlainen ravintoketju myös ihmiskunnassa, ja jokaisen väestöryhmittymän on syytä puolustaa omaa rotuaan/väestöään, tai miksi sitä ikinä haluaakin kutsua. Muuten käy kuten Antiikin Roomalle, joka muuttui suvaitsevaiseksi ja menetti ylpeytensä. Samoin näyttää käyvän Euroopalle, mikäli jeesustelulle ei näy loppua.
Vielä sen verran, että minulle myös kelpaa aivan hyvin, että vaikkapa Suomessa olisi jonkin verran erirotuista väestöä, jotka ovat oman väestönsä yläluokkaa ja kykenevät sulautumaan yhteiskuntaamme ja tekemään töitä.