Tämän hetken Ässiä ei voi millään verrata meihin. Siellä jälleenrakennus on alussa ja materiaali huonompi. Meidän pitäisi olla jo paljon valmiimmassa tilassa. Pointtini oli kuuluttaa pitkäjänteisyyttä. Ilves ja KooKoo pelien jälkeen varataan toria ja Tappara tappion jälkeen vedetään ranteita auki. Kun realistisesti kysytään mikä oli todennäköisyys voittaa Tappara, jota kukaan muukaan ei ollut vielä tällä kaudella voittanut? Ensi kauden koutsi on valittu, joten itse en mitään hätäratkaisua Kallen tilalle halua jos vain pitää meidät sijoilla1-8. Ei suotavaa, mutta pakon sanelemaa taitaa olla.Otos on toki lyhyt, mutta Atun porukat menee tällä hetkellä heikommalla kalustolla sijalla 5. ja Kaksisen joukot sijalla 10.
Jokerit potkaisee Marjamäen pois, ja hän liittyy Callen kanssa. Bat ja Ryyd. Onneks ei...Kyllähän sitä vesi kielellä odottelee milloin Callesta eroon pääsee. Tuu Erkka ja pelasta meidät...
Miten mahdollista? Eikö tämä Ilveksen organisaatio ollu @aurajoki juuri sellanen mistä palloseuran olisi tullut ottaa oppia? Uuden ajan taktinen valmennusvelho? On sitä pitkäjänteisyyttä ym. mitä pitäisi täälläkin oppia?Ilves on antanut potkut Karri Kivelle.
Kyllä mä silti olisin valmis Kivelle sopparia tarjoamaan ensi vuodesta eteenpäin. Saisi ainakin kokeilla paksun lompakon kanssa. Ei se tämän huonommin voisi mennä.
Kyllä mä silti olisin valmis Kivelle sopparia tarjoamaan ensi vuodesta eteenpäin. Saisi ainakin kokeilla paksun lompakon kanssa. Ei se tämän huonommin voisi mennä.
Ööh? Okei, ymmärrän että jengi ei hirveästi välitä Kaskisesta, mutta että huonommin ei voisi mennä?
Ellei se uusi ole sitten Kivi.
Mun mielestä tämä on ainoa mielenkiintoinen seikka Kiven potku-uutisissa. Jos olisikin niin että Kiven nimi on jo Tepsin ensi kauden paperissa päävalmentajana niin tämä selittäisi pikaisia potkuja Ilveksestä.
Jos olisikin niin että Kiven nimi on jo Tepsin ensi kauden paperissa päävalmentajana niin tämä selittäisi pikaisia potkuja Ilveksestä.
kun TPS on jo osoittanut Virtasen tapauksessa, että se voi antaa potkut ilman pätevää syytäkin, niin silloinhan tässä ei pitäisi olla mitään estettä.
Lisätietoa tästä, ettei TPS:llä ollut syitä irtisanoa Jonnen sopimusta?
Eiköhän pointti ole kuitenkin se, että pelitavallisesti esim Atu Selin on pystynyt luomaan Ässille todella nopeasti johdonmukaisen ja tunnistettavan konseptin sekä pelillisen selkänojan.
ennen perjantain peliä haastateltiin Cityllä Sami Saloa, joka kehui Sundia nimenomaan siitä, kuinka hän hakee hienosti pitkiä syöttöjä nouseville hyökkääjille. Tunnen Kaskisen lätkää sen verran, että siihen ei moiset ajatukset kuulu kuin poikkeustilanteissa. Riskiä hallitsevaa lyhytsyöttöpeliä...
No nythän kun Ilveksen päässä homma lähti etenemään jo etuajassa, niin eikö teidänkin kannattaisi nopeuttaa aikataulua?
Oli jotenkin kotoisa fiilis, kun Ilveksen palstalla valmennusta kritisoitiin ennen kaikkea pelitavan täydellisestä puuttumisesta. Joukkueen rakennuskin oli palstan mukaan hoidettu niin, että oli houkuteltu nuoria pelaajia lupaamalla heille, että saatte pelata ihan miten tykkäätte ilman mitään ikävästi nuorten pelaajien luovuutta häiritsevää pelishabloonaa.