Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Pyörin ympäri hallia koska Full/HD. Ei pysy paikallaan, tästä huomioni. Olitko itse ehkä vain teidän päädyssä. Värilasit?Olitko ehkä teidän päädyssä kuuntelemassa?
Pyörin ympäri hallia koska Full/HD. Ei pysy paikallaan, tästä huomioni. Olitko itse ehkä vain teidän päädyssä. Värilasit?Olitko ehkä teidän päädyssä kuuntelemassa?
Pyörin ympäri hallia koska Full/HD. Ei pysy paikallaan, tästä huomioni. Olitko itse ehkä vain teidän päädyssä. Värilasit?
Kyllä, johdin sitä meidän katsomotoimintaa, niin tiedän tasan tarkkaan että me vedettiin samalla lailla alusta loppuun.
No hyvin vedetty, jos paikallaan oleminen on yksi liikkeistänne. Todella upea ja ato liike. Arostan taitojanne!
Molemmat päädyt järjestivät hyvän näytöksen, joten eilisessä Kouvolan pelissä ainakin oli sitä katsomokulttuuria mielestäni hyvin. Toki Blackhawksien kotiluolassa on aina enemmän. Kiitos molempiin päätyihin.
En käynyt kuuntelmassa, vaan istuin samalla paikalla kahden erän ajan ja toisen erän jälkeen poistuin jäähallista.Kiitos. Olitko vertailun vuoksi kuuntelemassa meidän päädyssä miltä laulut kuulostivat ja miten voimakkaasti KKP:n laulut kuuluivat meidän päätyyn?
Ehkä täällä on välillä osan Mikkeliläisten kommenttien perusteella tuntunut siltä, että nyt on suuri tarve saada ns. muiden hyväksyntää omalle toiminnalleen / sen parantumiselle, kun varsinkin aiemmin Mikkelin suuntaan on niin paljon fanitoiminnasta hassuine hattuineen naljailtu. Nyt on sitten ikään kuin todella kova tarve näyttää ulospäin, että kyllä meilläkin osataan. En tiedä olenko täysin väärässä vai edes vähän hajulla, mutta tuolta se vähän mun mielestä tuntuu. Meinaan vain, että itselle, omalle fani-porukalle ja joukkueelle jällähän sitä hommaa on kuitenkin tarkoitus tehdä - eikä esim. Vaasassa ole ollut tarpeen kysellä muilta "no miten meni, miltä näytti, oltiinko me hyviä jne". Mutta nämä nyt tällaista spekulaatiota vain, en niin vakavissani, ettei tästä tarvi kenenkään itseensä ottaa - jatkakaa hyvää työtä Mikkelissä.
Sen sijaan kannustus luo ottelutapahtumasta tunnelmallisemman ja auttaa varmasti näin taas seuraa omissa pyrkimyksissään. Kyllä hyvä katsomotunnelma on arvokas asia. Kolkoimpia kokemuksia on melkein jossain Jyväskylässä, kun halli on kuitenkin iso, mutta harva edes taputtaa maaleille. Hrrh.
En käynyt kuuntelmassa, vaan istuin samalla paikalla kahden erän ajan ja toisen erän jälkeen poistuin jäähallista.
Juttua ei koskaan tullut. Mulle on nuo Jyväsjärven kommentit painuneet aika syvälle mieleen.
Hyvähän se on että ääntä pidetään. Kolkkoa on Sumulaaksossakin kun halli on lähes tyhjä (~alle 1600 katsojaa).
Nyt kun Mikkelissä rupeaa Sarvisklubi olemaan jo Suomen parhaassa iskussa niin kannattaisi keskittyä siihen ongelmaan että miten saadaan ne Mikkelin perustallaajat hallille.
Mielestäni kokonaisuudessaan JSC on mennyt KKP:n ohi.
Huoh, siis hä?! Johan minä alkuperäisessä kirjoituksessani mainitsin, että "ei vain Kouvolan isossa hallissa niin hyvin tuonne toiseen päätynurkkaukseen asti laulut kuulu." Joten; luetun ymmärtäminen.Anyway Diablo..
Eli ensimmäisessä kirjoituksessasi arvioit KKP:n suorituksen oikein hyväksi ja muutaman mukavan kommentin heitit tännekin. Kun asiaa sinulta kysyin tarkemmin, niin olet istunut KooKoon päädyn vieressä ja ihmettelet miksei Sarviksen laulut kuulu niin hyvin kuin KKP:n? HUH? Ei kuule meidänkään päädyssä KKP:n chantit erottuneet, erityisesti kun me huudettiin koko ajan pelin ollessa käynnissä.
Minun mielestäni mikkelin ja Kouvolan tasoilla ei ole juuri eroa! Kouvolan hallissa suuri yleisö on ehkä ymmärtänyt lähteä kaikkien suomalaisten tuntemaan "kuka voittaa" huutoon sesonkia tai kahta aiemmin, ja pidempään laulaneella kkp:lla on vähän laajempi virsikirja ja rutinoituneempaa chanttia.
Miten helvetissä se liittyy katsomokulttuuriin kuinka monta lettua tai t-paitaan myytte tai mihin lehteen kirjoitatte kolumnia? Nyt on kyse katsomotoiminnasta, eikä mistään pelastusarmeija-jutusta.. Onnittelut kuitenkin, että paitoja on mennyt kaupaksi.