Saa nähdä reakoiko Jääkiekkoliitto ja rankaisee Tutoa jotenkin? Jos arvaan, niin ei mitenkään.
Katsomokulttuuri Mestiksessä? Ehkä vois sanoa, että katsomokulttuuri Suomessa. Kun oma joukkue johtaa, niin pidetään meteliä, MUTTA kun oma joukkue on häviöllä 3-1, niin ollaan hiljaa, kuin kirkossa. Faktaa, kun olen seurannut tätä pitkin Suomea. Minä K-Vantaan faniporukan rumpalina, taas olen paukuttanut rumpua ja kannustanut joukkuettani, vaikka ollaan 5-1 tappiolla. Joukkue tarvitsee kannustusta juuri silloin, kun on alakynnessä. Tiedän, että moni älähtää kirjoituksestani, mutta Suomessa ei ole vaan katsomokulttuuria vielä syntynyt, kuin ajoittain. Paljon kehuttu Red Armykin on ajoittain vain katsojajoukko. Muutama vuosi sitten, kun olin Vaasassa katsomassa Sport-K-Vantaa matsia, niin kuuluisa fanipääty huusi jokaisessa erässä, vain noin puoli minuuttia. Hienoa katsomokulttuuria. Ei kuulu, ehkä tähän ketjuun, mutta Saipa-Kärpät ottelu ke, kun oli 0-2 tilanteessa, niin Kisapuisto hiljeni täysin. Miksi ihmeessä, kun olisi pitänyt pitää sitä korvia huumaavaa meteliä yllä, jolla joukkue olisi voinut nousta taistelemaan voitosta. Meteliä halliin, ensimmäisestä sekunnista, viimeiseen.